2025-10-14, 19:17
Medlem
Vi kör samma dammsugare i soffan och dammsuger upp kattsand med osv mumssss
Citera
2025-10-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Stefan berättar ett Ellie har varit ute och kört bil i vloggen idag. Då körde hon alltså bil själv i början av oktober och har inte alls varit isolerad och inte kunnat göra något själv.

Ja precis. De försäger sig själva hela tiden. Det tycker jag är jättekul.
Citera
2025-10-14, 19:19
Medlem
Min dotter kom in & fråga vad jag kolla på när han smörjde Ellie 😂😂😂
Citera
2025-10-14, 19:29
Medlem
I dagens vlogg låter de som att hon skulle kunna byta yrke till porrskådis istället…alltså STACKARS BARN!!! Jag skäms på deras vägnar, tycker så synd om dom som måste uppleva detta! 🫣
Citera
2025-10-14, 20:03
Medlem
Haha! Ändå att hon blev så arg på Stefan och att han hade bestämt (”välkomna till STEFANS vlogg!”) att hon skulle säga att hon skulle gå och duscha, och sen packa in benen. Hörde ju att han stod och fnissade bakom kameran men när någon blir sådär stel i ögonen, då är det äkta ilska 😂 Hon ville uppenbarligen inte bli filmad.
Citera
2025-10-14, 20:15
Medlem
Hade väl varit bra om Mellon varit på förskolan och lekt med kompisar. Att dessutom höra honom upprepa samma vers hundra gånger när hon mår dåligt är inte direkt avslappnande. Hade väl varit bättre om hon kunde vila mellan skolans lektioner utan att ha Mellon där, och han hade lekt och utvecklat sig med kompisarna på förskolan. Bygga lego kan han väl göra efter förskolan..
Citera
2025-10-14, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag vet inte om jag borde kommentera hennes senaste vlogg…..

Eller jag skriver det här lilla till att börja med.. Stefan hade alltså varit hemma o hjälpt Ellie i 3 veckor när han hjälper henne med ny omläggning i slutet på vloggen… Vad har han hjälpt henne med exakt kan jag undra? För det var iaf första gången han hjälpte henne med omläggningen!

Hon har helt säkert ont men skådespeleriet vid omläggningen verkar förvåna både Stefan o lillpojken…. PiNsAmT
skådespel för att få smärtlindring. Lever själv med kronisk värk 365 dagar om året dygnet runt och jag får endast ta Alvedon så det är bara att bita ihop . Är dessutom arbetslös utan ersättning och får leva på makens lön och skulle aldrig tigga pengar.
Citera
2025-10-14, 20:41
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25
Min dotter kom in & fråga vad jag kolla på när han smörjde Ellie 😂😂😂

Haha det var en salig blandning mellan föda barn o orgasm… 🤣🤣🤣
Citera
2025-10-14, 20:43
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpfageln
I dagens vlogg låter de som att hon skulle kunna byta yrke till porrskådis istället…alltså STACKARS BARN!!! Jag skäms på deras vägnar, tycker så synd om dom som måste uppleva detta! 🫣

Hahahahaha precis det var lixom en kombo av att flåsa som att föda barn o stönande som i porr… som sagt.. Pinsamt värre 😂😂😂
Citera
2025-10-14, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hahahahaha precis det var lixom en kombo av att flåsa som att föda barn o stönande som i porr… som sagt.. Pinsamt värre 😂😂😂

Min dotter höll på att storkna när hon såg hennes hand mellan benen…. Säger inge mer alltså jag dog jag skämdes åt e då
Citera
2025-10-14, 20:57
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25
Min dotter höll på att storkna när hon såg hennes hand mellan benen…. Säger inge mer alltså jag dog jag skämdes åt e då

Hahahaha stackars din dotter.. hoppas hon inte får bestående men 🤞🏻

Tittade på dom sista minuterna som jag inte såg förut… varför i hela helvetet sitter hon i vardagsrummet o spyr o filmar samtidigt?? Dom andra sitter ju där o ser på tv.. fan vad trevligt 🤨
Citera
2025-10-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hade väl varit bra om Mellon varit på förskolan och lekt med kompisar. Att dessutom höra honom upprepa samma vers hundra gånger när hon mår dåligt är inte direkt avslappnande. Hade väl varit bättre om hon kunde vila mellan skolans lektioner utan att ha Mellon där, och han hade lekt och utvecklat sig med kompisarna på förskolan. Bygga lego kan han väl göra efter förskolan..

Jag undrar också varför M inte är på förskolan s att han får vara i en normal miljö. Hon är ju inte sjukskriven så det borde inte finnas några hinder och han skulle må bättre av det.
OM hon nu har så ont vilket hon får skylla sig helt och hållet själv över att hon har eftersom hon tillfogat sig tillståndet själv så gör man inte detta FRAMFÖR barnet!
Barn blir traumatiserade på olika sätt av olika anledningar och detta är ett praktexemplar! Hon sitter själv och berättar om hur hennes föräldrar traumatiserade, sen traumatiserar hon själv sin egna barn på detta sätt och dessutom så att hela Sveriges befolkning kan se det också.
Det borde anmälas för M:s skull för detta är ingen lämplig miljö för ett barn att vistas i och Ellie borde söka hjälp för sitt mående om inte annat så för barnens skull!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in