2025-10-02, 08:07
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Nu är de tre gofundme kontona uppe på nästan 97.000 kronor sen hon startade tigga i somras. Pengar som gått till egen kupé på tåg, hotell, skräpmat, kosttillskott och jordade skor som inte ens passar. Ja Mellons lego och andra leksaker. Vidrigt!

Stackars naiva människor som går på vad som helst… 🤦🏼‍♀️

Vi får vara glada att vi inte gick i hennes fälla!
Citera
2025-10-02, 08:34
Medlem
Hennes bank borde väl undra vad pengarna kommer ifrån
Citera
2025-10-02, 08:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ett snitt går inte från höft till höft.

Här är 3 bilder.. ena bilden är när hon nyss blivit snittad.. tejpen döljer snittet men man ser att ärret fortsätter ut mot höften… dom 2 andra bilderna syns snittet som rött i det annars rätt bleka snittet som går från höft till höft.

https://postimg.cc/gallery/dqqb7rP

Bryr mig egentligen inte alls om hon gjort det eller inte men har hon varit så stor att hon faktiskt behövde bukplastik efter viktnedgång? Eventuellt häng efter barnen kanske har blivit mer vanligt att ta bort också men det brukar ju inte vara så mycket ändå.
Citera
2025-10-02, 08:46
Avstängd
Citat:
Nu är de tre gofundme kontona uppe på nästan 97.000 kronor sen hon startade tigga i somras. Pengar som gått till egen kupé på tåg, hotell, skräpmat, kosttillskott och jordade skor som inte ens passar. Ja Mellons lego och andra leksaker. Vidrigt!

Ja tyvärr det är väldigt mycket pengar. Jag tänker att folk donerande för hennes sjukdom och resor, då får det väl ses som okej (från deras sida), men ingen donerade väl med tanken att hon skulle köpa exempelvis ”jordade” skor? Det hade känts som bedrägeri för mig, om jag hade donerat.
Citera
2025-10-02, 09:32
Medlem
Citat:

Fy fan så vidrigt!!!!!
Citera
2025-10-02, 09:54
Medlem
Nu la hon ut länken igen till Gofundme… Ska hon förnya den varje dag på story tro?
Citera
2025-10-02, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Nu la hon ut länken igen till Gofundme… Ska hon förnya den varje dag på story tro?

Usch!!!!!!!!!!!!
Citera
2025-10-02, 10:47
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Bryr mig egentligen inte alls om hon gjort det eller inte men har hon varit så stor att hon faktiskt behövde bukplastik efter viktnedgång? Eventuellt häng efter barnen kanske har blivit mer vanligt att ta bort också men det brukar ju inte vara så mycket ändå.

Jag bryr mig inte heller.. men blev lite förvånad när jag såg det.
Hon hade helt klart gjort en full bukplastik innan hon blev gravid med lillkillen.. det syns att naveln är flyttad o varför hon gjorde det har jag inte en aning om.
Om jag ger mig på att gissa så skulle jag tro att det är en kombination av tidigare graviditeter o jojobantning.. hon har atopisk hud vilket gör att huden inte är så elastisk o därför inte drar ihop sig så bra efter att den blivit uttänjd .. därav mkt överskottshud som hänger (bla brösten)
Citera
2025-10-02, 10:50
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87

La ni märke till att skakningarna uteblev helt i senaste ”dagens ord” … MAGISKT 🤣🤣🤣
Citera
2025-10-02, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
La ni märke till att skakningarna uteblev helt i senaste ”dagens ord” … MAGISKT 🤣🤣🤣

Det där ordet överanvänder människan så det har liksom tappat sin betydelse!
Hon börjar bli patetisk på en helt ny nivå.
Citera
2025-10-02, 13:57
Avstängd
Nu hade ”Liv” sagt åt henne att posta insamlingen igen….

Denna Liv Thel*nder (om detta stämmer) föreläser alltså om hur man får tillbaka sin hälsa genom personligt anpassad kosttillskott och verkar knuten till (eller iallafall fått någon form av pris/stipendium) av företaget ZinZin*
*=o
Företaget säljer personligt anpassade kosttillskott via direktförsäljning (pyramidspel)…
Här en artikel om att företaget riskerar böter pga osanna hälsopåståenden https://efn.se/myndighetens-larm-om-zinzino-otillatna-pastaenden

Något luktar ruttet här.
Citera
2025-10-02, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Nu hade ”Liv” sagt åt henne att posta insamlingen igen….

Denna Liv Thel*nder (om detta stämmer) föreläser alltså om hur man får tillbaka sin hälsa genom personligt anpassad kosttillskott och verkar knuten till (eller iallafall fått någon form av pris/stipendium) av företaget ZinZin*
*=o
Företaget säljer personligt anpassade kosttillskott via direktförsäljning (pyramidspel)…
Här en artikel om att företaget riskerar böter pga osanna hälsopåståenden https://efn.se/myndighetens-larm-om-zinzino-otillatna-pastaenden

Något luktar ruttet här.

Ja fy fan vad ruttet. Det här måste vi forska i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in