Citat:
Ursprungligen postat av
Phobiazi
Hr kommer min recension, inte den bsta jag vet, men hade ovanligt svrt att f ngon uppfattning av substans..
Test 1. 1 tablett knde inte direkt ngon ngest lindrig.
2. 3st tabletter knde en viss pverkan av ngesten och ven ngot som kan liknas vid muskelavslappning eller hur jag ska beskriva.
3. Polare fick 2sr fr utltande. 1 fungerade jttebra mot hans ngest, ungefr samma som en halv alpra var hans bsta beskrivning.
4. 3st igen, fast denna gng med 1st tientapin vilket var utmrkt kombination.
5. 3st igen mot lite lttare mgest vilket fick peaken av paniken att utebli vilket var oerhrt trevligt.
Vgar nog inte g hgre, vill medicinera inte fddra p benzo.
Jag kan ven tillgga att mina ngest problem r grova och vl diagnoser ingen skulle nska. S kan hnda att ngon med mer 'normal' ngest/vardaglig skulle kunna f bttre resultat och utvrdera bttre n mig.
Knns som en dlig review nr jag fick snt fint sample men hoppas det gav ngot till er.
Har ngra kvar s kmr ngot nytt uppdaterar jag givetvis.
Vad tycker ni? Tomt hr..
r man en van benzo tare kommer inte denna vara srskilt bra men om man vill ha en medicinsk benzo med f biverkningar r nog denna en grym benzo.
Jag tror jag haft dessa men inte sker fr fick flera tusen st av en shop men sger ej vilken men dom funkade utmrkt som medicin och mot smnen lite som diazepam. Dom r dock vldigt under doserade och jag frstr inte varfr dom lgger svaga benzo p s lg mg nr det finns diazepam och andra fr halva priset plus mer n dubbel dosering.
Dessa skulle behvts lggas p minst 6-7mg per tab om det ens skulle vara lnt att kpas.
Menar frr i tiden la dom alla benzo s det skulle motsvara 1st 10mg diazepam per tab men dagens rc-shoppar verkar vara enorm snla tyvrr men lovar dom hade vunnit p att lgga upp dom i dos.
Jag fr dessa snart och kan d sga om det r samma som jag en gng ftt mngder av och jag hoppas det d dom inte skapade beroende