2024-01-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Du skrev ju senast igr att den funka? Och gav den 7/10lol s vad svamlar du om

r det dom nya som ej fungerar allts ?

Nej jag menade att dom som gav den dligt betyg mste varit en annan benzo fr dom jag fick var dunder.

Vldigt bra pressade ox. Om ni minns etizolam pixen hur dom sg ut? S ser dessa ut
Citera
2024-01-20, 09:59
Medlem
Man r benzad lnge ox. Vaknade benzad och avslappnad som fan. lskar dessa dom r som flubromazepam nstan.
Helt sjukt bra benzo i mitt tycke.
Kickar in fort ox. Syns p mig att jag r benzad ox.

Vill veta halveringstid p dessa.

Bra benzo var det iaf. Fast tog kratom ox s kan bero p det.
Citera
2024-01-21, 17:30
Medlem
Jag r efter benzad nnu s dom har vldigt lng halveringstid.
Han som tog 10st utan effekt mste ha ftt ngot annat eller fick jag ngot annat.
Grymt bra var den iaf
Citera
2024-01-21, 20:55
Medlem
Reklamkillen ovan mste ju f betalt fr att hylla denna. Helt verkningsls substans utver en gspning extra. Kndes som en lergigan alternativt atarax.
Kommer inte kpa igen! Och sen tog leveransen 16 dagar s det var inte heller vidare kul vntan med noja att de blivit taget. Poststmpel vittnade dock att de blev skickat 3 dagar innan s de tog dom 2 veckor att ens f ivg paketet. Uselt.
Citera
2024-01-22, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Reklamkillen ovan mste ju f betalt fr att hylla denna. Helt verkningsls substans utver en gspning extra. Kndes som en lergigan alternativt atarax.
Kommer inte kpa igen! Och sen tog leveransen 16 dagar s det var inte heller vidare kul vntan med noja att de blivit taget. Poststmpel vittnade dock att de blev skickat 3 dagar innan s de tog dom 2 veckor att ens f ivg paketet. Uselt.

Haha absolut inte men den var riktigt bra men jag brjar tro det r tv olika.
Jag tog 60mg metylfenidat i tisdags och sen 2st av dessa och somnade direkt vilket inte brukar hnda p alprazolam ens.

Jag mste ha ftt ngot annat fr jag r positiv p sticka ox det var inte andra.

Jag gr inte reklam fr ngon shop jag skriver mina upplevelser det r allt och den jag fick var grym. Fast var pressade som dom gamla etizolam var och vissa andra s brjar ana dom gett mig ngot annat.

Jag har tit benzo 25r och jag skulle aldrig prisa ngot som var skit.
Pminde om diazepam fast det kickade mycket hrdare.
Citera
2024-01-22, 09:18
Medlem
Japp den visar positivt p UP men nu ska jag se hur lnge d Difludiazepam har lngre halveringstid n diazepam s gr det ut fort var det inte Difludiazepam jag fick.

Kanske fr lmna p analys ox och d vet jag hundra procent vad det var.

Var nmligen nstan fr bra benzo i mitt tycke men lste nyss Difludiazepam har mycket hgre affinitet s kan vara drfr.
Citera
2024-01-22, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedalgoblin-
Jag upplever de frn kemii som tillrckligt starka, 1 rcker vl fr att dmpa ngest, dock ej srskilt potenta fr smn.

Viken frg hade dina piller?
Citera
2024-01-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Provade ett tiopack av dessa men tyvrr, knde inget speciellt. Fr se om jag blir positiv p benso p nsta piss.

Mste ha ftt ngot annat n jag d jag blev rtt benzad av dom jag fick.
Hade noll tolerans men blev nd vldigt mycket mera n jag trodde.

Kanske testar olika tryckta styrkor fr jag frstr inte helt rligt det kan vara sn jvla skillnad och jag har testat fan 70% av allt och dessa piskade bde oxazepam och stesolid och min favorit r stesolid men dom funkade hyffsat lika bara dessa kickade in riktigt fort

Jag sprider inte reklam heller jag ger min uppfattning av den och trodde den skulle vara riktigt klen.

Sen kommer jag t riktig benzo som klonaz och alpraz plus ngra till fr halva priset plus dubbelt upp s vrda att testa enligt mig men inte mera.
Citera
2024-01-29, 12:13
Medlem
mjukosten78s avatar
Vldigt lng leveranstid tyvrr. Vad kr ni fr dos ?
Citera
2024-01-29, 12:55
Medlem
mjukosten78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Mste ha ftt ngot annat n jag d jag blev rtt benzad av dom jag fick.
Hade noll tolerans men blev nd vldigt mycket mera n jag trodde.

Vad krde du fr dos? Har noll tolerans fr tillfllet. Slngde i mig 2 fr en timme sen och tycker jag knner av dem men kan ju vara placebo.
Citera
2024-01-29, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukosten78
Vad krde du fr dos? Har noll tolerans fr tillfllet. Slngde i mig 2 fr en timme sen och tycker jag knner av dem men kan ju vara placebo.

Jag krde 2-3st per gng och fick underbar effekt men jag krde ven kratom och kan ha varit det. Jag lskade dom men jag gillar inte ddsbenzo lngre utan bara medicinskt.

Vilken frg har dina? Jag kan ha ftt frn ngon annan jag vet inte hade typ 5 olika ordrar igng samtidigt och fick vldigt mnga ox. Men stmmer frgen s vet jag
Citera
2024-01-29, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukosten78

Dessutom blev jag positiv p benzo p mina vilket inte ngon annan blev s vet inte om det var samma men skna var mina.
Folk till och med sg jag var lite lost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in