2025-08-12, 21:02
Medlem
Man undrar om det här hon mår så dåligt över hänger ihop med "missförstånden" pga autism hon snackade om häromdan
Citera
2025-08-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanheden2224
Man undrar om det här hon mår så dåligt över hänger ihop med "missförstånden" pga autism hon snackade om häromdan
Det och att hon blir genomskådad i allt hon framställer och sen inte lever upp till själv. Hon utger sig i sina reels att vara autentisk och förkastar olika ämnen såsom E330, rapsolja, odlad lax, processad mat och vad som nu för dagen hon hört. Sen orkar hon inte leva upp till sin egen satta standard äter både det ena och det andra. Kanske även att hennes gofoundme börjar ta slut.
Citera
2025-08-13, 09:58
Medlem
Eg0x3s avatar
Sitter o gråter i bilen -> på med löparkläder (har hon inte ont o ozar längre?) för att ta en springtur -> gråter o säger att hon är överlycklig… S T A B I L T

Tillägg: den där låten fräter sönder mina trumhinnor 😖
Senast redigerad av Eg0x3 2025-08-13 kl. 10:01. Anledning: Tillägg
Citera
2025-08-13, 10:06
Medlem
Bra råd från terapeuten, målar sig bara längre in i hörnet när hon uppmuntras slå bort allt vad ifrågasättande är. Kanske är sunt att lyssna lite på omvärlden ibland?
Citera
2025-08-13, 12:05
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag undrar vem den påstådda stalkern är.. om det är någon som tidigare ingått i den ”inre kretsen” ??

Det verkar ju vara några här som känner henne.. har ni någon gissning?
Citera
2025-08-13, 12:59
Medlem
Hon tror nu att polisen i Gävle släppa allt för att finna hennes stalker. Tänk att denna människa ska utbilda sig till terapeut, stackars klienter säger jag bara. Händerna är inte helt blå men tatueringarna med MOM och DAD lyser blåa. Om man nu blivit så dåligt behandlad som liten av föräldrarna så är det ändå konstigt att tatuera sig med MOM and DAD och spara mammans kläder och saker. Måste väl bara ge dåliga energier att ha i sitt hem.
Citera
2025-08-13, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Hon tror nu att polisen i Gävle släppa allt för att finna hennes stalker. Tänk att denna människa ska utbilda sig till terapeut, stackars klienter säger jag bara. Händerna är inte helt blå men tatueringarna med MOM och DAD lyser blåa. Om man nu blivit så dåligt behandlad som liten av föräldrarna så är det ändå konstigt att tatuera sig med MOM and DAD och spara mammans kläder och saker. Måste väl bara ge dåliga energier att ha i sitt hem.

Hon är säkert tillbaks till att tycka synd om sig själv snart igen, tror inte polisen kan hjälpa henne att hitta stalken med tanke på hur mycket brott det är Gävle. Blir mörkrädd av hennes beteende men det är hennes liv. Hon verkar inte kunna se eller lyssna till andra, om en vägg var vit och hon säger att den är svart så är den svart trotts att den är vit. Terapeut blir Hon nog inte då måste hon själv gå i terapi och det tar nog många år för henne att se sin egen problematik. Mem får hoppas det löser sig för henne och att hon öppnar ögonen.
Citera
2025-08-15, 14:50
Medlem
I senaste vloggen öppnar hon presenter från främmande människor i sitt kök så hon kan ju inte vara jätteorolig för ngn stalker. Jag menar då hade man väl inte tagit i okända paket från främmande människor i sitt hem och öppnat 🤷‍♀️
Senast redigerad av Auntautismi 2025-08-15 kl. 14:55.
Citera
2025-08-16, 09:12
Medlem
Eg0x3s avatar
Det svänger fort… i senaste yt så går hon från deppig o gråtig till att vara väldigt självsäker o uppåt… hon har en sån extrem övertygelse att allt hon säger o gör är det enda rätta för ALLA… stör fan ihjäl mig på det sättet, att hon lixom försöker övertyga alla!
Citera
2025-08-16, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Det svänger fort… i senaste yt så går hon från deppig o gråtig till att vara väldigt självsäker o uppåt… hon har en sån extrem övertygelse att allt hon säger o gör är det enda rätta för ALLA… stör fan ihjäl mig på det sättet, att hon lixom försöker övertyga alla!
Ja, exakt. Som att hon säger att det är så bra att få bekräftelse av terapeuten Karin, givetvis får hon det Karin bejakar hennes mående, inte för att det är rätt utan utifrån att det är så en terapeut gör. 🙃.

Jag tänker även på hennes shoppingberoende. Hon beklagar sig över 20kr i parkeringsavgift precis efter hon köpt en stor kaffelatte!!. Hon snusar, gör naglar och åker på äventyrsparker och festivaler och köper en massa humbug. Bara hennes Dubaijordgubbar kostade 100 kronor. Hon berättar även glatt om att det kostar extra med egen kupé. Mellan får shoppa loss kläder även om hon säger i vloggen att de egentligen ej behövde då hans regnställ (som var anledningen att åka och handla) ff passade. Sen har hon mage att starta en gofoundme för att kunna åka på behandlingar 🤷‍♀️.
Citera
2025-08-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Ja, exakt. Som att hon säger att det är så bra att få bekräftelse av terapeuten Karin, givetvis får hon det Karin bejakar hennes mående, inte för att det är rätt utan utifrån att det är så en terapeut gör. 🙃.

Jag tänker även på hennes shoppingberoende. Hon beklagar sig över 20kr i parkeringsavgift precis efter hon köpt en stor kaffelatte!!. Hon snusar, gör naglar och åker på äventyrsparker och festivaler och köper en massa humbug. Bara hennes Dubaijordgubbar kostade 100 kronor. Hon berättar även glatt om att det kostar extra med egen kupé. Mellan får shoppa loss kläder även om hon säger i vloggen att de egentligen ej behövde då hans regnställ (som var anledningen att åka och handla) ff passade. Sen har hon mage att starta en gofoundme för att kunna åka på behandlingar 🤷‍♀️.
Håller med om att hon är en shopaholic. Far runt på varenda loppis och köper porslin, burkar och kläder som hon redan har i överflöd. När hon inte hittade Juicern till sellerijuicen så köpte hon bara en ny maskin helt enkelt. Hittade den sen och gav den första till Lina. Undrar om sellerijuicen är ute i bilden just nu för det var ett tag sedan man såg henne dricka den.
Citera
2025-08-16, 12:01
Medlem
Den där människan har ju hybris, ser verkligen sig som för mer än andra. Undrar om hon tar sin ADHD medicin som hon ska? Dosen bör nog dessutom justeras upp.
Idag var dagens ord inställd för tittarna vet allt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in