Igår, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Men det var viktigt att poängtera att det var från Lidl 😅

Mm men inte så viktigt att hon kom på det när hon la ut första storyn. Alltså hon är så extremt lat. Varför inte ta en annan bild till den andra storyn?! Man fattar ju inte öht hur stora de är eller något utifrån bara den där bilden.

Och nu ingenting på 19 timmar.. 🫠
Citera
Igår, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Mm men inte så viktigt att hon kom på det när hon la ut första storyn. Alltså hon är så extremt lat. Varför inte ta en annan bild till den andra storyn?! Man fattar ju inte öht hur stora de är eller något utifrån bara den där bilden.

Plus att det var väldigt fula pumpor?

Hon har säkert sin vanliga "mobilfria" helg (där hon är online och skrollar 24/7 &#128517 och så kommer det nån story typ "jag har en mobilfri helg och bara är med min familj. Det var så vÄlbEhÖvLiigT"
Citera
Igår, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Plus att det var väldigt fula pumpor?

Hon har säkert sin vanliga "mobilfria" helg (där hon är online och skrollar 24/7 &#128517 och så kommer det nån story typ "jag har en mobilfri helg och bara är med min familj. Det var så vÄlbEhÖvLiigT"

Kanske blir en story från Vellingeblomman sen. Och någon ”god” mat de ätit.
Citera
Igår, 12:27
Medlem
Citat:

Det är inte klokt. 19 h.
Tror H fick storhetsvansinne när hon var inne i IVF-världen o följarna sköt i höjden. Hon levererade bra o mindre bra saker men antalet ökade oavsett. Och nu är det så låg nivå på inläggen så man häpnar.
Ser att följarantalet sjunkit något oxå.
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jag reagerar på att en tvååring får förhålla sig till ett foster som sin ”lillebror” och gå till graven för att prata med honom o köpa saker till honom. Hon fick missfall för 9 år sen liksom. Oavsett sorg för din del men varför lägga det på ditt barn som inte ens e 3!! Jag fick som vuxen veta att min mamma fick missfall 3 ggr o jag e glad för det för det r ingrt jag hade velat veta som barn. Hon är fan sjuk i huvet som ens leker med Lars på detta sätt. Bygger upp nän bild av något som kunde varit. Hoppas hon blir anmäld till soc igen. Barn i den åldern har ju inte samma förutsättningar att förstå vad ett missfall eller en grav faktiskt innebär.

Håller med. Det hade varit skillnad om barnet levt ett tag och att de upplevt honom.

Klart att man sörjer en graviditet som inte går hela vägen, det förstår jag till fullo. Men det har gått 9 år.
Citera
Igår, 12:53
Medlem
Citat:
Kanske blir en story från Vellingeblomman sen. Och någon ”god” mat de ätit.
Haha du hade nästan rätt! Ullared blev det. Vilken skräll!
Citera
Igår, 12:54
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Svart på vitt att HT använder shopping som medicin, inte ens kaos på Ullared stoppade henne.
Citera
Igår, 12:57
Medlem
Citat:

"Efter en skitvecka" men naturligtvis ingen förklaring till det heller. Antar hon menar efter att det framkommit att hennes barn syns öppet på instagram med hennes godkännande och hon blev påkommen med byxorna nere.
Citera
Igår, 13:01
Medlem
Citat:
Och nu kommer hon ju att få material till content med en Gekåshaul med massa julpynt! Winwin! 😄
Citera
Igår, 13:02
Medlem
"Gå runt på ullared och drömma sig bort till julen." Hon lever aldrig i nuet. Hon har haft en "skitvecka" och behöver unna sig i ullared 🙄

Hur dålig vecka kan man ha när man gör samma saker vecka ut och vecka in? Inget jobb, inga vänner, inga intressen. Och unna sig gör hon varenda vecka med att åka till samma lågprisbutiker varannan dag.

Hon tjatar varenda dag om hur dåligt hon sover, hur jobbig Lars är, hur dumma följare/troll är mot hennes osv. När hon drömmer sig bort så tror jag hon drömmer om ett låtsasliv där hon har allt så som vänner, jobb och socialt liv. Men hon jobbar aldrig för att komma dit och då blir livet skit och tråkigt.
Hon tror att bara hon får fira jul, renovera, köpa massor av saker eller ta bort livmodern så kommer hon älska livet. Därför går hon och drömmer om framtiden istället för att njuta av livet hon har här och nu. Några jävla julpynt eller en ickeexisterande livmoder kommer inte fixa hennes liv.
Citera
Igår, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
"Efter en skitvecka" men naturligtvis ingen förklaring till det heller. Antar hon menar efter att det framkommit att hennes barn syns öppet på instagram med hennes godkännande och hon blev påkommen med byxorna nere.
Exakt det tror jag också! Hon ska säga sådana här saker men aldrig förklara varför. Därför är hon så dålig på sitt jobb. Hon kan inte dra en linje för vad som kommer locka följare och vad som är privat. Därför kommer hon med såna här kryptiska uttalanden.

Så är det en "skitvecka" pga följare/flashback, men inte pga henne själv. Det är ju hon som godkänt att Lars ska synas 🤷‍♀️
Citera
Igår, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Och nu kommer hon ju att få material till content med en Gekåshaul med massa julpynt! Winwin! 😄
Haha ja men som att hon inte redan har tillräckligt med julpynt. Ser ju redan så plottrigt och rörigt ut i deras hem 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in