2023-10-15, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Det finns redan tillräckligt med Araber i mellanöstern som hatar Judar, det är garanterat inte till deras fördel om hela Europa får en stor Arabisk befolkning som spär på Israel/jude-hat tillsammans med vänstern som försöker förstöra Israels goda relation till den demokratiska världen (EU/USA). Israel är beroende av sina Allianser, och det verkar vara vänsterns och Arabernas största fokus att förstöra det inifrån.

Araber som går i svenska skolor och bor tusentals mil från Israel kommer inte hata Israel i någon större utsträckning. Och gör de det är det inget som reflekteras i Europas politik mot Israel. Tyskland, Frankrike, England mfl har alla stora muslimska minoriteter - men står inte på Palestinas sida för den sakens skull.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
OK, så den ribba du har satt är att 0 civila ska skadas? Du verkar inte fatta att civila drabbas är en konsekvens av krigsföring ditt jävla stolpskott.

Brukar till o med öka, när krigsföring sker inne bland civila.

https://twitter.com/ProdromouPaula/s...39811606077741
Citera
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
De iranska drönare som ryssarna bombar Ukraina med kräver en betydande startbana. Det rör sig alltså inte om leksaker med fyra uppåtriktade propellrar som du leker med efter dagis.

För det första har jag sagt drönarattack. Det kan vara både obemannad båt eller flygande drönare.

Sen om det var de här iranska drönarna du funderade på, så startar de från noll, utan "betydande startbana" som du skriver. Så du gör dig till åtlöje i tråden tyvärr.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/u...-attackdronare

Men det viktigaste är att jag aldrig har skrivit vilken typ av drönare som skulle användas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Straffar du alla tyskar för vad Hitler gjorde? Vi pratat promille av befolkningen i Palestina, vad. Gör Israel? Slut på hela skiten
Majoriten av denna befolkning stöder Hamas. Som ju har ett tydligt och uttalat mål av förinta Israel.
Terroristernas slakt av civila kvinnor, barn och äldre firades ju också stort på gatorna.
Citera
2023-10-15, 16:30
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Det där är ju bara helt fel. Det har varit konstanta konflikter och krig över det där området de senaste 3000-åren. Detta är ingen konflikt som skapades efter 1948.

Vart skrev jag att det inte varit konflikter i området i historien? Varför fultolkar du mig?

Jag skrev att det var fred mellan muslimer och judar och att de levde sida vid sida i århundraden.
Citera
Medlem
Citat:
Vars har du bevisen på halshuggna barn och våldtagna kvinnor från Hamas?

Sluta överdriv din idiot. Ja, med vit fosfor eldar man folk levande om du inte visste det.

Anser du att rökning orsakar lung cancer? För vi har ju kommit fram till att du begär någon slags 100%-ig bevisning så att resonera med dig är meningslöst.

Det mesta talar för att grymheter har begåtts och det jag har skickat krossar dina ord, för du inte har förmått att skicka något som falsifierar det jag har skickat. Så tyngden i diskussionen är på vår sida, ditt stolpskott.

Du verkar fortfarande inte förstå att det handlar inte om de exakta detaljerna. Det handlar om helheten.

Det jag har skickat illustrerar otroliga grymheter. Jag uppmanar dig att ta ett par kurser i filosofi för du är jävligt korkad.

Bevis i sig är ouppnåeligt. Därför blir det meningslöst av dig att sitta och begära det. Inte ens de starkaste inferenserna vi har idag är 100 % bevis.

Videor har presenterats och massor med källor därtill. Du har inte presenterat något förutom en omöjlig standard där du begär 100 %-ig verifikation. Alltså är idioten du då en sådan ribba är i stort sätt ouppnåelig.

Vi har presenterat videomaterial och mycket som talar för det vi säger och du har inte falsifierat något än.
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2023-10-15 kl. 16:35.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Vars är bevisen?
Vilken typ av värld vill du ha egentligen?
En värld där inga våldtäktsmän och andra grova brottslingar blir fällda om inte allmänheten först får se bilder och filmer av brottet, eller en värld där det räcker med vittnesmål och där eventuellt bildmaterial visas för enbart domstolen?
Citera
2023-10-15, 16:31
Medlem
Muslimer och Judar i MÖ levde ifred i hundratals år säger du...men va gulligt...för en bestämde... i det fallet Turkar och araber beror på århundrade då kristna slaktade judar och muslimer när de intog Jerusalem under sina korståg.

Och Sverige och Danmark krigade i 800 år...men fred nu.

Vad är din poäng?? folk ändrar sig

Nu är det judarna som bestämmer över Jerusalem

Bara acceptera att Jerusalem har vart nerbränt 15 ggr samt erövrat 15 ggr, haft ena herren till den andre sen bronsåldern.

Så ska man hårdra detta till sin spets så har ingen rätt att ha Jerusalem för alla har tagit staden med VÅLD

Men verkligheten är att Israel är herrarna över staden....gilla läget

Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Tänk hur nonchalant man kan vara när man drar igång pogromer och slaktar 6 miljoner judar för att sen (med stor dos godhetsknarkande) ge bort en landmassa till judarna där det redan bor människor.

Sen skriker man sig hesa om judehat för att det uppstår konflikter mellan de EUROPEISKA sionister man skickat dit.

Muslimer och judar från mellanöstern levde ifred i hundratals år.
Citera
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Vart skrev jag att det inte varit konflikter i området i historien? Varför fultolkar du mig?

Jag skrev att det var fred mellan muslimer och judar och att de levde sida vid sida i århundraden.

Det har aldrig varit fred mellan muslimer och judar. Du kommer med lögner och propaganda igen.
Citera
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasbullah.
Araber som går i svenska skolor och bor tusentals mil från Israel kommer inte hata Israel i någon större utsträckning. Och gör de det är det inget som reflekteras i Europas politik mot Israel. Tyskland, Frankrike, England mfl har alla stora muslimska minoriteter - men står inte på Palestinas sida för den sakens skull.

Jasså? Har du inte sett protesterna I hela Europa från araber och kommunister/nassar nyligen? Araberna är uppvuxna med ett hat mot Judar och Israel till hög grad. Självklart finns undantag, men det är uppenbart. Rekommenderar denna video som förklarar alliansen mellan araber och kommunisterna väl:

https://www.youtube.com/watch?v=tj6jAfSQANU
Citera
2023-10-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Skojar du? Vänstern är fortfarande bromsklossen. VPK:s partiledare har ju blivit paria efter hon fördömde Hamas attacker. Sossarna har Islamister i partitoppen.

På vilket sätt har hon blivit paria? Kan jag läsa det nånstans?
Citera
2023-10-15, 16:33
Medlem
Citat:
På båda sidor din dumma jävla åsna, det är ju det jag säger. Hamas är störda, så även Israel. Vem fan stänger av vatten, förnödenheter å annat till en hel befolkning. Tänk....

Varför har folket i Palestina, som fått mest pengar och donationer av nästa alla jävla araber inte ens eget vatten då? Vart har de pengarna gått? Jävla lipande - konsekvens kallas det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in