2023-11-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag undrar varför de valde den långt bort från första början!

Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Tänker att den valdes pga att det var på samma plats hon valde o föda. Hon valde ju bort att föda närmare hem pga Liam. Tänkte kanske att BVC där även var bättre.

Där jag bor så väljer man BVC hos barnmorskan. Så vi blir inte tilldelade? Blir man det där nere där hon bor?
Citera
2023-11-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hanna pumpar ut en massa samarbeten just nu, synd bara att de är så ofantligt dåligt gjorda. Senaste nu med Colgate var helt galet pinsamt. Low effort varenda gång.

Hennes morgonrutin som består av att borsta tänderna och klä på sig. Jisses vad innovativt.

Nej men detta är så dåligt. DÅLIGT. Förstår inte ens att företag fortfarande vill kopplas ihop med henne.
Hur funkar samarbeten? Skickar man sitt content och så får företaget godkänna? Eller lägger man bara ut?
Citera
2023-11-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Hon är så…orange efter hon sminkat sig.

Ja helt fel nyans för henne. Hon borde se det själv, iallafall på bilder och så?

Och VARFÖR måste hon alltid göra nån knasig min?? 😩
Citera
2023-11-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Alltså… nu känner jag att Fanni fan får lägga av haha. Orka ta en selfie och skriva om nån vaginalodling? Är hon helt jävla gränslös? Finns det ingen integritet alls?

Får lite dåligt samvete för det då jag tipsade henne om att göra just detta pga att hon påstår sig få feber efter varje insättning.
Ber om ursäkt och hoppas att vi slipper se närbilder på könet hennes i nästa inlägg..
Citera
2023-11-28, 20:29
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Får lite dåligt samvete för det då jag tipsade henne om att göra just detta pga att hon påstår sig få feber efter varje insättning.
Ber om ursäkt och hoppas att vi slipper se närbilder på könet hennes i nästa inlägg..

Det är ju bara det som fattas, en bild på hennes fiffi 😂🤢
Citera
2023-11-28, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
😊😊 Exakt 😊😊
Citera
2023-11-28, 20:33
Medlem
Citat:

Just nu verkar hon mer fokuserad över rakprickarna på smalbenen som självklart ska KOLLAS UPP så får hoppas hon inte byter fokus närmsta tiden...
Citera
2023-11-28, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcuteAppendictis
Tror du det är Fanni som skrivit på Linus insta? Jag blev i och för sig förvånad över att en till synes normal kille skriver sådär tårdrypande klyschigt överdrivet om IVF, sorg, Harry osv. Men han verkar vara väldig sammansvetsad med Fanni och båda överdentimentala, så tror det är han själv som skrivit inläggen.

Jag är övertygad om att Fanni hjälper honom att fixa sina inlägg på sociala medier.

Går man bakåt ett tag så skriver han som ett skogstroll på fyllan, men över en dag så blev han en jävel på att skriva exakt som dårFanni. Det är ORIMLIGT som Kishti brukar säga..

Kan tänka mig att han helt enkelt inte pallar med hennes tjat och är ointresserad av sociala medier så han låter henne styra även hans.
Citera
2023-11-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Hon menar nog att hon inte ville vara på samma ställe igen som där hon födde Liam, och valde därför bort närmaste stället pga dåliga erfarenheter.

Men man har ju inte förlossning och BVC på samma ställe, så den teorin håller inte riktigt ändå.

Nä precis och man brukar faktiskt få välja vilket bvc man vill ha under tiden som man går på mvc. Iaf så går det till så här där jag bor.
Citera
2023-11-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iskalllt
Där jag bor så väljer man BVC hos barnmorskan. Så vi blir inte tilldelade? Blir man det där nere där hon bor?

Jag gick hos barnmorskan i Smålandsstenar och här är BVC o barnmorska på samma enhet så säga. Hade säkert kunna begära att gå till BVC någon annanstans men känns inte logiskt då jag tillhör det här vårdområdet. Vårdcentral, BVC och barnmorska ligger som sagt i samma byggnad här.
Citera
2023-11-28, 21:18
Medlem
Citat:

Det kommer, jag lovar. Iaf en animerad bild på könet och dess innehåll. Med en JA eller NEJ fråga man kan kryssa i om det ser normalt ut..
Citera
2023-11-28, 21:26
Medlem
Är det någon som ser skillnaden på tänderna? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här