2026-09-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Vet inte om det är old news men hittade på Facebook att Hanna efterfrågat tandreparation i diktaturen...

https://imgur.com/a/i8Rm3LX#OT1ko1b

Såklart hon undrar om man får ta det på avbetalning 😂
Citera
2026-09-18, 12:43
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Såklart hon undrar om man får ta det på avbetalning 😂

Fast vänta, det undrar hon väl faktiskt inte? 😅
Citera
2026-09-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Fast vänta, det undrar hon väl faktiskt inte? 😅

Hon frågar ”hur fick ni betala”. Vad tror du hon menar med det isf?
Citera
2026-09-18, 13:02
Medlem
Jag reagerar på att en tvååring får förhålla sig till ett foster som sin ”lillebror” och gå till graven för att prata med honom o köpa saker till honom. Hon fick missfall för 9 år sen liksom. Oavsett sorg för din del men varför lägga det på ditt barn som inte ens e 3!! Jag fick som vuxen veta att min mamma fick missfall 3 ggr o jag e glad för det för det r ingrt jag hade velat veta som barn. Hon är fan sjuk i huvet som ens leker med Lars på detta sätt. Bygger upp nän bild av något som kunde varit. Hoppas hon blir anmäld till soc igen. Barn i den åldern har ju inte samma förutsättningar att förstå vad ett missfall eller en grav faktiskt innebär.
Citera
2026-09-18, 13:03
Medlem
Nu har hon shoppat igen. Men det tar priset att hon skyller på att Lars har valt prydnaderna. Skyll inte ditt shoppingberoende på andra, Hanna!
Citera
2026-09-18, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwipi
Nu har hon shoppat igen. Men det tar priset att hon skyller på att Lars har valt prydnaderna. Skyll inte ditt shoppingberoende på andra, Hanna!
Ja hon älskar att hitta på falska citat som Lars ska ha sagt.. not.
Citera
2026-09-18, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jag reagerar på att en tvååring får förhålla sig till ett foster som sin ”lillebror” och gå till graven för att prata med honom o köpa saker till honom. Hon fick missfall för 9 år sen liksom. Oavsett sorg för din del men varför lägga det på ditt barn som inte ens e 3!! Jag fick som vuxen veta att min mamma fick missfall 3 ggr o jag e glad för det för det r ingrt jag hade velat veta som barn. Hon är fan sjuk i huvet som ens leker med Lars på detta sätt. Bygger upp nän bild av något som kunde varit. Hoppas hon blir anmäld till soc igen. Barn i den åldern har ju inte samma förutsättningar att förstå vad ett missfall eller en grav faktiskt innebär.

Ja det är helt galet. Att man förlorat ett barn i magen i vecka 24, SJU ÅR innan ens levande barn föds, det är något man kan nämna när ens barn är vuxet, om det känns relevant. Det är inget ett litet barn ska förhålla sig till i vardagen och tänka på varje vecka.
Citera
2026-09-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Japp då har åksjuka Lars varit iväg till Lidl för en shoppingtur. Hon ville köpa pumpor till döda storebror - suck!
Så otroligt störd Hanna är, vad är det för jävla fel på henne. MÅSTE sätta sitt åksjuka barn för att åka och köpa skit (säkert sitter hon framåtvänd också. Vilket vi vet är för att lata Hanna vill att hennes barn ska vara stor fort. Kan inte låta Lars vara åldern hon är i. För illamåendet är en ren lögn.)

Och sen indoktrinera dottern att hon har en storebror i himlen. Små barn ska inte behöva veta om liv och död förrän de frågar om det naturligt.

Är också så trött på egot hanna har. Att Lars gör HENNE hel. Att HON är Lars bästis osv osv. Blir äcklad varje gång hon benämner sitt barn som bästis. Hon är ditt barn och du ska vara hennes förälder. Inte nån jävla bästis. Lars önskar säkert att ha bästisar i sin egen ålder. Men hanna förvägrar henne det för att Lars ska vara mammas bästis, för mamma har inga vänner.
Citera
2026-09-18, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Så otroligt störd Hanna är, vad är det för jävla fel på henne. MÅSTE sätta sitt åksjuka barn för att åka och köpa skit (säkert sitter hon framåtvänd också. Vilket vi vet är för att lata Hanna vill att hennes barn ska vara stor fort. Kan inte låta Lars vara åldern hon är i. För illamåendet är en ren lögn.)

Och sen indoktrinera dottern att hon har en storebror i himlen. Små barn ska inte behöva veta om liv och död förrän de frågar om det naturligt.

Är också så trött på egot hanna har. Att Lars gör HENNE hel. Att HON är Lars bästis osv osv. Blir äcklad varje gång hon benämner sitt barn som bästis. Hon är ditt barn och du ska vara hennes förälder. Inte nån jävla bästis. Lars önskar säkert att ha bästisar i sin egen ålder. Men hanna förvägrar henne det för att Lars ska vara mammas bästis, för mamma har inga vänner.
Bara det faktum att hon fäster inlägget med kistan från 9 år sedan högst upp för att låtsasvänner online ska lajka ge kommentarer är ju fanimej det sjukaste jag sett. Hon har verkligen många skruvar lösa. Det är skrämmande
Citera
2026-09-18, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Vet inte om det är old news men hittade på Facebook att Hanna efterfrågat tandreparation i diktaturen...

https://imgur.com/a/i8Rm3LX#OT1ko1b
Haha nej detta var nytt för mig 😅 tack för ett gott skratt.
Såklart ville hon göra tänderna i diktaturen, där det är billigt och blir skitresultat. Börja med att borsta tänderna varje kväll, och dra ner på sockrat skit och saft.

Alltid snabba lösningar för den lataste personen i Sverige.
Citera
2026-09-18, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Bara det faktum att hon fäster inlägget med kistan från 9 år sedan högst upp för att låtsasvänner online ska lajka ge kommentarer är ju fanimej det sjukaste jag sett. Hon har verkligen många skruvar lösa. Det är skrämmande
Ja fy fan vad hon är osmaklig 🤢 inte konstigt hon inte har vänner.
Citera
2026-09-18, 14:19
Medlem
Tycker också att det är sjukt att prata om storebror på det viset, L ska visa upp kläder, pumpor m.m. för honom. Det är på en helt annan nivå än att man bara besöker en gravsten. Är väl därför hon får gå på en förskola där det inte är konstigt om L pratar om att hon har en bror
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-09-18 kl. 14:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in