2025-08-16, 12:30
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Ja, exakt. Som att hon säger att det är så bra att få bekräftelse av terapeuten Karin, givetvis får hon det Karin bejakar hennes mående, inte för att det är rätt utan utifrån att det är så en terapeut gör. 🙃.

Jag tänker även på hennes shoppingberoende. Hon beklagar sig över 20kr i parkeringsavgift precis efter hon köpt en stor kaffelatte!!. Hon snusar, gör naglar och åker på äventyrsparker och festivaler och köper en massa humbug. Bara hennes Dubaijordgubbar kostade 100 kronor. Hon berättar även glatt om att det kostar extra med egen kupé. Mellan får shoppa loss kläder även om hon säger i vloggen att de egentligen ej behövde då hans regnställ (som var anledningen att åka och handla) ff passade. Sen har hon mage att starta en gofoundme för att kunna åka på behandlingar 🤷‍♀️.

Ja sättet att tigga pengar till resor o sen shoppa loss på annat är stört.. fattar inte att dom som skänkt pengar oxå ser det? Är folk dumma på riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Håller med om att hon är en shopaholic. Far runt på varenda loppis och köper porslin, burkar och kläder som hon redan har i överflöd. När hon inte hittade Juicern till sellerijuicen så köpte hon bara en ny maskin helt enkelt. Hittade den sen och gav den första till Lina. Undrar om sellerijuicen är ute i bilden just nu för det var ett tag sedan man såg henne dricka den.

Hennes shoppingberoende var tydligt redan innan hon flyttade till huset.. hennes ekonomi var körd i botten pga shoppandet o det var väl det som gjorde att hon flyttade för att hon inte hade råd att bo kvar? Hon fick väl en hel del över efter att hon betalt huset o dom pengarna har hon shoppat bort fast hon skyller på att det är pga huden.. skitsnack säger jag för pengarna var nog nästan slut innan hon började köpa saker för huden. Fattar hon inte att folk ser?

Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Den där människan har ju hybris, ser verkligen sig som för mer än andra. Undrar om hon tar sin ADHD medicin som hon ska? Dosen bör nog dessutom justeras upp.
Idag var dagens ord inställd för tittarna vet allt nu.

Haha jag tänkte att hon säkert hade varit inne här o läst precis innan hon levererade att tittarna redan vet allt.. jag tror även att läsandet i denna tråd resulterade i samtalet till terapeuten.. för att vara en person som hela tiden påstår att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne så är hon väldigt lättpåverkad tycker jag 🤣
Citera
2025-08-16, 15:46
Medlem
Efterfrågar intimtrimmer… ”Jag kan inte ha för mycket päls” Kräktes precis i min egen mun. Kan bara tänka mig hur det luktar där nere… 🤢
Citera
2025-08-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanheden2224
Bra råd från terapeuten, målar sig bara längre in i hörnet när hon uppmuntras slå bort allt vad ifrågasättande är. Kanske är sunt att lyssna lite på omvärlden ibland?

Kan man bara ringa upp sin terapeut hur som helst?! Har de standby dygnet runt? En sån kostar väl minst 1000 kr i timmen.

Innan kunde hon knappt röra sig. Nu springer hon obehindrat flera km. Innan skulle hon minsann inte smörja sig. Nu smörjer hon sig med en massa nytt skit hon blivit lurad att köpa.
Citera
2025-08-16, 16:20
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Efterfrågar intimtrimmer… ”Jag kan inte ha för mycket päls” Kräktes precis i min egen mun. Kan bara tänka mig hur det luktar där nere… 🤢

Hahahahaha jag dog… hon verkar inte vara den mest hygieniska iaf.. ett tag borsta hon inte ens tänderna med fluor.. använder inte deo.. dusch ska vi inte ens tala om.. kan det vara max 1 gång i veckan? Tror knappt hon tvättar händerna 😱
Citera
2025-08-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hahahahaha jag dog… hon verkar inte vara den mest hygieniska iaf.. ett tag borsta hon inte ens tänderna med fluor.. använder inte deo.. dusch ska vi inte ens tala om.. kan det vara max 1 gång i veckan? Tror knappt hon tvättar händerna 😱
Hon har ju sagt tidigare att hon har svårt med intimitet. Tror att hon är som älgarna som har älskog en gång om året och det är på hösten. Så tiden närmar sig så det är dags att fräscha till sig om man vill få till det.
Citera
2025-08-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Kan man bara ringa upp sin terapeut hur som helst?! Har de standby dygnet runt? En sån kostar väl minst 1000 kr i timmen.

Innan kunde hon knappt röra sig. Nu springer hon obehindrat flera km. Innan skulle hon minsann inte smörja sig. Nu smörjer hon sig med en massa nytt skit hon blivit lurad att köpa.
Nej det kan man inte ev om det är privat psykolog, men en sak kan jag säga bestämt att man kan inte både umgås som vänner och samtidigt gå i terapi som Eliie sa att dom gjort. Men Ellie vill vara speciell mm, och förväntar att alla ska göra som hon vill. Konstigt bara att terapeuten går med på det.
Citera
2025-08-16, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrondagg11
Nej det kan man inte ev om det är privat psykolog, men en sak kan jag säga bestämt att man kan inte både umgås som vänner och samtidigt gå i terapi som Eliie sa att dom gjort. Men Ellie vill vara speciell mm, och förväntar att alla ska göra som hon vill. Konstigt bara att terapeuten går med på det.
Terapeuten tog väl säkert sedvanlig patientavgift för att lyssna och tala om att hon gör allt rätt och smeka henne medhårs. Att terapeuter/psykologer umgås med klienter privat är väl ändå ytterst olämpligt.
Citera
2025-08-16, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
I senaste vloggen öppnar hon presenter från främmande människor i sitt kök så hon kan ju inte vara jätteorolig för ngn stalker. Jag menar då hade man väl inte tagit i okända paket från främmande människor i sitt hem och öppnat 🤷‍♀️

Tänkte på My M*rtens stalker. Enl dokumentären på tv4 fick vederbörande härja fritt flera år men Ellis stalker ska Gävlepolisen lägga sina resurser på att hitta. Det låter inte så troligt?

Finns det ens en stalker eller är allt påhittat? Varför sätter hon inte bara upp en kamera vid brevlådan annars? Kostar några hundralappar att köpa och handla gillar hon ju som bekant.
Citera
2025-08-16, 17:52
Medlem
Är det diskmaskinen hon kopplar in i förlängningssladden som hon tar fram på diskbänken? Har sett det i en tidigare vlogg. Det är livsfarligt. Man ska inte koppla maskiner via förlängningssladd, inte ens en micro. Det huset kommer att brinna upp snart. Sen är det fint att ha en förlängningssladd precis brevid diskhon.... Vatten och el hör inte ihop.
Citera
2025-08-16, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Att den familjen inte blir mer sjuka. Men de är väl immuna nu. Det mest skitigaste och stökigaste hemmet. Hennes tillsynes dåliga handhygien. Hon tar i kyckling och sen tar hon runt i hela köket - på ALLT. Utan att ha tvättat händerna.
Citera
2025-08-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Tänkte på My M*rtens stalker. Enl dokumentären på tv4 fick vederbörande härja fritt flera år men Ellis stalker ska Gävlepolisen lägga sina resurser på att hitta. Det låter inte så troligt?

Finns det ens en stalker eller är allt påhittat? Varför sätter hon inte bara upp en kamera vid brevlådan annars? Kostar några hundralappar att köpa och handla gillar hon ju som bekant.

Hon lyckas alltid få ett brev - två ggr precis när hon ska till polisen. Märkligt.......
Det kanske är ett content i och med det här med Bianca Ingrosso.
Citera
2025-08-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon lyckas alltid få ett brev - två ggr precis när hon ska till polisen. Märkligt.......
Det kanske är ett content i och med det här med Bianca Ingrosso.
Sätt upp en kamera ? Utan bevis så kommer man INGENSTANS. Polisen kommer lägga mer detta efter en dag. Finns viltkameror man kan sätta upp. De kostar bara några hundra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in