Citat:
Ja, exakt. Som att hon säger att det är så bra att få bekräftelse av terapeuten Karin, givetvis får hon det Karin bejakar hennes mående, inte för att det är rätt utan utifrån att det är så en terapeut gör. 🙃.
Jag tänker även på hennes shoppingberoende. Hon beklagar sig över 20kr i parkeringsavgift precis efter hon köpt en stor kaffelatte!!. Hon snusar, gör naglar och åker på äventyrsparker och festivaler och köper en massa humbug. Bara hennes Dubaijordgubbar kostade 100 kronor. Hon berättar även glatt om att det kostar extra med egen kupé. Mellan får shoppa loss kläder även om hon säger i vloggen att de egentligen ej behövde då hans regnställ (som var anledningen att åka och handla) ff passade. Sen har hon mage att starta en gofoundme för att kunna åka på behandlingar 🤷♀️.
Jag tänker även på hennes shoppingberoende. Hon beklagar sig över 20kr i parkeringsavgift precis efter hon köpt en stor kaffelatte!!. Hon snusar, gör naglar och åker på äventyrsparker och festivaler och köper en massa humbug. Bara hennes Dubaijordgubbar kostade 100 kronor. Hon berättar även glatt om att det kostar extra med egen kupé. Mellan får shoppa loss kläder även om hon säger i vloggen att de egentligen ej behövde då hans regnställ (som var anledningen att åka och handla) ff passade. Sen har hon mage att starta en gofoundme för att kunna åka på behandlingar 🤷♀️.
Ja sättet att tigga pengar till resor o sen shoppa loss på annat är stört.. fattar inte att dom som skänkt pengar oxå ser det? Är folk dumma på riktigt?
Citat:
Håller med om att hon är en shopaholic. Far runt på varenda loppis och köper porslin, burkar och kläder som hon redan har i överflöd. När hon inte hittade Juicern till sellerijuicen så köpte hon bara en ny maskin helt enkelt. Hittade den sen och gav den första till Lina. Undrar om sellerijuicen är ute i bilden just nu för det var ett tag sedan man såg henne dricka den.
Hennes shoppingberoende var tydligt redan innan hon flyttade till huset.. hennes ekonomi var körd i botten pga shoppandet o det var väl det som gjorde att hon flyttade för att hon inte hade råd att bo kvar? Hon fick väl en hel del över efter att hon betalt huset o dom pengarna har hon shoppat bort fast hon skyller på att det är pga huden.. skitsnack säger jag för pengarna var nog nästan slut innan hon började köpa saker för huden. Fattar hon inte att folk ser?
Citat:
Haha jag tänkte att hon säkert hade varit inne här o läst precis innan hon levererade att tittarna redan vet allt.. jag tror även att läsandet i denna tråd resulterade i samtalet till terapeuten.. för att vara en person som hela tiden påstår att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne så är hon väldigt lättpåverkad tycker jag 🤣