2026-09-20, 12:24
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hon har inte och har aldrig haft ett åksjukt barn 😅😅 men det var första bästa lögnen hon kunde få fram för att försöka rädda sin röv när Lars åkte framåtvänd. Hon är en lögnare in i benmärgen. Men internet glömmer inte så det e rätt komiskt att det kommer upp nu varje gång de åker bil hahah,
Precis det jag menar, HAR man VERKLIGEN ett så åksjukt barn så gör man inte som HT gör.
Citera
2026-09-20, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Lite väl mycket tjat om att L måste åka bil igen, det tar max en kvart att åka till graven! Däremot hade dom ju kunnat fixat det igår när dom ändå åkte förbi graven på vägen hem från Gekås!
Slutar hon åka bil med Lars framåtvänd vareviga dag så slutar jag tjata om det.

Det är förjävla dåligt föräldraskap och det ska uppmärksammas tycker jag. För hon sätter sitt eget barn i fara/utsätter henne för illamående varje dag! Det är sjukt!
Citera
2026-09-20, 12:32
Medlem
Citat:
Jag får känslan av att hon pratar om Liam som en riktigt barn, ju äldre hon blir. Scary. Men hon har inget annat i livet så det blir hennes verklighet till slut. Stackars Lars som lever i skuggan av sin *storebror*. Men Hanna uppskattat inte sitt levande barn utan gillar nog mer tanken på resan till ett barn och förlusten av ett barn mer än att faktiskt ha ett barn. If it makes sense
Tror faktiskt jag också. Blir helt sjukt till slut detta. Jag tror att enligt Hanna kan ingen nå upp till fostrets nivå. Hon har satt honom på en pedestal. Eftersom han aldrig levde så gick hanna aldrig igenom alla stadier med trots som barn gör. Men det tänker inte Hanna på, därför stör hon sig på Lars medan hon avgudar sitt döda barn som aldrig levde. Hon är sjuk i huvudet.
Citera
2026-09-20, 13:13
Medlem
Citat:
Jag får känslan av att hon pratar om Liam som en riktigt barn, ju äldre hon blir. Scary. Men hon har inget annat i livet så det blir hennes verklighet till slut. Stackars Lars som lever i skuggan av sin *storebror*. Men Hanna uppskattat inte sitt levande barn utan gillar nog mer tanken på resan till ett barn och förlusten av ett barn mer än att faktiskt ha ett barn. If it makes sense

Ja, hon vill vara den lidande sörjande modern, så slipper hon ta tag i verkligheten. Hon måste ha nånting så man kan tycka synd om henne. Hon beter sig som hon begravt ett barn vilket blir helt knäppt när man vet att det knappt var ett barn. Dags att släppa det nu Hanna.
Citera
2026-09-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja, hon vill vara den lidande sörjande modern, så slipper hon ta tag i verkligheten. Hon måste ha nånting så man kan tycka synd om henne. Hon beter sig som hon begravt ett barn vilket blir helt knäppt när man vet att det knappt var ett barn. Dags att släppa det nu Hanna.

Hon kan ju sörja om hon vill. Men att dra in Lars i det är bara sjukt. Lars har ingen anledning att sörja, låtsas vara kompis med, shoppa till eller pynta hos en storebror som aldrig funnits. Hanna skulle kunna åka själv eller med sin mamma och shoppa gravpynt och åka till graven och lämna Lars med Kebaben.
Citera
2026-09-20, 14:28
Medlem
Sen så undrar man ju varför hon jobbar 6:30 på söndag morgon när hela familjen är lediga och hon kan styra sina egna tider? Jobba när Lars är på förskolan istället kanske? Utöka tider na där lite om det inte räcker med 15h/veckan minus vabb och stängningsdagar?
Citera
2026-09-20, 14:36
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Tror faktiskt jag också. Blir helt sjukt till slut detta. Jag tror att enligt Hanna kan ingen nå upp till fostrets nivå. Hon har satt honom på en pedestal. Eftersom han aldrig levde så gick hanna aldrig igenom alla stadier med trots som barn gör. Men det tänker inte Hanna på, därför stör hon sig på Lars medan hon avgudar sitt döda barn som aldrig levde. Hon är sjuk i huvudet.

Precis vad jag tror. Lara växer upp i Liams skugga, en ofelbar fantasi som aldrig kommer att misslyckas med något eller göra sina föräldrar besvikna. Blir många timmar i terapi för henne sen eftersom att hennes mamma vägrar söka hjälp för att få hjälp med sitt sorgearbete.

Galet att en liten flicka ska behöva axla den sorgen. Lider med henne
Citera
2026-09-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Sen så undrar man ju varför hon jobbar 6:30 på söndag morgon när hela familjen är lediga och hon kan styra sina egna tider? Jobba när Lars är på förskolan istället kanske? Utöka tider na där lite om det inte räcker med 15h/veckan minus vabb och stängningsdagar?
Hon vill väl få undan jobb så hon kan titta på barnprogram och shoppa medan L är på förskolan sen. Sen få det att låta som att hon lever ett hektiskt liv som andra föräldrar.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-09-20 kl. 15:00.
Citera
2026-09-20, 14:48
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Jag har en person i min närhet som passar in på beteende COVERT NARCISSIST, dvs sårbar narcisist. Känner igen lite drag från det man ser hos HT, bl a att det alltid är andras fel, att saker görs MOT henne, att verkligen behöva offerkoftan och martyrskapet för att orka vidare.

Covert narcissister har inte förmågan att orka se på sitt liv, vad dom egentligen gör mot andra och sig själv. Skulle dom förstå det skulle det bräckliga egot falla sönder totalt.
Citera
2026-09-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Precis vad jag tror. Lara växer upp i Liams skugga, en ofelbar fantasi som aldrig kommer att misslyckas med något eller göra sina föräldrar besvikna. Blir många timmar i terapi för henne sen eftersom att hennes mamma vägrar söka hjälp för att få hjälp med sitt sorgearbete.

Galet att en liten flicka ska behöva axla den sorgen. Lider med henne
Exakt så! Det är förfärligt sjukt att Hanna inte tar tag i sitt psyke för sitt barns skull.

Det är därför hon får psykbryt och blir arg och trött och har dåliga dagar när Lars trotsar, för hon tänker typ att "så skulle Liam aldrig göra " och drömmer sig bort och jämför Lars med Liam. Det är så jävla stört så det finns inte.
Citera
2026-09-20, 15:15
Medlem
Från ansiktet utåt för IVF. Till ett konto för gravdekor, krimskramsshopping och sjukdomar… Och som andra redan skrivit men det var då ett jäkla gravtjat nu. Är det för att hålla kvar andra änglamammor vid kontot? Är det självömkan?
Citera
2026-09-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Hon vill väl få undan jobb så hon kan titta på barnprogram och shoppa medan L är på förskolan sen. Sen få det att låta som att hon lever ett hektiskt liv som andra föräldrar.

Tänk när hon satt klistrad framför Hanna Montana varje dag🙃🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in