2025-07-27, 08:59
Medlem
En till sak jag kom och tänka på.. Det här med att hon fått en en stalker… Jag tror det är påhittat. Jag tror hon skrivit ihop breven själv, återigen för uppmärksamhet. Breven hon fått har inga frimärken, det blir väl för dyrt för henne att sätta på det i denna story?
Citera
2025-07-27, 12:53
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
En till sak jag kom och tänka på.. Det här med att hon fått en en stalker… Jag tror det är påhittat. Jag tror hon skrivit ihop breven själv, återigen för uppmärksamhet. Breven hon fått har inga frimärken, det blir väl för dyrt för henne att sätta på det i denna story?

Jag har oxå fått känslan av att dom är fake
Citera
2025-07-27, 18:44
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Jag tror dock det är en avis som bor i byn. Hon fick ju en vän som hon umgicks mycket med när de flyttade dit. Ellie umgicks med denna vän och hennes kille och deras flicka. Hon gick tydligen på mellons avdelning och flickan blev snabbt vän med Mellon. De hjälpte Ellie med nån lampa i hallen. Men plötsligt försvann denna familjen från Ellis inre cirkel. Varför?!
Citera
2025-07-27, 18:45
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekotten1993
Jag tror dock det är en avis som bor i byn. Hon fick ju en vän som hon umgicks mycket med när de flyttade dit. Ellie umgicks med denna vän och hennes kille och deras flicka. Hon gick tydligen på mellons avdelning och flickan blev snabbt vän med Mellon. De hjälpte Ellie med nån lampa i hallen. Men plötsligt försvann denna familjen från Ellis inre cirkel. Varför?!
I såna småbyar får man ju inte "sticka ut"
Särskilt inte när man kommer från Stockholm som "influencer" och sticker ut. Tror folk tycker hon är "för mycket"
Citera
2025-07-27, 18:48
I senaste vloggen när hon och Mellon är i godisbutiken och hon dra upp kjolen över AC:N. Kan tycka det är rätt äckligt i en butik med lösgodis. Att inte de i butiken sa till henne. Eller att hon har bett själv, att det inte är särskilt hygieniskt. Köp en egen jävla fläkt och vädra röven hemma.
Citera
2025-07-27, 20:27
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekotten1993
I senaste vloggen när hon och Mellon är i godisbutiken och hon dra upp kjolen över AC:N. Kan tycka det är rätt äckligt i en butik med lösgodis. Att inte de i butiken sa till henne. Eller att hon har bett själv, att det inte är särskilt hygieniskt. Köp en egen jävla fläkt och vädra röven hemma.

Ellie vet inte vad hygieniskt är.. dom tvättar aldrig händerna när dom lagar mat el bakar.. den lilla har flera gånger petat i näsan el dragit handen under snorig näsa för att sedan plocka med maten… slickat på skedar/slevar för att sen stoppa ner den i mat el smet.

Vem tusan har ens kattlådor i köket precis vid spisen? Så fullkomligt vidrigt 🤮

Skulle hellre slicka på min toaring än att behöva äta hos Ellie 🤢
Citera
2025-07-27, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ellie vet inte vad hygieniskt är.. dom tvättar aldrig händerna när dom lagar mat el bakar.. den lilla har flera gånger petat i näsan el dragit handen under snorig näsa för att sedan plocka med maten… slickat på skedar/slevar för att sen stoppa ner den i mat el smet.

Vem tusan har ens kattlådor i köket precis vid spisen? Så fullkomligt vidrigt 🤮

Skulle hellre slicka på min toaring än att behöva äta hos Ellie 🤢

Bara kolla in hur det ser ut i bilen på senaste vloggen när dom parkerar utanför veterinären - soptipp! För att inte tala om alla grejer överallt i hemmet! Titta på vilken vlogg som helst så ser man att det ligger grejer överallt på golvet = kan inte vara städat på ett bra tag! Ett under att dom inte är sjuka oftare och ett under att hennes sår inte är infekterade… Plus det här med handtvätt. Kanske borde börja göra det när dom kommer hem? Titta och på när hon är i Malmö för ett par vloggar sen och ligger på den genomäckliga hotellmatta och ”luftar”. Smart!
Citera
2025-07-29, 14:47
Medlem
Eg0x3s avatar
Hon har bakat med barnen i dag.. gett dom en liten upplevelse som hon själv sa… Lymfmuffins 🧐
Knappast för barnens skull.. nä hon tänkte bara på sig själv i vanlig ordning 🤨
Citera
2025-07-29, 18:27
Medlem
Beckahestens avatar
Riktigt härlig krustporr i dagens vlogg, närbild på krustig röv. Men alltså de eksemen kommer ju inte sluta uppstå av någon behandling på salong.
Finns även en krustporrsida på instagram, ni har väl inte missat tswwarriorellie!
Citera
2025-07-29, 18:47
Medlem
Tittade på dagens vlogg och fick det bekräftat att hon faktist är en (skräck)ödla.
Citera
2025-07-29, 19:05
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Riktigt härlig krustporr i dagens vlogg, närbild på krustig röv. Men alltså de eksemen kommer ju inte sluta uppstå av någon behandling på salong.
Finns även en krustporrsida på instagram, ni har väl inte missat tswwarriorellie!

Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Tittade på dagens vlogg och fick det bekräftat att hon faktist är en (skräck)ödla.

Det märkliga var att hon stod o skrapa röven med massor krust på morgonen men sen på em innan behandling så togs nya före/efter bilder o då var det nästan inget krust 🧐

Hon avslutade med en kebabrulle.. undrar om den var glutenfri 😉 (o nu kommer hon givetvis bedyra det) för att inte tala om asiatiska maten…

Hennes kompis verkade måttligt road av att bli filmad..
Citera
2025-07-29, 19:24
Avstängd
Fy vilken hemsk människa, tycker synd om dom som har donerat pengar till behandling, pengar som går till lyxsaker. Så falsk. Hittar inga ord längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in