2025-10-16, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Jag tänkte på när någon frågade hur de gjorde med ekonomin, om den var delad och sånt. Minns att hon svarade lite svepande och ursäktande nästan. Tänkte då att ja, han betalar nog inte så mycket när han är där ens.
Nu känns det väl än mer som att har han utmätning, ska resa till/från henne och Sundsvall, hjälpa sista barnet tills hon gått ut skolan m.m. kan han inte ha så mycket över.
Precis, sen sa hon att de hade gemensam ekonomi och tittade lite på honom. Tror ändå han betalar en del, han känns ändå både väldigt snäll och otroligt hjälpsam.

Citat:
Ursprungligen postat av RonjaRovardotterr
Och sen skyller hon åter igen på ”dåliga” läkare , inse kvinna att du själv har satt dej i denna sits och ta av foliehatten och ja även du kan ha fel .
Det är mycket därför jag avföljde henne från början. Hon snackar så mycket skit om läkare och inbillar sig att homeopater och kinesologer vet bättre. Precis hon har gjort sig själv sjuk och vill nog vara lite lagom sjuk tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hmm senaste inlägget på insta.. hon tror att hon lär oss något om transparens.. i själva verket ger hon Stefan en känga, visar sin irritation o outar deras förhållande… Stefan ska visst inte vara ”hemma” på 3 veckor… Trubbel i paradiset 👀

Kan ju inte vara lätt för Stefan att synas i sömmarna bara för att han är särbo med en lurendrejare 😉
Tycker verkligen inte att Stefan är värd detta efter allt han har gjort för henne och Mellon. Fattar inte att hon slänger skit men förstår också att inte veta. Dålig kommunikation eller har Stefan haft för mycket att han mår dåligt. Han kan ju inte bara överge sitt nya jobb liksom.
Citera
2025-10-16, 16:13
Medlem
Jag hann se delar av stönarvideon innan den försvann. Blev den anmäld? Togs bort av You Tube?
Ellie som redigerat videon tyckte givetvis den höll hög klass men, vad tyckte hennes äldre barn, förskolepersonal, Stefan, Stefans familj, arbetskamrater, studiekamrater, grannar?*
Citera
2025-10-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Han får väl jobba dubbelt nu, pga hennes idioti.
För att vara korrekt så har hon uttryckt att de bett om pengar för att S är hemma. Har han då utmätning och tar emot pengar från människor. Ska inte dessa då utmätas?
Citera
2025-10-16, 16:30
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Hon blev uppringd o har fått göra om sista videon… den kommer komma upp igen men lite korrigerad.

Kan det varit personal från hud som inte ville medverka i stön-video?

Citat:
Ursprungligen postat av BestK9Buddy
Jag hann se delar av stönarvideon innan den försvann. Blev den anmäld? Togs bort av You Tube?
Ellie som redigerat videon tyckte givetvis den höll hög klass men, vad tyckte hennes äldre barn, förskolepersonal, Stefan, Stefans familj, arbetskamrater, studiekamrater, grannar?*

Se mitt inlägg
Citera
2025-10-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
För att vara korrekt så har hon uttryckt att de bett om pengar för att S är hemma. Har han då utmätning och tar emot pengar från människor. Ska inte dessa då utmätas?
Pengarna går in på Ellies konto så det kommer de undan med.
Citera
2025-10-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Tycker verkligen inte att Stefan är värd detta efter allt han har gjort för henne och Mellon. Fattar inte att hon slänger skit men förstår också att inte veta. Dålig kommunikation eller har Stefan haft för mycket att han mår dåligt. Han kan ju inte bara överge sitt nya jobb liksom.

De har pratat om denna problematik förr i videos eller Instagram story. Att han inte berättar saker, och hon måste jobba med att förstå honom och han måste jobba med att inkludera henne.

Så exakt lika som förr men nu kanske 3 veckor blev för mycket så hon gjorde detta fina inlägg.
Citera
2025-10-16, 17:35
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Jag tänkte fråga om jag fick undra en sak.

Hur fungerar det här med utmätning av lön?
11tkr, låter som att han har en lön på +40tkr/mån.

Jag förstår lite varför han vill vara borta ett tag. Det är lite semester för honom. Han vill jobba, han måste jobba. På flera vis. Arbetsnarkoman. Han vill även få bort sin/sina skulder. Dessa väger tungt i hans liv.

Tack
/Lu
Citera
2025-10-16, 18:21
Medlem
Citat:
Hon blev uppringd o har fått göra om sista videon… den kommer komma upp igen men lite korrigerad.

Kan det varit personal från hud som inte ville medverka i stön-video?
Den hon har på facebook har hon gjort privat.
Citera
2025-10-16, 18:36
Medlem
Vad har hon tagit bort ur videon?
Citera
2025-10-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Vad har hon tagit bort ur videon?
4:02 in i videon har hon tagit bort när personalen på kliniken filmades när de hjälpte henne med bandagen.
Citera
2025-10-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Tror det där bara var en känga till honom. Inte minsta tecken på glimten i ögat där inte!

Helt ärligt är hon knäpp. Men det är fan han också. Det där är inte att inte vara transparent, det är att vara en fegis som inte vågar vara ärlig och prata öppet med sin partner.
Gör man sådär är man fan inte värd att ha som partner (och nej jag säger inte att hon är lätt att leva med men hans beteende är inte heller okej).
Det kan också vara att han börjar drar sig ur förhållandet.
Citera
2025-10-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igloo500
Det kan också vara att han börjar drar sig ur förhållandet.

Fortfarande en fegis. Det är en vuxen man vi pratar om, inte en 17årig pojke. (Som vuxen säger man det. Inte sticker).
Han har tydligen gjort såhär förut också. Men det kanske är/var anledningen till att han var singel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in