2023-10-16, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Oj, du var mig en känslig själ. Jag frågade genuin. Det är svårt att ifrågasätta någons sätt att vara på. I princip alla influencers jobbar på samma sätt. De är inte så intressanta och måste skapa content på något sätt.

Har en dålig dag! Sorry!
Citera
2023-10-16, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi
Garanterat. Hanna klarar väl inte att ta hand om Larisen själv, sen måste hon ju få sova !
Såg att Lara har problem men förstoppning nu.
Vad konstigt då hon hade så lätt för att bajsa för några dagar sen...........
Barn blir hårda i magen av ersättning, oftast.
Citera
2023-10-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon skrev "hennes gulhet som vården har velat hålla koll på" 🤷‍♀️

Nämen gud missade helt & läste ändå två gånger haha! Ja då var det riktigt töntigt igen!
Citera
2023-10-17, 10:17
Medlem
Dags för nästa igångsättning, saralagom är inlagd nu.
Och Fanni drar till sthlm imorgon för att gå på fertilitetsplus och undersöka. Vad kostar ett sånt besök?
Hanna kämpar på. Har svårt att tro att hon skulle vara intresserad av en dokumentär om estonia när hon i vanliga fall tittar på hannah montana och familjen lundell. Hon kanske läser här och vill verka mer intellektuell
Citera
2023-10-17, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Och Fanni drar till sthlm imorgon för att gå på fertilitetsplus och undersöka. Vad kostar ett sånt besök?
Hanna kämpar på. Har svårt att tro att hon skulle vara intresserad av en dokumentär om estonia när hon i vanliga fall tittar på hannah montana och familjen lundell. Hon kanske läser här och vill verka mer intellektuell

Hoppas det går bra för sara.lagom, hon var orolig över att inte ha energi till att genomgå en förlossning men ville inte bli snittad. Kan inte vara lätt.

Tänkte också på det med Fanni, om hon läst härinne eller fått tips av någon läsare om Fertilitetlus? Det nämndes ju precis här, och så frågar hon om det på stories. Kanske ett sammanträffande.
Citera
2023-10-17, 10:30
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Haha bra att Hanna ser något med lite substans.

https://fertilitetplus.se/pages/prislista Här finns priser för den kliniken Fanni ska till.
Citera
2023-10-17, 16:59
Medlem
Jag måste säga att det sticker verkligen i ögonen när de skriver ”jag har jobbat en stund” och visar bild på nåt anteckningsblock eller en datorskärm. ”Jobbat”.
Citera
2023-10-17, 17:28
Medlem
Tänkte på det att H inte ammar.. Hon sa att hon skulle prova (när hon hade haal från lager 157) men det är ju säkert att hon från första stund inte har tänk amma. Guuuuud vilket tjat det hade varit om när mjölken hade börjat komma. Ser det framför mig att hon säkert hade fått mjölkläckage redan vecka 10 typ. Och när mjölken verkligen rinner till och man inte vill/kan amma så är det försiktig massage i duschen som gäller. Mjölken måste ut.. Jag har 2 barn varav ett fick jag tabletter för att inte producera mjölk då jag efter efter barn nummer 1 drabbades av mjölkstockning som utvecklades till sepsis. Hon fick garanterat samma tabletter som jag fick.
Citera
2023-10-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvhonsburar
Jag måste säga att det sticker verkligen i ögonen när de skriver ”jag har jobbat en stund” och visar bild på nåt anteckningsblock eller en datorskärm. ”Jobbat”.

Tänkte på det också idag. Vilket jäkla tjat om att de jobbar! VAD gör de egentligen all den tid de (säger...) jobbar?
Citera
2023-10-17, 17:40
Medlem
dekadentens avatar
Citat:

Haha ja, vad skriver de ner egentligen? Duktiga influencers som har kampanjer och lägger ner tid på samarbetena kan jag förstå behöver anteckna idéer och skriva någon sorts plan, men Hanna lägger fram grejerna på köksbordet och säger att de är bra. Ibland någon film i badrumsspegeln där hon viftar lite. Behövs knappast planeras? Hon har väl inte ett manus...
Citera
2023-10-17, 17:52
Medlem
Citat:

Haha håller helt med! Men idag skulle hon inte vila efteråt efter sitt hårda arbete 😉
Citera
2023-10-18, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JLJE
Tänkte på det också idag. Vilket jäkla tjat om att de jobbar! VAD gör de egentligen all den tid de (säger...) jobbar?
Fan va skönt ändå att sitta och jobba hemma sådär i någon timma sedan ta en välbehövlig dusch . Hade rast när jag läste det, blev så avundsjuk efter att stå upp på jobbet i 8 timmar.
Måste också ta en på riktigt välbehövlig dusch men har 0 lust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in