2026-08-29, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkkonatigprick
Förstår inte varför hon ska blanda in det i sorgen efter sin pappa.
Uppmärksamhet?
Samtidigt som hon poserar framför blommorna orange-sminkad och allt. Känns så stageat.
Citera
2026-08-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Samtidigt som hon poserar framför blommorna orange-sminkad och allt. Känns så stageat.

Hon borde sluta shoppa bort sina hjärnceller.
Citera
2026-08-29, 18:10
Medlem
Hon har så konstig syn på sitt barn. Hon hoppas att teaterapan i Lars håller i sig för att hennes döda pappa ska få uppleva sin barndomsdröm genom henne. Själv hoppas jag att mina barn ska hitta intressen de själva gillar och må bra, inte göra mina döda släktingar nöjda 🙃
Citera
2026-08-29, 18:12
Medlem
Och varför alltid lägga ut bilder från kyrkogården. Vi har sett den nu. Hade det inte varit trevligare med en bild på pappan från när han levde och berätta om något fint minne hon har av honom.
Citera
2026-08-29, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Och varför alltid lägga ut bilder från kyrkogården. Vi har sett den nu. Hade det inte varit trevligare med en bild på pappan från när han levde och berätta om något fint minne hon har av honom.

Ja men eller hur! Så brukar jag göra om jag vill hedra min farmor på ex hennes födelsedag.
Jag lägger upp en bild när hon levde och skriver en fin text om henne och den hon var för mig.
Citera
2026-08-29, 18:54
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Hon har så konstig syn på sitt barn. Hon hoppas att teaterapan i Lars håller i sig för att hennes döda pappa ska få uppleva sin barndomsdröm genom henne. Själv hoppas jag att mina barn ska hitta intressen de själva gillar och må bra, inte göra mina döda släktingar nöjda 🙃

Kom precis hit för att skriva samma sak! 😆
Citera
2026-08-29, 18:56
Medlem
FruKrokodils avatar
Blev påmind om hennes glass-stories nu när jag såg samma på BB. Dom där minerna som gör henne skitful med trollnäsa och häx-rynkor. Varför ska hon göra sig ful hela tiden med tillgjorda miner? Är det pga dåligt självförtroende? att om hon gör sig ful på bild så kan ingen se hur hon egentligen ser ut?
Hon är ju en helt norm-söt 30 årig kvinna och det enda klagomål hennes ansikte brukar få är väl hennes överdrivna solpuder?
Eller tror hon att vuxna människor tycker det är roligt med grimaser?
Kommer nog aldrig greppa det där..
Citera
2026-08-29, 20:06
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Precis, med den lilla detaljen att hennes pappa inte KAN få uppleva det. Ever liksom.
Citera
2026-08-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Precis, med den lilla detaljen att hennes pappa inte KAN få uppleva det. Ever liksom.
Man kan prata om att man tror att si eller så händer efter döden, men som hon pratar om döden och med L presenterar hon ju det som fakta mer eller mindre, som i en story nyligen om att L förstår så mycket och ville visa sin tröja för honom där uppe i himlen. Tycker inte man pratar om tro på det viset med små barn.
Citera
2026-08-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Man kan prata om att man tror att si eller så händer efter döden, men som hon pratar om döden och med L presenterar hon ju det som fakta mer eller mindre, som i en story nyligen om att L förstår så mycket och ville visa sin tröja för honom där uppe i himlen. Tycker inte man pratar om tro på det viset med små barn.

Precis. Dessutom har ju Lars aldrig träffat varken ”moffa” eller ”storebror” vilket får det att kännas ännu konstigare att prata om dem som att de bor uppe i himlen. Hanna får ju såklart tro det om hon vill, men det känns verkligen bara fel att prata om det så med Lars. Vad föreställer sig hon att de är för några liksom?
Citera
2026-08-29, 23:34
Medlem
Citat:
Precis. Dessutom har ju Lars aldrig träffat varken ”moffa” eller ”storebror” vilket får det att kännas ännu konstigare att prata om dem som att de bor uppe i himlen. Hanna får ju såklart tro det om hon vill, men det känns verkligen bara fel att prata om det så med Lars. Vad föreställer sig hon att de är för några liksom?
Nej så förvirrande det måste vara.
Citera
2026-08-30, 00:29
Medlem
Jaha Lars får agera modell åt morsans reklamlänkar som vanligt. Är det någon som bryr sig om Polarn och Pyrets 15 % rabattkod ffs?

Som nån skrev så är det märkligt att kalla dött foster för storebror o att han bor i himlen. Även om man tror det så ska inte en 2 åring ens tänka på döden och besöka gravar frekvent..helt sjukt! Hur många ggr ska hon visa deras gravar på sitt IG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in