Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Fattar inte vad som hänt här inne sista dagarna?? Jag har ändå hängt härinne ett tag o det har alltid varit skön nivå o ok att resonera/tänka/tro olika o många skratt.
Men nu plötsligt så förstörs tråden av påhopp o gnäll över vad/hur inlägg skrivs, ett jävla tjat om anmälningar o annat OT. Fler tjafsande inlägg än vanliga o tråden tappar verkligen i nivå!
MEN det kanske är just precis det som är meningen från dessa personer, att komma in o förstöra tråden.
Skulle önska att den typen av inlägg helt enkelt ignoreras av oss andra. Att även om nån tomte går in o skriver o tjafsar mot nånting du själv skrivit så skit i o svara bara. Hur frustrerande det än må vara att inte få ”försvara” sig eller förklara vad man menade. Det är enda sättet att bli av med allt trams. You can’t argue with stupid!
Sen kan jag ju tycka att det är betydligt mer tragiskt att lägga tid på o hänga här inne i en tråd där man inte gillar innehållet o inte heller förstår, än att vi som har det som guilty pleasure o gillart är tragiska som vissa påstår…
// Häxan surtant
Fast Flashback är ett diskussionsforum. Hur ska det kunna vara en nyanserad diskussion om allt som skrivs är samma skrot och korn och bara ryggdunkar hit och dit? Eller vill du bara se inlägg som "Håller med" eller "Helt rätt helt rätt"?
Jag tycker snarare är lite lustigt att folk droppar inlägg om t.ex. Laras eventuella talförmåga i framtiden och sedan blir upprörda över att någon väljer att ifrågasätta detta. Som att man vill skriva vad man vill här inne utan att få lite mothugg, för då "FöRsTöR folk tråden".
Vill ni ha ett diskussionsforum eller endast en kanal där ni kan skriva ut all skit ni vill utan att bli ifrågasatta?