2025-11-04, 19:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Gofundme pengarna gick till nya element

Precis. Och gamla leksaker kastas och nya kommer att köpas in i julklapp.
Det kommer att handlas. Var så säker.
Citera
2025-11-04, 21:12
Medlem
Jag kan irritera mig mig småsaker som att hon ska skicka tillbaka H&M-paket och betala returfrakt istället för att lämna det i butik när hon ändå är inne i stan. Hon som ska vara så himla prismedveten…

Appropå ordningen i hennes hem. Storstädar hon någonsin? Iom att hon alltid har drivor med grejer. Säger alltid att hon ”bara la det här”, ”jag lyfte över det hit så länge” och hon vet uppenbarligen inte ens längre vad hon har och inte har längre.
Citera
2025-11-04, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Jag kan irritera mig mig småsaker som att hon ska skicka tillbaka H&M-paket och betala returfrakt istället för att lämna det i butik när hon ändå är inne i stan. Hon som ska vara så himla prismedveten…

Appropå ordningen i hennes hem. Storstädar hon någonsin? Iom att hon alltid har drivor med grejer. Säger alltid att hon ”bara la det här”, ”jag lyfte över det hit så länge” och hon vet uppenbarligen inte ens längre vad hon har och inte har längre.

Jag förstår inte heller hur hon kan ha så mycket skit. Den här videon tror jag hon ville provocera just med det. För att hon är här inne och läser och vi har ju skrivit det att hon borde rensa.

Jag fattar inte att hon inte rensar. Att hon står ut. Jag skulle inte stå ut en dag i denna röra.
Citera
2025-11-05, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87

I lägenheten storstädade hon. I en vlogg så hade hon storstädat väldigt länge en dag. Och visade och sa:
"Kolla vad fint, nu är det ordning och reda"
Såg lika jävligt ut som innan hon började städa. Man såg ingen skillnad.
Alla dessa påsar och sopsäckar?! Saker hon antagligen inte saknar och inte kommer använda. Släng skiten på tippen i stället.
Citera
2025-11-05, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
I lägenheten storstädade hon. I en vlogg så hade hon storstädat väldigt länge en dag. Och visade och sa:
"Kolla vad fint, nu är det ordning och reda"
Såg lika jävligt ut som innan hon började städa. Man såg ingen skillnad.
Alla dessa påsar och sopsäckar?! Saker hon antagligen inte saknar och inte kommer använda. Släng skiten på tippen i stället.

Tänker jag hur det ser ut under mina soffkuddar och ryser då hur det ser ut under hennes… 🤮
Citera
2025-11-05, 08:17
Avstängd
ELLIE !!!
Vad ska du göra för alla pengar du har fått in på GoFoundMe? Berätta gärna det för dina följare. Vad du gör för pengarna.

Vi är nyfikna här inne med.
Citera
2025-11-05, 09:39
Avstängd
Ja en liten redovisning till de som skänkt sina egna pengar för att hon i princip stod på ruinen brant, vore väl på sin plats tänker man. Inte ett måste men som en fin gest till de som höll henne "över ytan"...
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
ELLIE !!!
Vad ska du göra för alla pengar du har fått in på GoFoundMe? Berätta gärna det för dina följare. Vad du gör för pengarna.

Citera
2025-11-05, 11:08
Medlem
Citat:
Precis. Och gamla leksaker kastas och nya kommer att köpas in i julklapp.
Det kommer att handlas. Var så säker.

Ellie som sa för två år sedan att hon inte skulle lura Mellon med jultomten att han kom med julklappar.var emot hennes principer🤣🤣🤣
Nu ska Mellon göra önskelista och skicka till tomten..
Jo Mellon kommer få nya dyra leksaker i julklapp..bortskämda unge..
Citera
2025-11-05, 15:24
Medlem
Citat:
ELLIE !!!

Hon kommer ALDRIG redovisa det. Men det är ju toppen att leva utan skulder och tigga pengar av sina följare som tror på allt hon överdriver om. 150 000 tkr är ju oerhört mycket pengar så hon kan skratta ända till banken.
Citera
2025-11-05, 16:00
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Jag måste bara fråga. Hur fungerar det här med Gofoundme? Det verkar ju kul och smidigt.

Jag betalar mycket i skatt i Sverige, men bor utomlands. Jag betalar endel av min sjukvård själv. Min försäkring täcker inte min diabetes. Och det är dyrt. Kan bli upp i 10.000 och upp i månaden.

Så visst kan jag väl skaffa en sån där? (Jag skämtar så ni vet)

Tack
/Lu
Citera
2025-11-05, 18:35
Avstängd
Är det inte skattepliktigt med att ta emot gåvor...
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Hon kommer ALDRIG redovisa det. Men det är ju toppen att leva utan skulder och tigga pengar av sina följare som tror på allt hon överdriver om. 150 000 tkr är ju oerhört mycket pengar så hon kan skratta ända till banken.
Citera
2025-11-05, 20:57
Medlem
Citat:
Jag förstår inte heller hur hon kan ha så mycket skit. Den här videon tror jag hon ville provocera just med det. För att hon är här inne och läser och vi har ju skrivit det att hon borde rensa.

Jag fattar inte att hon inte rensar. Att hon står ut. Jag skulle inte stå ut en dag i denna röra.
Sett gamla vloggar fan hon verkar handlat i de flesta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in