2025-10-23, 20:06
Medlem
Alla bordkyckling innehåller rapsolja…
Citera
2025-10-23, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Jag tänkte bara inflika en liten sak.
Det var någon här som sett en del mediciner i en video. Där fanns bland Pregabalin. Pregabalin är en receptbelagd medicin för nervsmärta. Jag tror den är narkotikaklassad.

Får man i sig lite för mycket så kan man bli lite/mycket speedad. Så det kan kanske vara en orsak att hon går x2 i vissa videos.

Det finns en tråd som heter "Den stora tråden om Lyrika" Där kan ni läsa mer om Pregabalin.

Tack
/Lu
Men hon säger ju att hon inte får värktabletter och får stå ut med den ..
Citera
2025-10-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25
Oj bordskyckling… Ellie sluta häll på rapsolja på maten de är giftigt enligt dig själv sen äter du det ” lite matfett ska jag ha” normal person

Undrar om dessa kycklingar var ekologiska och frigående😂😂
Citera
2025-10-23, 21:27
Medlem
Kan ju ha fått av någon annan..
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Citera
2025-10-23, 21:48
Medlem
Finns Liv Thelander kvar på facebook och Instagram?
Citera
2025-10-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
På bänken stod även mirtazapin.. det är ett antidepressivt läkemedel… o har hon som jag tror bipolär sjukdom kan man bli ”speedad” av sådana läkemedel.

Men precis som du skriver så var hon ju sån redan innan vi såg dessa läkemedel på bänken.

Jag tar Mirtazapin till natten för att vakna utan ångest..Ellie som inte är deprimerad eller har ångest 🤣🤣

Såg en gammal vlogg och hon pratar om att hennes blodsocker är lågt. Då har hon hört att hon ev har typ 2 diabetes😂😂😂

Fan man har högt socker vid diabetes..men hon tydligen letar efter sjukdomar
Citera
2025-10-23, 22:51
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Är det bara jag som tycker Stef*n ser ganska munter ut när han skyfflar runt i trädgården med Mell*n?

Han skrattar/skrockar och ser allmänt nöjd ut. Men när Ell*e kommer in i bilden ser han lite ut som en skamsen hundar och med axlarna uppdragna och att han andas med hela bröstkorgen.

Som jag ser det. Sälj huset i S-vall, betala alla skulder, flytta in till E men se till att ha delad ekonomi och läs på om Sambolagen.

Alla bör sysselsätta sig och hjälpa till med vardagssysslor och hushållskassan. Minstingen skall givetvis vara på dagis. I en perfekt värld.

Tack
/Lu
Citera
2025-10-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37

Jadå.
Citera
2025-10-23, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55

Precis. Något har hon ju fått (om hon inte har dessa sen tidigare pga psykisk sjukdom).
Men tror inte hon ser det som en värktablett bara för att den inte är klassas som det, och då det ju inte funkar som en vanlig värktablett - effekt kan ta ett par veckor att få.
Är väl typiskt henne. Vrida på orden.
Citera
2025-10-23, 23:00
Medlem
Finns på Facebook om det är samma person.
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Citera
2025-10-24, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
I dagens vlogg ligger Mellon med telefonen i sängen när Ellie smörjer sig. Skulle inte ungen vara skärmfri?
Hon sa i sin reels att hon Inte skulle köpa en mobil eller iPad. Men surfplatta har hon köpt åt honom..och som du skriver han har ju hennes telefon..

Ska bli roligt att se om hon tar bort den videon från Youtube.
När ska folket fatta att hon ljuger som en häst travar?
Citera
2025-10-24, 20:58
Medlem
Hon ska ju tydligen få besök är de några nya i den inre kretsen? Hur länge stannar dom? Hihi bara nyfiken på vad ni tror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in