2023-09-21, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Haha den historien. Jag kommer aldrig glömma när Ht sitter på toaletten och skiter (hon gillar att prata om sina tarmproblem) och krejsi keboff står utanför och vaktar så hon inte ska bajsa ut fostret.

Men jaaaa! Det är detta jag menar med att hon hela tiden ska spela så avslappnad, kul och ball. Känns som en helt annan människa än den hon framställde sig som i tv. Blir så TRÖTT på hennes larviga danser med fötterna och att så ofta prata om sina bajsvanor. Hon känns enormt omogen.
Och dessa videos ”testa ny skit och massa e-ämnen och tillsatser med kaboff”, vad ääär det ens!? Så så så cringe.
Citera
2023-09-21, 10:31
Medlem
Citat:
Mmmm lydiagrankvist som jag trodde var 40+ men som bara är 24, som gör reklam för en badbalja fast hon inte har barn. Trovärdigt....

Haha var inne och kollade nu. Helt otroligt att göra reklam för bebisgrejer och en badbalja när hon inte ens är gravid! Wtf.
Citera
2023-09-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walerinaa
Haha var inne och kollade nu. Helt otroligt att göra reklam för bebisgrejer och en badbalja när hon inte ens är gravid! Wtf.

Nä det känns ju väldigt oseriöst. Jag menar alla utan barn har väl inte en badbalja hemma? Skitknäppt.
Citera
2023-09-21, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannamittback
Inget skämt, det var i början av graviditeten och hon skrev om det som om det vore en fin och omtänksam gest av Keboff. Att han var så orolig flr henne och lilla Lara :')
Sjukaste jag läst på länge men helt och hållet sant.
Det!!! Är!!! Det!!! Sjukaste!!! Jag!!! Någonsin!!! Hört Alltså VUXNA MÄNNISKOR som tror att man kan råka bajsa ut ett foster!!!???? Vad i helv.
Citera
2023-09-21, 17:29
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Mmmm lydiagrankvist som jag trodde var 40+ men som bara är 24, som gör reklam för en badbalja fast hon inte har barn. Trovärdigt....
Oj hon känns ju 100% som en Fanni-klon...
Citera
2023-09-21, 20:12
Men alltså va? Nu dricker HT hallonbladste och säger att det är på grund av återhämtningen efter. Men samtidigt länkar hon till en sida där det första som står är det används för att sätta igång förlossningen? Vill hon att den ska starta tidigare? Är hon helt orädd om barnet? Får nästan känslan av att hon vill föda för tidigt för att få mer uppmärksamhet och fortsätta vara speciell…
Citera
2023-09-21, 20:15
Medlem
Det har skrivits tidigare men jag tycker det ska bli intressant att se hur HT kommer hantera småbarnstiden generellt, inte bara spädbarnstiden.
Ett spädbarn behöver mat, en ren blöja, närhet och sömn. Om hon dessutom inte ska amma så kan kaboff? avlasta väldigt mycket samt även hennes mamma som antagligen kommer få hjälpa till när tröttheten slår till på riktigt.

Hon verkar så otroligt lat och barnslig, hur ska hon uppfostra barnet när hon själv är mentalt kvar i tonåren?
Citera
2023-09-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa
Men alltså va? Nu dricker HT hallonbladste och säger att det är på grund av återhämtningen efter. Men samtidigt länkar hon till en sida där det första som står är det används för att sätta igång förlossningen? Vill hon att den ska starta tidigare? Är hon helt orädd om barnet? Får nästan känslan av att hon vill föda för tidigt för att få mer uppmärksamhet och fortsätta vara speciell…

Ja hon är oförskämt oförsiktig faktiskt men hon tänker säkert att alla små avvikelser kan ge henne fler följare och mer pengar in.
Citera
2023-09-21, 20:30
Medlem
Är det bara jag som tycker Hanna känns oerhört ofräsch, alltså hygieniskt? Vill kräkas varje gång hon skriver att hon luktar ”amöba” och ska ta en dusch… och sen kräks jag på hennes bleka äckliga fötter hon alltid ska lägga upp bild på… fast vet inte vad som är värst, hennes Björn Ranelid-orangea hud efter brun utan sol eller hennes bleka fötter…

Skrattade lite för mig själv också när hon häromdagen gjorde ”hudvård”, och smetade på lite billig hudkräm och ACO olja i ansiktet… kanske är definitionen av hudvård när man bor i smålandsstenar, vad vet jag….
Citera
2023-09-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Det har skrivits tidigare men jag tycker det ska bli intressant att se hur HT kommer hantera småbarnstiden generellt, inte bara spädbarnstiden.
Ett spädbarn behöver mat, en ren blöja, närhet och sömn. Om hon dessutom inte ska amma så kan kaboff? avlasta väldigt mycket samt även hennes mamma som antagligen kommer få hjälpa till när tröttheten slår till på riktigt.

Hon verkar så otroligt lat och barnslig, hur ska hon uppfostra barnet när hon själv är mentalt kvar i tonåren?

Första månaden sover ju bebisar mkt så då lär hon skryta hejdlöst över vilken lugn och snäll bebis de har. Sen när ungen vaknar till liv mer blir det ju ett annat.

Och sen när barnet börjar röra på sig mer, krypa och gå etc. Då blir det svårare för H att ligga och dega i soffan hela dagarna…
Citera
2023-09-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linneflickan
Är det bara jag som tycker Hanna känns oerhört ofräsch, alltså hygieniskt? Vill kräkas varje gång hon skriver att hon luktar ”amöba” och ska ta en dusch… och sen kräks jag på hennes bleka äckliga fötter hon alltid ska lägga upp bild på… fast vet inte vad som är värst, hennes Björn Ranelid-orangea hud efter brun utan sol eller hennes bleka fötter…

Skrattade lite för mig själv också när hon häromdagen gjorde ”hudvård”, och smetade på lite billig hudkräm och ACO olja i ansiktet… kanske är definitionen av hudvård när man bor i smålandsstenar, vad vet jag….

Ofräsch vet jag inte, hon är ju i badrummet hela tiden och varje story är ju att hon antingen ska duscha eller precis kommit ur duschen. Tycker däremot att hennes hy verkar oren och så ser hon blek och glåmig ut vilket knappast beror på järnbristen utan att hon bara äter skit i största allmänhet.
Citera
2023-09-21, 22:20
Medlem
Hon har själv sagt i en story att Kevin tjänar så pass bra då dom lever på hans lön. Gillade henne innan hon blev gravid, nu handlar allt om att hon är gravid och hon beter sig som om hon är den enda som är gravid, precis allt ska överdrivas. Hennes överviktsoperation är på delbetalning (det har hon sagt i en live) och den betalar Kevin av.

Det värsta är ju när hon lägger upp när Kevin jobbat långt pass och kommer hem och viker tvätten och masserar henne. Hon är LAT. Utbildad undersköterska men började aldrig jobba som det. Vill jobba med sociala medier säger hon. Men lever på Kevins lön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in