2025-09-02, 08:23
Medlem
Eg0x3s avatar
Hon stänger fb-gruppen på söndag för nya förfrågningar…. Ska nog skicka en förfrågan innan dess så jag inte missar några dumheter 😂
Citera
2025-09-02, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon är arg i dagens vlogg på folk som gnäller på henne. Men hon predikar om allt som är dåligt. Sen är hon den som slarvar mest. Varför sitta och predikar om hur farligt allt är, sen gör hon PRECIS tvärtom! Inte undra att folk blir förbannade. Sitt inte på youtube och predikar om du nu inte vet nåt eller är så dålig på mat. Läs på då och sitt inte skräm upp folk om saker du inte vet nåt om.
Ellie tål inte kritik har jag märkt. Då kommer taggarna utåt😂😂
Undrar om hon tror hon ska bli lika kända som familjen Lundell 😂😂

Ska bli kul och se om hon klarar tre månader med den nya kosten..
Tur hon har Stefan nu så han kan ta hand om Mellon nu när hon ska starta en grupp och youtuba och skriva och lägga reels..
Citera
2025-09-02, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Hon hade struntat i att plugga igår kväll. Bara suttit i Facebookgruppen som hon nu har startat.

Var ska detta sluta? Är det nån här inne som är med i den gruppen?

Jag gick med igår
Citera
2025-09-02, 16:59
Medlem
Hej alla fina här i gruppen!
Jag följer er och tittar även på Hycklerskan Ellie Sandin på YT.
Jag håller med att hon säger en sak men inte håller hon den om kost bl.a
Hon ljuger och tigger pengar en hycklerska är vad hon är vill bara ha uppmärksamhet och vill ha mer följare.
Hon blockar personer på vissa medier men på YT så får hon ju pengar för inlägg vare sig om hon gillar dem eller inte.
Ska verkligen bli roligt att vara med i denna tråden!
Citera
2025-09-03, 07:28
Medlem
TSW som Ellie påstår sig lida av är inte en etablerad diagnos, dvs det finns än så länge inga vetenskapliga bevis som stödjer Ellies påståenden. Hon har bevisligen lidit av eksem/psoriasis sen länge, men huden var under kontroll så länge hon använde kortison - tills en dag då hon hoppade på TSW-tåget och meddelade att det är kortisonet som gjort henne sjuk och att hon aldrig mer kommer använda det. Till följd av detta är hennes hud nu värre än någonsin, medan hon försöker övertyga sig själv och sina följare om att hon genomgår en läkningsprocess. Otaliga gånger under denna period har hon påstått att "Nu vänder det, idag gör det inte lika ont, kolla här så mycket bättre det ser ut jämfört med innan, jag verkligen känner hur min kropp läker!" Men det blir alltid efterföljande bakslag, för sen blossar huden upp ännu värre nån annanstans, och sen förvärras området som tidigare var "läkt". Samma visa varje gång.

Oroväckande nog har hon även Gillat kommentarer på Instagram från följare med barn som skrivit att deras son/dotter fått kortison utskrivet, men att de inte tänker ge dem detta tack vare att Ellie öppnat deras ögon. Och att de inte har för avsikt att berätta detta för sjukvården eftersom soc kan bli inblandad. Hur kommer Ellie själv hantera en potentiell situation där Mellon får en medicin utskriven som hon anser att han inte bör ta?
Citera
2025-09-03, 08:01
Från Astma och allergiförbundets hemsida angående TSW
”Enligt överläkaren Mikael Alsterholm, som leder studien, är majoriteten av de som svarat på enkäten kvinnor under 40 år.

– De som identifierar att de är drabbade beskriver symtom som i stor utsträckning liknar de symtom man kan se när atopiskt eksem försämras eller blossar upp. Samtidigt upplever många att de kan särskilja symtomen vid TSW från symtomen vid eksem, säger han. Mikael Alsterholm poängterar också att kortisonkräm är en effektiv och säker behandling för de flesta. Det finns i dag inget vetenskapligt stöd för att undvika kortisonkräm, menar han.”

Evidens baserad forskning är att föredra kan man tycka. Istället för att proppa i sig massa dyra kosttillskott flera gånger om dagen från homeopater och kinesiologer som ställer diagnoser med tveksamma metoder.
Senast redigerad av Pluppskan 2025-09-03 kl. 08:08. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-03, 10:08
Medlem
Eg0x3s avatar
Dom har inte varit intima på dryga halvåret…

Nu menar jag inte att man måste det el att det skulle vara synd om Stefan men dom är ju ändå relativt nya med varann.. någon bra kvalitet måste Ellie ha för det är knappast det heta sexlivet som får Stefan att stanna om hon inte ger sjuka blowjobs 🤣🤣
Tror Stefan är lika koko som Ellie.. dom ser iaf lika sunkiga ut.

https://postimg.cc/mzQMqZXv
Citera
2025-09-03, 10:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Nu menar jag inte att man måste det el att det skulle vara synd om Stefan men dom är ju ändå relativt nya med varann.. någon bra kvalitet måste Ellie ha för det är knappast det heta sexlivet som får Stefan att stanna om hon inte ger sjuka blowjobs 🤣🤣

Han tycker nog att det är skönt att jobba borta., Tillbaka på torsdagen.
Citera
2025-09-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Vem vill ha ett blowjob av en clown🤡 Att hon dessutom inte använder duschtvål och gillar kroppsdofter är väl inget som är inbjudande för S så han avstår säkert. Hon är som älgarna som gör det en gång om året och det är på hösten så det kanske är dags snart 🫎
Citera
2025-09-03, 16:12
Avstängd
Nu vill hon leka ledare i gruppen. På Facebook. Usch.
Så mycket jag ser igenom henne.
Så fruktansvärt falsk!
Citera
2025-09-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Nu vill hon leka ledare i gruppen. På Facebook. Usch.
Så mycket jag ser igenom henne.
Så fruktansvärt falsk!
Verkligen! Ska bli intressant med liven på lördag. Läste matsedeln hon lagt ut på Fb. Nu har hon lite att förändra som äter 2 bananer eller yoghurt och müsli till lunch.
Citera
2025-09-03, 17:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Verkligen! Ska bli intressant med liven på lördag. Läste matsedeln hon lagt ut på Fb. Nu har hon lite att förändra som äter 2 bananer eller yoghurt och müsli till lunch.

Precis. Det stör mig så att hon vill leka ledare nu. Efter allt som hänt. Snacka om att vilja ha bekräftelse. Stackars henne. Hon har så mycket att jobba med sig själv. Jag vet inte om hon inte förstår det.
Så falsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in