2025-03-20, 13:18
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Känner inte mycket, hade hellre haft sobril.
Någon annan som tycker att denna batchen är svag?
Känns svagare än min förra som var mer orange, har dom ljusare tabletterna nu igen. Men kan vara pga min tolerans också, tyvärr tullat på mina principer om hur många jag får ta på en dag. Min tolerans måste vara rätt hög, käkar 5st om dan utan att bli påverkad direkt, är lika skärpt i huvudet som vanligt. Tar dem bara för att motverka AT. Undrar dock ungefär hur många diazepam 10mg en tablett diflu motsvarar ungefär. Men måste nog försöka gå ner i dosering, det blir väldigt dyrt i längden, är inne och nallar på mitt sparkonto så det nästan är tömt.
Senast redigerad av Fappy11 2025-03-20 kl. 13:27.
Citera
2025-03-20, 13:21
Medlem
KIFORSs avatar
Bara jag som fått en notis om att det ska bli inlämnat men inget blivit inlämnat ännu?
som sagt håller er uppdaterade.
Citera
2025-03-20, 13:34
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Bara jag som fått en notis om att det ska bli inlämnat men inget blivit inlämnat ännu?
som sagt håller er uppdaterade.

Svarar mig själv här, efter att ha kollat mina mail (krypterad as fk) så blev min order bara klar imorrse.
Så kommer den iväg idag så är allt som det ska.
Citera
2025-03-20, 14:49
Medlem
KIFORSs avatar
Nu är det inlämnat och påväg. Har en advokat som jag haft i flera år samt postanställda som följer mitt paket. Lagen är lagen trots allt, vi beställler inga olagliga produkter.
Citera
2025-03-20, 16:25
Medlem
Jag har beställt 10 tabletter utan spårning den 8e mars och har fortfarande inte fått min leverans. Jag har skrivit till företaget den 13e mars och undrat var min försändelse blev av, men utan genmäle. Jag har återigen skrivit till företaget natten till idag, både till admin-mejlen(mejlen som försändelseuppdateringen skickas ifrån) och till support-mejlen(mejlen som finns på sidan), men har fortfarande inte fått något svar. Heller ej har jag fått mina tabletter.

Jag brukar aldrig skriva inne på detta forum, och visste knappt att jag hade en användare knuten till denna mejladressen, men jag kunde inte låta bli att skriva här inne, då flertalet andra verkar ha upplevt samma problem.

Jag misstänker en begränsad seriositet hos ägaren/ägarna till detta företag.
Citera
2025-03-20, 16:41
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerksamLivsstil
Jag har beställt 10 tabletter utan spårning den 8e mars och har fortfarande inte fått min leverans. Jag har skrivit till företaget den 13e mars och undrat var min försändelse blev av, men utan genmäle. Jag har återigen skrivit till företaget natten till idag, både till admin-mejlen(mejlen som försändelseuppdateringen skickas ifrån) och till support-mejlen(mejlen som finns på sidan), men har fortfarande inte fått något svar. Heller ej har jag fått mina tabletter.

Jag brukar aldrig skriva inne på detta forum, och visste knappt att jag hade en användare knuten till denna mejladressen, men jag kunde inte låta bli att skriva här inne, då flertalet andra verkar ha upplevt samma problem.

rveger
Med tanke på att du har 3 inlägg från ditt konto och säger att du beställde (10st>) fdår det mig att ifrågasätta vem du är. Vem riskerar husis för 10 ynka tabletter?
Citera
2025-03-20, 16:43
Medlem
KIFORSs avatar
personligen tror jag att polisen verkar aktivt i tråden.
Citera
2025-03-20, 17:06
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
rveger
Med tanke på att du har 3 inlägg från ditt konto och säger att du beställde (10st>) fdår det mig att ifrågasätta vem du är. Vem riskerar husis för 10 ynka tabletter?
Man får inte husis för en oklassad substans. Fan man får inte ens husis för olaglig substans vanligtvis, om det inte rör sig om stora mängder.
Citera
2025-03-20, 17:08
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Vad får dig att tro det? Varför skulle dom göra det? Det handlar om en oklassad substans som sagt.
Citera
2025-03-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Vad får dig att tro det? Varför skulle dom göra det? Det handlar om en oklassad substans som sagt.
Folkhälsomyndigheten sitter nog här i alla fall.
(FB) Testpiloter åt Folkhälsomyndigheten
Citera
2025-03-20, 20:43
Medlem
Citat:

Klart det finns de inom polisen som har lite koll och de kollar definitivt trådar här på FB men jag lovar det är nog väldigt sällan då dom har riktiga och viktigare saker för sig plus bemanning.
Sen husis för RC är jävligt svårt få igenom då det inte är en legit orsak att kunna få igenom det. Det är svårt få igenom en husis på dom som är misstänkta sälja real drugs oxå och krävs mycket innan de får tillstånd.
Så du kan sluta nojja då det är lagligt.

Plocka då och då kommer de göra om någon anmäler att de tror det handlar om olagligt.
Så än en gång be k...i välja lite olika brev/paket så löser nog det med sig.
Citera
2025-03-21, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerksamLivsstil

Har heller inte fått mitt och inget svar ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in