2026-09-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Måste ju köpa halloweenpumpor i god tid, julsakerna ska ju upp i början av november. Lars har nog tjatat hela veckan om hur hon vill köpa pumpa till sin bästa kompis, gravstenen, åksjuk eller ej!

Hahaha roligaste jag läst, bästa kompis med en gravsten 🤣 Men fasen vad sorgligt
Citera
2026-09-18, 20:09
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Skulle precis skriva samma sak. Finns inget roande att "knäcka" en person vem det än må vara. Jag har jättesvårt för att hon låter Lars barnarbeta istället för att ha en normal barndom och samma sekund Hanna gör sitt konto privat och ger Lars sparken som anställd så kommer jag försvinna vidare och uppmärksamma nästa person som utnyttjar sina barn och vara en vagel i dennes ögon ist. Då kan Hanna tälta på kyrkogården och tala i tungor på Lars förskola-sekt hur mycket hon känner för.
Håller med tillbaka.

Så sorgligt att HT glömmer bort att tänka på sig själv, sitt barn och sin familj.
Citera
2026-09-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ser ut som skit dessutom. Köttbullar på smörgåstårta…
Haha ja den va lite ovanlig. Men Hanna är iaf imponerad! Krävs inte mkt för att hon ska bli fascinerad. Men vi har ju sett hennes matlagning genom året.. hon vet inte bättre. Kommer inte glömma köpekakorna till Lars 1 års kalas. Äckliga rulltårtor med sprutgrädde😅
Citera
2026-09-18, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Kommenterade inte något inlägg om babblarna och har aldrig gjort utan ett inlägg från en helt annan person🐊
Nu släpper vi diskussionen om babblarna. Det blev något konstigt och citatet om babblarna råkade nog komma med ett annat inlägg.men det var inte tanken. Nu fokuserar vi på Hanna istället🙂 ha en trevlig fredag
Citera
2026-09-18, 21:12
Medlem
Panghelgen börjar med en påsklunch till smörgåstårta 🤩
Och likt den senaste tiden - väldigt torr uppdatering idag.
Citera
2026-09-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
https://www.motherhood.se/mammaliv/hanna-theorins-uppmaning-1-april-sluta-skamta-om-att-du-ar-gravid/8355761

En artikel från 2022 intervjuas Hanna. Där använder hon sitt vanliga språk och säger bland annat "Det är väldigt många som mår skit" inte ens i intervjuer kan hon prata som en normal vuxen.

I övrigt tycker hon synd om sig själv när folk drar första april-skämt om graviditeter. Lättkränkt som vanligt 😄

Men vad är det för jämförelser dessutom? Skämt om graviditet är lika illa som död och sjukdom enligt H.
Citera
2026-09-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Panghelgen börjar med en påsklunch till smörgåstårta 🤩
Och likt den senaste tiden - väldigt torr uppdatering idag.
En viss annan influencer har lagt upp 11 storys idag och då har hon ändå jobbat inatt och har nyss flyttat!

HT fick ihop tre trötta bilder....
Citera
2026-09-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
En viss annan influencer har lagt upp 11 storys idag och då har hon ändå jobbat inatt och har nyss flyttat!

Ja, jag tycker det är kul när man får hänga med på riktigt. Folk som bjuder på sig själva. Kan t o m bli så att jag blir inspirerad!

Men H känns bara mer o mer sömnig. Finns ingen finess eller självdistans. Det som delas är bara trist och det är bara samma saker som går på repeat…
Citera
2026-09-19, 01:32
Medlem
Smörgåstårta med köttbullar utan nån form av content.. nyp mä!
Citera
2026-09-19, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Men vad är det för jämförelser dessutom? Skämt om graviditet är lika illa som död och sjukdom enligt H.
Ja det slog mig också när jag läste. Hon är inte klok nånstans!
Citera
2026-09-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Varav 2 är samma bild....så egentligen bara 2.
Citera
2026-09-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Varav 2 är samma bild....så egentligen bara 2.
Men det var viktigt att poängtera att det var från Lidl 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in