Hon kan liksom inte ens hålla sig ifrån maten tills hon lagt upp. Så fort moroten är skalad tar hon en tugga. Så fort osten är öppnad börjar hon gnaga. Halva tallriken är uppglufsad innan äggen kokat klart varje gång. Man kan verkligen fundera på vad hon stoppar i sig mellan dessa två måltider… Inte en chans att hon gått ner, skulle ha synts i ansiktet.
Tycker hon ser mindre plufsig ut i ansiktet iallafall, så kanske något. Men 10 kg borde ju synas tycker man... riktigt tråkig vlogg. "Det funkar för mig..."
Hon kan liksom inte ens hålla sig ifrån maten tills hon lagt upp. Så fort moroten är skalad tar hon en tugga. Så fort osten är öppnad börjar hon gnaga. Halva tallriken är uppglufsad innan äggen kokat klart varje gång. Man kan verkligen fundera på vad hon stoppar i sig mellan dessa två måltider… Inte en chans att hon gått ner, skulle ha synts i ansiktet.
Tycker hon ser mindre plufsig ut i ansiktet iallafall, så kanske något. Men 10 kg borde ju synas tycker man... riktigt tråkig vlogg. "Det funkar för mig..."
Dricker mindre nu sen hon blev sambo kanske? Gått ner i vikt har hon inte gjort
Hon har så mycket att gå ner och då tar det längre tid innan det syns. Men jag håller med. Hon ser mindre plufsig ut. Har hon gått ner 10 kg är det ju svinbra. Problemet blir bara att hålla det sen.
Bara för att de är sambos träffades de inte mer nu. De har ju träffats lika ofta annars också, för han jobbar ju fortfarande borta i veckorna. Så tror inte det beror på det i så fall.
Men jag tycker också hon inte är lika kraftig i ansiktet så säkert har hon gått ner något i vikt men hon gick väl upp 20-25 kg. Då väger hon fortfarande minst 10-15 kg mer än innan.
Dök upp en gammal vlogg för mig ”Varför valde jag inte abort?” där hon berättar att de gemensamt bestämt att ha barnet och att hon inte skulle vara ensam i det, men några veckor senare ändrade han sig och ville inte vara delaktig och ville att hon skulle göra abort. Och hon sa att hon tyckte han var omogen som ändrade sig i en sån här sak och ännu värre försökte få henne att göra abort, och att hon älskade barnet i magen.
Sorgligt att växa upp där en förälder önskade att man aborterats. Fy fan.