2024-02-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Petar i mig 6 st ikväll o känner väl av dem men inte som igår. Räknar med god sömn även inatt dock. Verkar som att toleransen mot dessa går på snabbt

Lite små seg dagen efter idag men inte samma behagliga som innan. Kanske dagsformen bara, eller så är det kanske så att det kanske inte för inte som den ligger som rc o inte ”riktig” medicin.
Citera
2024-03-03, 19:58
Medlem
Den här gick jävligt snabbt från favorit där endast 1 st (troligen 0,5) gjorde mig glad och ångestfri till att 1 inte känns alls och 3-4st känns mer som nån sugig Nozinan. Klart som fan köpte jag på mig ett större gäng i början😓
Kanske funkar om hag tar dom som tanken var, vid behov några ggr per månad, fast så blev det ju inte NU IGEN
Citera
2024-03-07, 20:52
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Den här gick jävligt snabbt från favorit där endast 1 st (troligen 0,5) gjorde mig glad och ångestfri till att 1 inte känns alls och 3-4st känns mer som nån sugig Nozinan. Klart som fan köpte jag på mig ett större gäng i början😓
Kanske funkar om hag tar dom som tanken var, vid behov några ggr per månad, fast så blev det ju inte NU IGEN
Ja, men jag tror efter forsknikning att det ultimata är att ta på morgonen, då metaboliten verkar mer sömngivande och den kan komma14h senare.verkar heller inte gå att flumma på,troligtivis bra medicin.Har tagit tio stycken inklusive 2st 1L vin. Visst jag är inte smart men jag är inte efterbliven. All hail Ke*mii. Professionellla!
Senast redigerad av Vitman-33 2024-03-07 kl. 20:58.
Citera
2024-03-23, 18:59
Medlem
Tog 20st, ingen ångestdämpning alls. Normaldos 10-20mg stess 2-3ggr veckan.
Dålig batch eller funkar inte på mig.
Citera
2024-03-27, 13:01
Medlem
Har beställt två gånger. Första gången i slutet på dec och fick det i mitten av januari. Lång leveranstid som många andra som också beställde runt nyår. Dom skrev ju något på hemsidan om förseningar. Men fick dubbla mängden av det jag beställde så det var ju najs.

Beställde 30 tabs förra torsdagen och fick leveransen dagen efteråt. Fick bara 10 tabletter dock. Mailade honom och han hade hade missat att jag beställt 10stx3, sånt som händer. Han skickade ut resterande i tisdags och fick leverans idag. Så 1 dag leverans tid.

I första beställningen var tabsen lite tunnare och hårdare pressade. Den senaste var dom lite tjockare och något sprödare. Orange färg båda gångera. Effekten var samma trots annat utseende på tabsen. Lång verkningstid, muskelavslappnde och ångestdämpande. Sandkänsla med en hint mintsmak om man tar dom under tungan, samma båda batcharna.

Jag har inte märkt någon speciell tolerans utvecklning som andra här skriver om. Tar dock bara max en gång i veckan.
Citera
2024-03-29, 05:00
Medlem
karbolexans avatar
Tog äntligen tag i att studera mina från det allra förtsa utskicket. Orange i färgen.

Gav labbråttan 2st på förmiddagen vilka ingav ett behagligt lugn, avslappning och ångesten han hade burit på försvann till den del att den inte var påtaglig längre. Fyllde på med 2st i hans matskål fram åt läggdags vilket resulterade i att han som ostört och vaknade ganska utvilad med viss afterglow i sinnesstämning. Gick hela dagen utan att någon seghet osv upplevdes och gav labbråttan de sista 2st jag hade kvar efter att ha bjudit bort större delen av min kvot jag fick hem nu sent på kvällen. Dessa har absolut potential. Hade det inte varit för den långa halveringstiden hade detta nog varit högre rankade på min lista.

(OBS. Detta är från allra första batchen som skickades ut som jag haft liggandes, kan inte ge review på hur de senare är då jag läst lite delade meningar senaste sidorna i tråden.

Nu ska jag ta vara på effekten från de sista 2st och sova ett par timmar då det vankas sovmorgon imorgon.
Citera
2024-03-29, 09:21
Medlem
Ni som är vana på benz, uppskattar ni effekterna på denna?
Citera
2024-03-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Ni som är vana på benz, uppskattar ni effekterna på denna?

Jag tyckte dessa var mycket över förväntan. Riktig bra men har inte testat den nya batchen.

Tänker beställa några hundra om dom fortfarande är som förr.
Citera
2024-04-02, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Medicinska effekten är väl av mest av intresse; sömn, muskelavslappning o hjärna på högvarv effekten typ 😆
Ja men precis! Man blir väldigt lugn jämfört med pigg som man kan bli av en liten dos alprazolam.
Citera
2024-04-03, 05:03
Medlem
Vad är standard leverans tid på dessa från k**ii?
Såg att han reggade mitt paket på PN appen igår men lämnade inte in 😞
Citera
2024-04-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Vad är standard leverans tid på dessa från k**ii?
Såg att han reggade mitt paket på PN appen igår men lämnade inte in 😞

Det går nog rätt fort.
Då har du det imorgon för det lär gå idag.
Citera
2024-04-03, 16:41
Medlem
Asså är det tryck i batchen som finns NU?

Orkar inte med samma skit som sist med Fluetizolam. Då var första batchen dunder sen va det fejk, fejk, fejk hela vägen tills det försvann.

Är batchen som finns NU 2024-04-03 FET och LEVERERAR den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in