2026-08-30, 21:07
Medlem
Hon kan liksom inte ens hålla sig ifrån maten tills hon lagt upp. Så fort moroten är skalad tar hon en tugga. Så fort osten är öppnad börjar hon gnaga. Halva tallriken är uppglufsad innan äggen kokat klart varje gång. Man kan verkligen fundera på vad hon stoppar i sig mellan dessa två måltider… Inte en chans att hon gått ner, skulle ha synts i ansiktet.
Citera
2026-08-30, 21:07
Medlem
askungens avatar
Tycker hon ser mindre plufsig ut i ansiktet iallafall, så kanske något. Men 10 kg borde ju synas tycker man... riktigt tråkig vlogg. "Det funkar för mig..."
Citera
2026-08-30, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Hon kan liksom inte ens hålla sig ifrån maten tills hon lagt upp. Så fort moroten är skalad tar hon en tugga. Så fort osten är öppnad börjar hon gnaga. Halva tallriken är uppglufsad innan äggen kokat klart varje gång. Man kan verkligen fundera på vad hon stoppar i sig mellan dessa två måltider… Inte en chans att hon gått ner, skulle ha synts i ansiktet.
Exakt
Citera
2026-08-30, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Tycker hon ser mindre plufsig ut i ansiktet iallafall, så kanske något. Men 10 kg borde ju synas tycker man... riktigt tråkig vlogg. "Det funkar för mig..."
Dricker mindre nu sen hon blev sambo kanske? Gått ner i vikt har hon inte gjort
Citera
2026-08-30, 21:19
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Dricker mindre nu sen hon blev sambo kanske? Gått ner i vikt har hon inte gjort
Dom har ju varit sambo i ett år typ
Tror inte det är något som påverkar
Men kanske dricker mindre bara
Citera
2026-08-30, 21:29
Medlem
askungens avatar
Apropå sambos...Stefan är ännu inte skriven hos henne

Var det någon som visste vem pappan är på facebook? Skicka gärna pm med namn
Citera
2026-08-30, 21:33
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Hon har så mycket att gå ner och då tar det längre tid innan det syns. Men jag håller med. Hon ser mindre plufsig ut. Har hon gått ner 10 kg är det ju svinbra. Problemet blir bara att hålla det sen.
Citera
2026-08-30, 21:34
Medlem
Citat:

jo han står på adressen .hitra.se
Citera
2026-08-30, 21:51
Medlem
Citat:

Kollar man på Ratsit så står han på Ellies adress. Vad jag vet så är ratsit den sidan som uppdatera ändringar snabbast.
Citera
2026-08-30, 22:09
Medlem
Bara för att de är sambos träffades de inte mer nu. De har ju träffats lika ofta annars också, för han jobbar ju fortfarande borta i veckorna. Så tror inte det beror på det i så fall.
Men jag tycker också hon inte är lika kraftig i ansiktet så säkert har hon gått ner något i vikt men hon gick väl upp 20-25 kg. Då väger hon fortfarande minst 10-15 kg mer än innan.
Citera
2026-08-30, 22:14
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Kollar man på Ratsit så står han på Ellies adress. Vad jag vet så är ratsit den sidan som uppdatera ändringar snabbast.
Aha jag kollar bara mrkoll
Då har dom gjort något rätt då iallafall
Citera
2026-08-30, 22:51
Medlem
Dök upp en gammal vlogg för mig ”Varför valde jag inte abort?” där hon berättar att de gemensamt bestämt att ha barnet och att hon inte skulle vara ensam i det, men några veckor senare ändrade han sig och ville inte vara delaktig och ville att hon skulle göra abort. Och hon sa att hon tyckte han var omogen som ändrade sig i en sån här sak och ännu värre försökte få henne att göra abort, och att hon älskade barnet i magen.

Sorgligt att växa upp där en förälder önskade att man aborterats. Fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in