2025-10-26, 18:16
Medlem
Hon har ju berättat flera gånger förr att hon haft långvarig förstoppning. Tror det är mer fel på hennes mage och kost än medicinen. Kan ju vara en slump att hon blivit förstoppad nu, när hon verkar bli det då och då ändå!
Citera
2025-10-26, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Nu har hon fått nässelutslag pga förstoppning... Någon som hört om detta? Jag vill ha en källa på det och kan inte få det av Ellie 😂
VARFÖR går hon med förstoppning i 6 dagar?! Efter tre dagar borde hon ta nåt så enkel som dulcolax tex. Det ger bra effekt snabbt.

Hon är ju slut i huvudet. Nej man kan inte få nässelutslag av förstoppning. Fan vad utslag min syrra skulle ha 🤣🤣
Nu har hon magmunsbrock oxå..är någon som fråga hur hon fick den diagnosen..
Nästa vecka har hon hemorrojder av all förstoppning 🤣🤣
Citera
2025-10-26, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon är ju slut i huvudet. Nej man kan inte få nässelutslag av förstoppning. Fan vad utslag min syrra skulle ha 🤣🤣
Nu har hon magmunsbrock oxå..är någon som fråga hur hon fick den diagnosen..
Nästa vecka har hon hemorrojder av all förstoppning 🤣🤣

Hon berättar om det i en video om när hon är på sjukhuset. Att det var därför hon fick jätteont i magen och spydde och Stefan ringde en ambulans. De gjorde gastroskopi.
Då hade hon nyss kommit hem med antibiotika från när hon låg på sjukhuset för huden. Videon är kanske postad för 1 månad sen.
Citera
2025-10-26, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Nu har hon fått nässelutslag pga förstoppning... Någon som hört om detta? Jag vill ha en källa på det och kan inte få det av Ellie 😂
VARFÖR går hon med förstoppning i 6 dagar?! Efter tre dagar borde hon ta nåt så enkel som dulcolax tex. Det ger bra effekt snabbt.

Ja det här är helt otroligt. Hjälp.
Citera
2025-10-26, 21:00
Medlem
Om man nu är så rädd för besprutade saker varför sköljer man inte sina grönsaker? (Senaste videon)
Citera
2025-10-26, 21:22
Medlem
Ellie vet du en sak det finns inget ”konstigt” med att du inte får filma på sjukhus, hud mottagning osv det finns inte alltid en dålig baktanke men du som vuxen kvinna borde ju verkligen förstå varför & tror du på fullaste allvar att HUDMOTTAGNINGEN BEHÖVER DIN SMYGREKLAM??? & varför behåller du ett par byxor, använder dom varje dag osv tror du att du är bättre än alla andra som är sjuka? Så att alla kan ta kläder från landstinget för att man inte vill förstöra sina egna alltså logiken… snälla tänk ett steg längre
Citera
2025-10-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25
Ellie vet du en sak det finns inget ”konstigt” med att du inte får filma på sjukhus, hud mottagning osv det finns inte alltid en dålig baktanke men du som vuxen kvinna borde ju verkligen förstå varför & tror du på fullaste allvar att HUDMOTTAGNINGEN BEHÖVER DIN SMYGREKLAM??? & varför behåller du ett par byxor, använder dom varje dag osv tror du att du är bättre än alla andra som är sjuka? Så att alla kan ta kläder från landstinget för att man inte vill förstöra sina egna alltså logiken… snälla tänk ett steg längre

Exakt. Tänk om alla skulle filma på sjukhuset! Hur fan skulle det se ut. Att inte människan fattar nånting. Herregud
Citera
2025-10-26, 21:43
Medlem
ELLIE!
Hur kan du tro att du får filma på ett sjukhus? Hur???
Förstår du inte att det är förbjudet.
Tänk om alla skulle gå och filma på ett sjukhus. Hur skulle det se ut och folk lägger ut på sina sociala medier på andra människor. Nej tack vet du vad, tänk lite.
Citera
2025-10-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25

Hon sa att hon fått uppmaning av läkaren att ta dom???
Citera
2025-10-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87

Ja hem & sen lämna tillbaka dom, Ingen läkare skulle säga att det är något man får behålla jobbar själv inom sjukvården & det är stöld om man inte lämnar tillbaka de. Utan man får ha dom hem sen lämna tillbaka dom när man har ett par andra byxor….
Citera
2025-10-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87

Tror du helt seriöst att läkaren GAV byxorna till Ellie och sa behåll dom vi har ändå så många? Nej det tror jag inte för så får vi inte säga utan byxorna ska tillbaka annars blir det stöld …
Citera
2025-10-26, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
ELLIE!
Hur kan du tro att du får filma på ett sjukhus? Hur???
Förstår du inte att det är förbjudet.
Tänk om alla skulle gå och filma på ett sjukhus. Hur skulle det se ut och folk lägger ut på sina sociala medier på andra människor. Nej tack vet du vad, tänk lite.

Det är ungefär en skylt överallt om kameraförbud så det kan hon inte ha missat eller missförstått.

En gång öppnade jag mobilkameran för att kolla hur jag såg ut i ansiktet efter en komplicerad operation i käken. Jag satt i entrén och väntade på skjuts. Ingen syntes i min kamera, bara jag. Direkt kom en vakt 😂 Så det är konstigt att ingen sett och sagt till henne under alla gånger hon filmat i vården. Det är kanske 30 gånger man sett henne filma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in