Citat:
Ursprungligen postat av
haresEar
Vars har du bevisen på halshuggna barn och våldtagna kvinnor från Hamas?
Sluta överdriv din idiot. Ja, med vit fosfor eldar man folk levande om du inte visste det.
Anser du att rökning orsakar lung cancer? För vi har ju kommit fram till att du begär någon slags 100%-ig bevisning så att resonera med dig är meningslöst.
Det mesta talar för att grymheter har begåtts och det jag har skickat krossar dina ord, för du inte har förmått att skicka något som falsifierar det jag har skickat. Så tyngden i diskussionen är på vår sida, ditt stolpskott.
Du verkar fortfarande inte förstå att det handlar inte om de exakta detaljerna. Det handlar om helheten.
Det jag har skickat illustrerar otroliga grymheter. Jag uppmanar dig att ta ett par kurser i filosofi för du är jävligt korkad.
Bevis i sig är ouppnåeligt. Därför blir det meningslöst av dig att sitta och begära det. Inte ens de starkaste inferenserna vi har idag är 100 % bevis.
Videor har presenterats och massor med källor därtill. Du har inte presenterat något förutom en omöjlig standard där du begär 100 %-ig verifikation. Alltså är idioten du då en sådan ribba är i stort sätt ouppnåelig.
Vi har presenterat videomaterial och mycket som talar för det vi säger och du har inte falsifierat något än.