2025-10-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Så fort Stefan är hemma så är hon döende och kan inte ta hand om Mellon eller hemmet. Idag ska hon överraska Mellon med en utflykt nånstans. Hon hade väl feber igår kväll?

Ja hon hade feber. Vilket jag inte tror att hon har hade.
Citera
2025-10-17, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nu är människan på väg upp till Stefan i Sundsvall. Det var väl för mycket att ge honom lite andrum och egentid. Vilken jävla egoist 🤮

Hon är verkligen kontrollerad och svartsjuk tror jag. Tänk att hon inte kan ge han egen tid som du skriver. Och andrum. Fy fan!🤮🤮🤮
Citera
2025-10-17, 14:07
Medlem
ELLIE. Vi vet att du läser här.
Det vi vill säga är sanningen om dig. Det är inget ljug eller vara otrevlig. Utan det är fakta om sanning. Lär dig det.

Du verkar ha kontrollbehov och är svartsjuk.
Du kan inte ge Stefan tid uppe i Sundsvall själv eller?

Vad ska du göra med alla pengar som ni har fått in eller som du har fått in?

Det enda du vill göra är att provocera oss här inne. Med dina in Instagram videos och reels. Du vet att vi vet att du ljuger. Men dina följare som är ja vad ska jag skriva helt tappade och inte förstår någonting. Det är tragiskt.
Citera
2025-10-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nu är människan på väg upp till Stefan i Sundsvall. Det var väl för mycket att ge honom lite andrum och egentid. Vilken jävla egoist 🤮
Att hon klarar av att köra bil och sitta så länge när hon har så ont i sina ben så hon skriker 😱
Citera
2025-10-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igloo500
Att hon klarar av att köra bil och sitta så länge när hon har så ont i sina ben så hon skriker 😱

Det är fan helt otroligt. Fy fan vilken jävla lurendrejeri brud. Hon ljuger om allt.
Usch🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
2025-10-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igloo500

Om det visar sig att hon åker enda dit upp är det så sjukt. När man har sådär ont, iallafall jag, kan jag inte ens bli skjutsad i bil för det går inte att sitta ner och inte åka i gupp eller vad fan som helst. Att då orka köra nästan 20 mil och ha ansvar för en tjatig liten pojke (inget illa mot honom personligen, men barn i den åldern är inte en dans på rosor att sköta om).

Men de kanske är påväg till något lekland, isåfall för insamlade pengar, lekland brukar inte vara billigt.
Citera
2025-10-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Om det visar sig att hon åker enda dit upp är det så sjukt. När man har sådär ont, iallafall jag, kan jag inte ens bli skjutsad i bil för det går inte att sitta ner och inte åka i gupp eller vad fan som helst. Att då orka köra nästan 20 mil och ha ansvar för en tjatig liten pojke (inget illa mot honom personligen, men barn i den åldern är inte en dans på rosor att sköta om).

Men de kanske är påväg till något lekland, isåfall för insamlade pengar, lekland brukar inte vara billigt.

Jodå, människan är i Sundsvall. Stackars Stefan. Inte ens denna helgen får han vara i fred utan att hon dumpar Mellon på honom. Hur klarar hon att köra 21 mil?!! Det tar lite mer än 2 timmar. Hon som knappt klara att nån tar på hennes ben.
Hon är så jävla falsk.
Citera
2025-10-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Jodå, människan är i Sundsvall. Stackars Stefan. Inte ens denna helgen får han vara i fred utan att hon dumpar Mellon på honom. Hur klarar hon att köra 21 mil?!! Det tar lite mer än 2 timmar. Hon som knappt klara att nån tar på hennes ben.
Hon är så jävla falsk.

Haha, fy fan. Man blir spyfärdig.
Inte bara smärtan men hon borde vara trött av sin smärta och sjukdom och inte orka köra 20 mil till två kaos-iga hus. Jo, det gör hon så hon slipper ha M själv… Vad fan?
Citera
2025-10-17, 16:22
Medlem
Vad säger S?
- Varför ser du ut som du gör?
Citera
2025-10-17, 16:38
Medlem
Eg0x3s avatar
Herregud.. hon inser inte vilket sjukt beteende hon har…

Man får ju bara hoppas att poletten trillar ner hos fler följare nu…

Det skulle vara intressant att få höra från tidigare killar varför det inte höll.
Citera
2025-10-17, 16:41
Medlem
Jag tror inte att det kommer att hålla.
Jag tror Stefan kommer att vilja separera framöver. Det är min känsla just nu.

Jag tror han innerst inne funderar och tänker jättemycket.
Citera
2025-10-17, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Herregud.. hon inser inte vilket sjukt beteende hon har…

Man får ju bara hoppas att poletten trillar ner hos fler följare nu…

Det skulle vara intressant att få höra från tidigare killar varför det inte höll.

Nej, Ellie är felfri och vet bäst om allt, på riktigt allt. Hon har fått sjukt mycket följare sista tiden. Hoppas fler genomskådar henne. Hur hon överdriver hur sjuk hon är, det är sjukt beteende som sagt, håller med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in