2025-10-02, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Ja fy fan vad ruttet. Det här måste vi forska i.

Liv finns även på Facebook. Och har lagt ut samma där.
Citera
2025-10-02, 14:10
Medlem
Citat:
Liv finns även på Facebook. Och har lagt ut samma där.

Ja, det är alltså inte det som är grejen utan koppling till kostillskott, ”blivit mirakulöst frisk” och pyramidspel.
Citera
2025-10-02, 14:40
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Nu hade ”Liv” sagt åt henne att posta insamlingen igen….

Denna Liv Thel*nder (om detta stämmer) föreläser alltså om hur man får tillbaka sin hälsa genom personligt anpassad kosttillskott och verkar knuten till (eller iallafall fått någon form av pris/stipendium) av företaget ZinZin*
*=o
Företaget säljer personligt anpassade kosttillskott via direktförsäljning (pyramidspel)…
Här en artikel om att företaget riskerar böter pga osanna hälsopåståenden https://efn.se/myndighetens-larm-om-...tna-pastaenden

Något luktar ruttet här.

Ytterligare ett företag som kränger kosttillskott som lösning på alla dina hälsoproblem. Riktigt ruttet verkar det vara!
Få se hur lång tid det tar innan hon börjar sälja skiten hemifrån och tala om dom fantastiska effekterna dom haft på hennes hudproblem. Allt medans hon får injektioner med ebglyss som inte nämns.
Citera
2025-10-02, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Ytterligare ett företag som kränger kosttillskott som lösning på alla dina hälsoproblem. Riktigt ruttet verkar det vara!
Få se hur lång tid det tar innan hon börjar sälja skiten hemifrån och tala om dom fantastiska effekterna dom haft på hennes hudproblem. Allt medans hon får injektioner med ebglyss som inte nämns.

Ja! Det är detta jag hoppas inte händer. Men dessa företag brukar knyta sjuka personer till sig som ska spela och sälja, eftersom det blir mer trovärdigt och visar bättre resultat. Och de sjuka är förstås desperata både för en lösning och pengar, så pyramidspel kan vara lockande. Om E börjar locka sjuka till detta företag och pyramidspel kommer jag dock anmäla det direkt. Där går en stor gräns.

Dessutom så nästan aldrig reklammärker hon reklaminlägg ordentligt och riktigt. Det är dock något jag känner att berörd myndighet får hålla koll på.
Citera
2025-10-02, 14:54
Citat:
Ja! Det är detta jag hoppas inte händer. Men dessa företag brukar knyta sjuka personer till sig som ska spela och sälja, eftersom det blir mer trovärdigt och visar bättre resultat. Och de sjuka är förstås desperata både för en lösning och pengar, så pyramidspel kan vara lockande. Om E börjar locka sjuka till detta företag och pyramidspel kommer jag dock anmäla det direkt. Där går en stor gräns.

Dessutom så nästan aldrig reklammärker hon reklaminlägg ordentligt och riktigt. Det är dock något jag känner att berörd myndighet får hålla koll på.
Håller med dig om reklaminläggen. Nåt att ha koll på. Mig har hon blockat för flera månader sen. Jag hade mage att ifrågasätta om homeopati verkligen var rätt väg att gå.
L*v har ju fått in nästan 60,000 till henne nu. Usch tycker detta är otäckt som dom håller på med.
Citera
2025-10-02, 16:18
Medlem
Ja den siste idioten är ju inte född ännu så det kan nog hålla på 🤣🤣🤣
Citera
2025-10-02, 16:50
Medlem
Citat:

Exakt. Det här är något lurt med. Jag kommer också anmäla direkt då. Den här Liv är inte att lita på och inte heller Ellie.
Citera
2025-10-02, 16:56
Citat:
Exakt. Det här är något lurt med. Jag kommer också anmäla direkt då. Den här Liv är inte att lita på och inte heller Ellie.

Finns en ” intervju” med Liv på hennes fb typ 4 år sedan. Om Zin…sektkänsla på den. ADHD, fibro, blodtryck,ME alla symptom försvann! Halleluja! Dricker nån olja och tar vitaminer. Gick från 24 tabletter om dagen till inga på ett år! Eller hur!? 😂
Nä lierar sig E med det där så kan det bli illa på riktigt.
Citera
2025-10-02, 18:20
Medlem
Skäms Ellie och nu också skäms Stefan. Glöm att Stefan har ut några 50 000 per månad och han har inte ens behövt vara hemma en hel månad utan betalning. Skäms på er som är som parasiter på andras olycka. De skriver till er att de också är sjuka och faller helt i dina händer Ellie. Många av de som skriver i era inlägg skriver att de själv har det kämpigt men skänker en slant till er iallafall. Hur har ni mage att med rent samvete handla all skit ni gör för dessa gofoundme pengar. Skäms hur du Ellie och Stefan opublicerar detta gång på gång för att krama ut vart enda öre och sedan skratta hela vägen till banken.
Citera
2025-10-02, 18:30
Gofundme är uppe i drygt 77.000 nu. Dom hånskrattar hela vägen till köpcentret när dom ska handla massa skit.
Citera
2025-10-02, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Finns en ” intervju” med Liv på hennes fb typ 4 år sedan. Om Zin…sektkänsla på den. ADHD, fibro, blodtryck,ME alla symptom försvann! Halleluja! Dricker nån olja och tar vitaminer. Gick från 24 tabletter om dagen till inga på ett år! Eller hur!? 😂
Nä lierar sig E med det där så kan det bli illa på riktigt.

Nu kommer de att sälja produkter sen ska ni se. Fy fan. Då ska vi sätta dit dem.
Citera
2025-10-02, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Skäms Ellie och nu också skäms Stefan. Glöm att Stefan har ut några 50 000 per månad och han har inte ens behövt vara hemma en hel månad utan betalning. Skäms på er som är som parasiter på andras olycka. De skriver till er att de också är sjuka och faller helt i dina händer Ellie. Många av de som skriver i era inlägg skriver att de själv har det kämpigt men skänker en slant till er iallafall. Hur har ni mage att med rent samvete handla all skit ni gör för dessa gofoundme pengar. Skäms hur du Ellie och Stefan opublicerar detta gång på gång för att krama ut vart enda öre och sedan skratta hela vägen till banken.

Ja, fy fan. De äcklar mig mer och mer och mer. Alltså jag tål dem inte. Vilka jävla svin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in