Citat:
Precis, sen sa hon att de hade gemensam ekonomi och tittade lite på honom. Tror ändå han betalar en del, han känns ändå både väldigt snäll och otroligt hjälpsam.
Jag tänkte på när någon frågade hur de gjorde med ekonomin, om den var delad och sånt. Minns att hon svarade lite svepande och ursäktande nästan. Tänkte då att ja, han betalar nog inte så mycket när han är där ens.
Nu känns det väl än mer som att har han utmätning, ska resa till/från henne och Sundsvall, hjälpa sista barnet tills hon gått ut skolan m.m. kan han inte ha så mycket över.
Nu känns det väl än mer som att har han utmätning, ska resa till/från henne och Sundsvall, hjälpa sista barnet tills hon gått ut skolan m.m. kan han inte ha så mycket över.
Citat:
Det är mycket därför jag avföljde henne från början. Hon snackar så mycket skit om läkare och inbillar sig att homeopater och kinesologer vet bättre. Precis hon har gjort sig själv sjuk och vill nog vara lite lagom sjuk tror jag.
Citat:
Tycker verkligen inte att Stefan är värd detta efter allt han har gjort för henne och Mellon. Fattar inte att hon slänger skit men förstår också att inte veta. Dålig kommunikation eller har Stefan haft för mycket att han mår dåligt. Han kan ju inte bara överge sitt nya jobb liksom.
Hmm senaste inlägget på insta.. hon tror att hon lär oss något om transparens.. i själva verket ger hon Stefan en känga, visar sin irritation o outar deras förhållande… Stefan ska visst inte vara ”hemma” på 3 veckor… Trubbel i paradiset 👀
Kan ju inte vara lätt för Stefan att synas i sömmarna bara för att han är särbo med en lurendrejare 😉
Kan ju inte vara lätt för Stefan att synas i sömmarna bara för att han är särbo med en lurendrejare 😉