2023-12-01, 11:21
Bannlyst
Provade ett tiopack av dessa men tyvrr, knde inget speciellt. Fr se om jag blir positiv p benso p nsta piss.
Citera
2023-12-04, 05:34
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Det r halvsvrt att svara p, men skulle sga att pslaget sker inom 20-40 minuter, och sedan aktiv pverkan i 3 timmar ungefr, och eftereffekter betydligt lngre. Framt kvllen hade efterverkan lagt sig.

Men detta r endast min uppfattning vid ETT tillflle. Kan skilja fr bde mig och andra beroende p mnga saker.

ftt ngon bttre uppfattning? Jag har vldigt svrt att bedma dem fortfarande srskilt fr att kunna recensera samplet. Var generst som tur r s jag kan forska mer vilket jag behver!
Citera
2023-12-05, 16:47
Bannlyst
Var inte positiv p benso efter att ha kkat dessa.
Citera
2023-12-14, 04:23
Medlem
Phobiazis avatar
Hr kommer min recension, inte den bsta jag vet, men hade ovanligt svrt att f ngon uppfattning av substans..

Test 1. 1 tablett knde inte direkt ngon ngest lindrig.

2. 3st tabletter knde en viss pverkan av ngesten och ven ngot som kan liknas vid muskelavslappning eller hur jag ska beskriva.

3. Polare fick 2sr fr utltande. 1 fungerade jttebra mot hans ngest, ungefr samma som en halv alpra var hans bsta beskrivning.

4. 3st igen, fast denna gng med 1st tientapin vilket var utmrkt kombination.

5. 3st igen mot lite lttare mgest vilket fick peaken av paniken att utebli vilket var oerhrt trevligt.

Vgar nog inte g hgre, vill medicinera inte fddra p benzo.
Jag kan ven tillgga att mina ngest problem r grova och vl diagnoser ingen skulle nska. S kan hnda att ngon med mer 'normal' ngest/vardaglig skulle kunna f bttre resultat och utvrdera bttre n mig.

Knns som en dlig review nr jag fick snt fint sample men hoppas det gav ngot till er.
Har ngra kvar s kmr ngot nytt uppdaterar jag givetvis.

Vad tycker ni? Tomt hr..
Citera
2023-12-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Hr kommer min recension, inte den bsta jag vet, men hade ovanligt svrt att f ngon uppfattning av substans..

Test 1. 1 tablett knde inte direkt ngon ngest lindrig.

2. 3st tabletter knde en viss pverkan av ngesten och ven ngot som kan liknas vid muskelavslappning eller hur jag ska beskriva.

3. Polare fick 2sr fr utltande. 1 fungerade jttebra mot hans ngest, ungefr samma som en halv alpra var hans bsta beskrivning.

4. 3st igen, fast denna gng med 1st tientapin vilket var utmrkt kombination.

5. 3st igen mot lite lttare mgest vilket fick peaken av paniken att utebli vilket var oerhrt trevligt.

Vgar nog inte g hgre, vill medicinera inte fddra p benzo.
Jag kan ven tillgga att mina ngest problem r grova och vl diagnoser ingen skulle nska. S kan hnda att ngon med mer 'normal' ngest/vardaglig skulle kunna f bttre resultat och utvrdera bttre n mig.

Knns som en dlig review nr jag fick snt fint sample men hoppas det gav ngot till er.
Har ngra kvar s kmr ngot nytt uppdaterar jag givetvis.

Vad tycker ni? Tomt hr..

r man en van benzo tare kommer inte denna vara srskilt bra men om man vill ha en medicinsk benzo med f biverkningar r nog denna en grym benzo.
Jag tror jag haft dessa men inte sker fr fick flera tusen st av en shop men sger ej vilken men dom funkade utmrkt som medicin och mot smnen lite som diazepam. Dom r dock vldigt under doserade och jag frstr inte varfr dom lgger svaga benzo p s lg mg nr det finns diazepam och andra fr halva priset plus mer n dubbel dosering.
Dessa skulle behvts lggas p minst 6-7mg per tab om det ens skulle vara lnt att kpas.
Menar frr i tiden la dom alla benzo s det skulle motsvara 1st 10mg diazepam per tab men dagens rc-shoppar verkar vara enorm snla tyvrr men lovar dom hade vunnit p att lgga upp dom i dos.

Jag fr dessa snart och kan d sga om det r samma som jag en gng ftt mngder av och jag hoppas det d dom inte skapade beroende
Citera
2023-12-14, 17:13
Bannlyst
Jag r vldigt tveksam till dessa tabs. Dels fr att jag inte var positiv p sticka dagarna efter att ha kkat dom. Sen har jag gad, socialfobi och Aspergers och minsta lilla bensomngd brukar leda till att musklerna blir mindre spnda och att mnniskor knns mindre hotfulla. Hr kndes ingenting. Borde ha gjort skriva p flashback-testet ocks iofs fr att utesluta drmfusonb pof sof eoiriety.

Har haft bretazenil ett par dar som fungerar bra, s ingen frga om tolerans heller.
Citera
2023-12-16, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Jag r vldigt tveksam till dessa tabs. Dels fr att jag inte var positiv p sticka dagarna efter att ha kkat dom. Sen har jag gad, socialfobi och Aspergers och minsta lilla bensomngd brukar leda till att musklerna blir mindre spnda och att mnniskor knns mindre hotfulla. Hr kndes ingenting. Borde ha gjort skriva p flashback-testet ocks iofs fr att utesluta drmfusonb pof sof eoiriety.

Har haft bretazenil ett par dar som fungerar bra, s ingen frga om tolerans heller.

Om det r dom jag tror det r s r det vldigt svag effekt men funkar gjorde dom och visade inte heller positivt men fr se nsta vecka fr kan ha varit en annan benzo jag fick. terkommer
Citera
2023-12-21, 00:01
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
r man en van benzo tare kommer inte denna vara srskilt bra men om man vill ha en medicinsk benzo med f biverkningar r nog denna en grym benzo.
Jag tror jag haft dessa men inte sker fr fick flera tusen st av en shop men sger ej vilken men dom funkade utmrkt som medicin och mot smnen lite som diazepam. Dom r dock vldigt under doserade och jag frstr inte varfr dom lgger svaga benzo p s lg mg nr det finns diazepam och andra fr halva priset plus mer n dubbel dosering.
Dessa skulle behvts lggas p minst 6-7mg per tab om det ens skulle vara lnt att kpas.
Menar frr i tiden la dom alla benzo s det skulle motsvara 1st 10mg diazepam per tab men dagens rc-shoppar verkar vara enorm snla tyvrr men lovar dom hade vunnit p att lgga upp dom i dos.

Jag fr dessa snart och kan d sga om det r samma som jag en gng ftt mngder av och jag hoppas det d dom inte skapade beroende

Jo som sagt jag r va vid benzo och kunde som synes inte direkt recensionera denna ngt vidare. Polaren har 0 tolerans, 0 meds o rker bara brunt - han tyckte dem fungerar..

S som sagt jvligt svra att bedma och ngon med min problematik kanske r lite fr allvarlig fr att den ens kan gra ngot fr mig.. Jag vet inte, fr se om fler testar
Citera
2023-12-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jo som sagt jag r va vid benzo och kunde som synes inte direkt recensionera denna ngt vidare. Polaren har 0 tolerans, 0 meds o rker bara brunt - han tyckte dem fungerar..

S som sagt jvligt svra att bedma och ngon med min problematik kanske r lite fr allvarlig fr att den ens kan gra ngot fr mig.. Jag vet inte, fr se om fler testar

Ja det r en svag benzo hade det varit enbart fludiazepam hade den varit riktigt tung men Di gr den svag sen r den vldigt svagt doserad skulle behvas lggas p minst 7-8mg om det skulle vara lnt att ens tnka sig ett kp tycker jag samma med bromonordiazepam den skulle behvas upp p minst 7-8mg den med.
Frstr inte helt rligt varfr dom ska trilskas med dessa svaga benzo nr det finns hur mnga som helst som skulle blivit helt underbara.
Vet om en riktigt grym benzo som antagligen kommer nu efter nsta klassning fr sett ngon har synteserat den och den r en RC ox. Den kommer vara som en blandning av flubromazepam, xanor och klonazepam den har alla egenskaper en benzo kan besitta.
Jag ska hmta minda Difludiazepam idag och kommer testa och har noll tolerans.
Citera
2023-12-26, 20:04
Medlem
Har inte denna legat p FHM lista fr substanser under utredning i mnga r?

Att den inte blivit klassad br vara en indikation p att den r skit.
Citera
2023-12-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DDMinc
Har inte denna legat p FHM lista fr substanser under utredning i mnga r?

Att den inte blivit klassad br vara en indikation p att den r skit.

Ja stark r den d inte
Fr mina imorgon och kan lgga en recension
Citera
2023-12-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja stark r den d inte
Fr mina imorgon och kan lgga en recension

Anlnde inte idag heller men det ska tydligen gtt frra veckan men varit jul och mycket julkort s kan bero p det. Vntar tills fredag och kommer det ej d s skiter jag i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in