Citat:
Ursprungligen postat av
weedissweet
Vore bra om nn kunde skicka p analys.
Det finns inget som hindrar dig frn att bestlla ngra och skicka p analys, eller r du fr lat?
Jag retar mig p dom Flashbackare som begr att andra ska gra saker dom sjlva inte vgar eller vill betala fr.
Sjlv tnker jag inte lgga ner en enda krona p att skicka dom p analys och det r inte vrt besvret heller.
Jag har lekt frskskanin och knaprat i mig 40 nu utan effekt s jag knner att jag har gjort min del i detta rende.
Jag bara hoppas att ingen ger dom mer pengar som dom skulle f betydligt mer effekt fr om dom kpt folkl istllet.
Men vem vet, kanske ngon som aldrig testat benzo innan knner ngot av dom, dessutom har jag varit p Flashback s lnge att jag vet att ngra idioter kommer att bestlla nd eftersom dom r fr blsta eller lata fr att lsa trden.
Och dom som tvivlar, ls mina senaste inlgg och frga er sjlva om min text, framfrallt stavning m.m. tyder p att jag r rejlt benzad och inte mrker det sjlv, det r s man brukar se att ett inlgg r skrivet av ngon som tagit benzo allts p stavning, usel meningsuppbyggnad och frnvaro av logiskt tnkande.