Citat:
Ursprungligen postat av Semester
Wow, var det svenskar hon anställde?
Nej, det var indier och pakistanier.
Hon berättade att dom har stor brist på psykologer i Irland och därför anställer utifrån. En annan schysst grej var att om man hade inriktningen educational psychology så fick man semester hela juli-augusti. Trevliga förmåner.
Hon berättade även att en av indierna hon antällt jobbade extra på kvällar och helger och fick 200 euro timmen( Han tog emot fol i hemmet alltså).
Så pengar finns det att tjäna.