2023-10-16, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Gissar på att krejsi keboff ska vara hemma längre än de tilldelade 10 första dagarna. Kanske tar de trettio gemensamma dagar redan första månaden.

Garanterat. Hanna klarar väl inte att ta hand om Larisen själv, sen måste hon ju få sova !
Såg att Lara har problem men förstoppning nu.
Vad konstigt då hon hade så lätt för att bajsa för några dagar sen...........
Citera
2023-10-16, 13:30
Medlem
Grurrars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Jag har diskuterat saralagom en del i början på tråden, dels att hennes unge har det fulaste namnet jag hört, att hon lämnaf bort ungen väldigt ofta och att hon är så sjukt negativ och gnällig. Har märkt nu på senare tiden att hon verkar tycka att hon är så snygg? Lägger upp väldigt många stories på sig själv med samma självgoda smile.

Lydiagrankvist är en annaN IVF flunsa som nämts en del. Tyvker hon ser ut att vara 40+ men är tydligen bara 25. Och som någon annan skrev on hennes mans förklarig till varför dom är barnlösa... CRINGE.

Precis som flera nämner är HTs beteende nu efter graviditeten så sjukt märkligt? Hennes känslor känns tillgjorda och det känns som att hon inte är 100% lycklig? Allt handlar som vanligt om henne, hennes psyko skratt och hennes bajsvanor. Förstår mig verkligen inte på människan.

FD, ja vad ska man säga. Finns inget att säga. Sök hjälp typ? Snart kommer den sedvanliga bilden på hennes och Linus händer ovanför en bebisdräkt och samma torkade kvistar som i varje bild men en 🥁announcement🥁 av vad nästa embryo ska heta. Tror ni de kör på redan nästa cykel?

På tal om Saralagom så har jag ett minne av att hon berättat på typ en Q&A att det är deras familjer som finansierar deras IVFer. Vet inte om den finns sparad i hennes höjdpunkter. Rätt saftig summa att betala för att få barnbarn, som man dessutom måste ta hand om exakt hela tiden.
Citera
2023-10-16, 13:46
Medlem
Nu har vården ”haft koll” igen. Nu på Laras gulsot. Att bebisar är gula efter förlossningen är väl mer vanligt än ovanligt. Men stör mig på att innan graviditeten, under grav, och nu efter grav så måste vården alltid ha koll på så mycket?? ”Vården vill ha koll” ”vården har stenkoll på detta”. Och många gånger är det helt normala grejer som var och varannan människa råkar ut för
Citera
2023-10-16, 14:30
Medlem
Grurrars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Nu har vården ”haft koll” igen. Nu på Laras gulsot. Att bebisar är gula efter förlossningen är väl mer vanligt än ovanligt. Men stör mig på att innan graviditeten, under grav, och nu efter grav så måste vården alltid ha koll på så mycket?? ”Vården vill ha koll” ”vården har stenkoll på detta”. Och många gånger är det helt normala grejer som var och varannan människa råkar ut för

Håller med, det är sååååå överdrivet alltid! Herregud... Hon får det att låta som att det enda vården gör är att sitta och stirra sig blinda och uppdatera hennes journal/provresultat/kissprov vad det nu kan vara. Kanske för att hon tror att det är det dom gör säkert, hon verkar ju inte ha någon koll själv på verkligheten över huvudtaget.
Citera
2023-10-16, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Gissar på att krejsi keboff ska vara hemma längre än de tilldelade 10 första dagarna. Kanske tar de trettio gemensamma dagar redan första månaden.

Hon skriver nog över alla dagar man får på honom. Hon behöver ju ej ta så mkt föräldraledigt då hon ändå alltid är hemma ju.
Citera
2023-10-16, 14:55
Medlem
Ingen som vågar skriva och ifrågasätta henne? Ja utan att vara otrevlig såklart.
Citera
2023-10-16, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar
På tal om Saralagom så har jag ett minne av att hon berättat på typ en Q&A att det är deras familjer som finansierar deras IVFer. Vet inte om den finns sparad i hennes höjdpunkter. Rätt saftig summa att betala för att få barnbarn, som man dessutom måste ta hand om exakt hela tiden.

Det där har jag också för mig att hon berättat om. De hade väl själva lagt en del pengar på det först, eftersom de var för unga för att ta del av landstingsbekostad behandling. Och ja, det kostar väl runt 60.000-80.000 SEK så det är bra generöst från familjerna med tanke på att det inte ens finns garantier för att det blir ett barn.
Citera
2023-10-16, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ingen som vågar skriva och ifrågasätta henne? Ja utan att vara otrevlig såklart.
Ifrågasätta vadå?
Citera
2023-10-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia

Hon var hos bvc, just i den uppdateringen var det väl inget konstigt? Alla bebisar blir kontrollerade hos bvc så det där känns ju bara som en reach för att trycka på något. Hon skrev inget om ”vården har koll”.
Citera
2023-10-16, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ifrågasätta vadå?

Var inte så jävla dryg!

Det faktum att man tror att hon överdriver. Påpeka att saker är normala som hon förstorar upp.
Citera
2023-10-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pallafanedetta
Hon var hos bvc, just i den uppdateringen var det väl inget konstigt? Alla bebisar blir kontrollerade hos bvc så det där känns ju bara som en reach för att trycka på något. Hon skrev inget om ”vården har koll”.

Hon skrev "hennes gulhet som vården har velat hålla koll på" 🤷‍♀️
Citera
2023-10-16, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Var inte så jävla dryg!

Det faktum att man tror att hon överdriver. Påpeka att saker är normala som hon förstorar upp.
Oj, du var mig en känslig själ. Jag frågade genuin. Det är svårt att ifrågasätta någons sätt att vara på. I princip alla influencers jobbar på samma sätt. De är inte så intressanta och måste skapa content på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in