2025-05-24, 16:26
Medlem
Vore bra om nn kunde skicka p analys.
Citera
2025-05-24, 17:33
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Vore bra om nn kunde skicka p analys.
Det finns inget som hindrar dig frn att bestlla ngra och skicka p analys, eller r du fr lat?

Jag retar mig p dom Flashbackare som begr att andra ska gra saker dom sjlva inte vgar eller vill betala fr.

Sjlv tnker jag inte lgga ner en enda krona p att skicka dom p analys och det r inte vrt besvret heller.
Jag har lekt frskskanin och knaprat i mig 40 nu utan effekt s jag knner att jag har gjort min del i detta rende.

Jag bara hoppas att ingen ger dom mer pengar som dom skulle f betydligt mer effekt fr om dom kpt folkl istllet.

Men vem vet, kanske ngon som aldrig testat benzo innan knner ngot av dom, dessutom har jag varit p Flashback s lnge att jag vet att ngra idioter kommer att bestlla nd eftersom dom r fr blsta eller lata fr att lsa trden.

Och dom som tvivlar, ls mina senaste inlgg och frga er sjlva om min text, framfrallt stavning m.m. tyder p att jag r rejlt benzad och inte mrker det sjlv, det r s man brukar se att ett inlgg r skrivet av ngon som tagit benzo allts p stavning, usel meningsuppbyggnad och frnvaro av logiskt tnkande.
Citera
2025-05-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det finns inget som hindrar dig frn att bestlla ngra och skicka p analys, eller r du fr lat?

Jag retar mig p dom Flashbackare som begr att andra ska gra saker dom sjlva inte vgar eller vill betala fr.

Sjlv tnker jag inte lgga ner en enda krona p att skicka dom p analys och det r inte vrt besvret heller.
Jag har lekt frskskanin och knaprat i mig 40 nu utan effekt s jag knner att jag har gjort min del i detta rende.

Jag bara hoppas att ingen ger dom mer pengar som dom skulle f betydligt mer effekt fr om dom kpt folkl istllet.

Men vem vet, kanske ngon som aldrig testat benzo innan knner ngot av dom, dessutom har jag varit p Flashback s lnge att jag vet att ngra idioter kommer att bestlla nd eftersom dom r fr blsta eller lata fr att lsa trden.

Och dom som tvivlar, ls mina senaste inlgg och frga er sjlva om min text, framfrallt stavning m.m. tyder p att jag r rejlt benzad och inte mrker det sjlv, det r s man brukar se att ett inlgg r skrivet av ngon som tagit benzo allts p stavning, usel meningsuppbyggnad och frnvaro av logiskt tnkande.

Sja ta sig lugnt nyy fifan
Citera
2025-05-24, 17:49
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Sja ta sig lugnt nyy fifan
Har slngt i mig lite xanor och tram s jag r ganska lugn.
Citera
2025-05-24, 21:11
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Jag testade tv oranga tabletter innan senaste flygresan och mnet verkar potent.
Tabletten sg ut att kunna delas i tre delar, enligt han jag random tog ett flertal drinkar med i loungen p arlanda var det difludiazepam.
Jag skulle beskriva det som typ diazepam fast inte lika muskelavslappnande.
Sov ca 6 timmar men var vldigt berusad s kan bero p det men knde garanterat av dem.
Citera
2025-05-24, 22:09
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
Tabletten sg ut att kunna delas i tre delar, enligt han jag random tog ett flertal drinkar med i loungen p arlanda var det difludiazepam.
Sov ca 6 timmar men var vldigt berusad s kan bero p det men knde garanterat av dem.
Nu handlar trden iofs om hemmagjorda tabletter som r skit.
Hade du testat dom hade ocks tyckt att dom r skit.
Citera
2025-05-25, 10:55
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
Nr var detta? Fr denna Batch har inget mne i sig
Citera
2025-05-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg

Vilka giriga svin dom r. Det fr bli att skaffa olagliga saker hdanefter.
Citera
2025-05-25, 21:05
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg

Ett par veckor sedan, andra veckan i Maj .
Vi var bda rtt packade i SAS loungen. Diskuterade inte nmnvrt angende vad det var fr substans bara att vi bda brukar dricka mkt innan jobbresor.
Jag trodde det var ngot som skrevs ut av vrden vid flygrdsla, har tidigare ftt diazepam s jag slipper krka under resor.
Kan tyvrr allts inte svara p om det var ngot han kpt nyligen eller fr mnader sedan.
Citera
2025-05-25, 22:23
Medlem
Fler utltande om nuvarande batch frn kem**? Tnkte skaffa mig ett gng men behver veta om de funkar eller ej. Minns nr jag testade dessa fr ett r sedan ungefr och d fungerade de iaf.
Citera
2025-05-26, 00:31
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Fler utltande om nuvarande batch frn kem**? Tnkte skaffa mig ett gng men behver veta om de funkar eller ej. Minns nr jag testade dessa fr ett r sedan ungefr och d fungerade de iaf.
Behver du verkligen ha fler utltande?
Bestll ngra hundra d, eller lgg hela lnen p dessa piller.
r du s jvla blst att du inte klarar av att frst vad vi skriver`frtjnar du att bli blst p ngra tusenlappar s bara bestll mer frfan.
Dom r helt utan effekt, svinen har bara pressat sjlva bindemedelt och slopat den verksamma delen.

Antagligen har dom slngt i sig allt sjlva och frsker tjna s mycket dom kan p sdana som dig som inte begriper vad ordet "verkningslsa" betyder.
Citera
2025-05-26, 16:57
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Det vore bra om fler sger vad dom tycker om effekten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in