2026-09-05, 13:38
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
L sitter och leker med sin nya två nummer för stora tröja som ärmarna inte är uppvikta på och som inte ens lämpar sig att vika upp ärmarna på eftersom det är muddar på den.
Jamenvisst, bullshit även det. HUR kan man föredra förstora kläder på sitt barn? Är det för att hon själv varit överviktig och då hade förstora kläder?

Jag har varit överviktig och kan säga den dagen jag inte var överviktig längre var jag bara så glad över att inte ha stora tält på mig.
Citera
2026-09-05, 14:32
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Oh Lord den människan har inte alla hästar hemma. Hon är så tröttsam. Hon som är såå säker i allt hon ska göra säger nu plötsligt att hon hoppas få få göra den. Att hon lever på hoppet😅 Försvinn under en sten bara och sluta ljuga/förvränga/överdriva/hitta på saker. Tror starkt på hon lider av någon bokstavskombination. Oj oj så jobbigt med mellanblödningar nu också så hon måste ta cellprov. I call bullshit som allt annat hon säger.

Hon fattar ju inte att hon borde sluta med det jäkla hormonmedlet (Provera), biverkningar är ju att tappa massa hår och få mellanblödningar och oregelbunden cykel, dessutom massa annat skit man inte vill ha, högre risk för bröstcancer bland annat. Hon vill ju verkligen vara sjuk. Vem väljer att blöda hela tiden och bli skallig som en gamling framför en kraftig blödning i månaden och ha sin frisyr kvar, bland annat. Sinnessjuk människa.

Också ”Vi vill se så att jag inte har cellförändringar” vilka är vi? Tror alla utom Hanna skiter i det faktiskt. Tror hon vården är personligt intresserade av henne?
Senast redigerad av DiskussionFlykting 2026-09-05 kl. 14:36.
Citera
2026-09-05, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hon fattar ju inte att hon borde sluta med det jäkla hormonmedlet (Provera), biverkningar är ju att tappa massa hår och få mellanblödningar och oregelbunden cykel, dessutom massa annat skit man inte vill ha, högre risk för bröstcancer bland annat. Hon vill ju verkligen vara sjuk. Vem väljer att blöda hela tiden och bli skallig som en gamling framför en kraftig blödning i månaden och ha sin frisyr kvar, bland annat. Sinnessjuk människa.

Också ”Vi vill se så att jag inte har cellförändringar” vilka är vi? Tror alla utom Hanna skiter i det faktiskt. Tror hon vården är personligt intresserade av henne?

"Skallig gamling" 😂😂😂
Citera
2026-09-05, 15:16
Medlem
Hon är drottning på att söka uppmärksamhet av symtom/åkommor. Är det någon som på riktigt bryr sig om hennes mens, hysterektomi, sköldkörtel, skolios, cellförändringar?
Så förbannat ointressant!
Citera
2026-09-05, 15:32
Medlem
Hittade hennes gamla reels på ig där hon o K testade saker. Räckte med att han andades så höll H på att kissa på sig av skratt....wtf.🙃🤣
Citera
2026-09-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Hon är drottning på att söka uppmärksamhet av symtom/åkommor. Är det någon som på riktigt bryr sig om hennes mens, hysterektomi, sköldkörtel, skolios, cellförändringar?
Så förbannat ointressant!
Hon vill säkert att de ska upptäcka cellförändringar så att hon har nåt o skriva om 😅😅 tycka synd om sig sjäälv. Ja har också haft det och d va ingen big deal det försvann efter nån månad men i Hannas fall vore det nästan fantastiskt så hon kan besöka vååården. Har vi tur så förklarar hon också varför skolan aldrig blev av. D kanske kommer snart. Skulle inte förvåna om hon söker till högskolan igen till nästa termin o skriver hon tar nya tag då😅😅😅😅 clown
Citera
2026-09-05, 18:08
Medlem
Citat:
Hon vill säkert att de ska upptäcka cellförändringar så att hon har nåt o skriva om 😅😅 tycka synd om sig sjäälv. Ja har också haft det och d va ingen big deal det försvann efter nån månad men i Hannas fall vore det nästan fantastiskt så hon kan besöka vååården. Har vi tur så förklarar hon också varför skolan aldrig blev av. D kanske kommer snart. Skulle inte förvåna om hon söker till högskolan igen till nästa termin o skriver hon tar nya tag då😅😅😅😅 clown

Tror aldrig hon kommer skriva om skolan mer eller söka igen. Om hon inte ens vågar prova en 7,5-poängskurs på 25% på distans så tror jag inte det blir något av varken sjuksköterskeprogrammet eller ”något inom media”. Hur som helst var ju årets mål bara att ”komma in på högskolan” och inte att fullfölja någon kurs sååå ✅ 👏
Citera
2026-09-05, 20:01
Medlem
Jag håller med om att det kan vara underhållande att följa denna person, trots att man innerst inne förstår att hon faktiskt inte mår så bra. Anser dock att det är en sak att driva lite med hennes så kallade ”influenserkarriär” och lata förhållningssätt till det mesta och en helt annan sak att börja kritisera hur hon ser ut. Till er som skämtar om hennes hårfäste, hårkvalitet och tänder - SKÄRPNING! Säga vad man vill om Hanna men hon verkar iaf inte vara en elak person, till skillnad från er som skriver sådant (framför allt när det är uppenbart att hon är här och läser).

Citat:
https://imgur.com/a/LsVypjM

Vad i helvete pågår med håret. Hon börjar bli flint
Citera
2026-09-05, 20:04
Medlem
Men ffs skojar hon?? Räcker det inte med en lekstuga ute?? Shoppingberoendet vet inga gränser
Citera
2026-09-05, 20:12
Medlem
motyls avatar
Herregud vilken bedrövlig hållning Hanna har. Har tänkt på det förr men i senaste klippet ser det värre ut än nånsin.
Citera
2026-09-05, 20:17
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Men ffs skojar hon?? Räcker det inte med en lekstuga ute?? Shoppingberoendet vet inga gränser
Nej, det behövdes ett hus i papper att ha i vardagsrummet också.
Citera
2026-09-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RItD
Jag håller med om att det kan vara underhållande att följa denna person, trots att man innerst inne förstår att hon faktiskt inte mår så bra. Anser dock att det är en sak att driva lite med hennes så kallade ”influenserkarriär” och lata förhållningssätt till det mesta och en helt annan sak att börja kritisera hur hon ser ut. Till er som skämtar om hennes hårfäste, hårkvalitet och tänder - SKÄRPNING! Säga vad man vill om Hanna men hon verkar iaf inte vara en elak person, till skillnad från er som skriver sådant (framför allt när det är uppenbart att hon är här och läser).

"Verkar inte vara elak person" -har du sett och hört hur hon svarar folk? Folk som ställt helt sakliga frågor utan minst underton av sarkasm eller dryghet? Hon är skitotrevlig och snorkig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in