2026-08-29, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
I mitt tycke - inte en enda glass lämplig för en 3-åring! Det är ju en hel måltid och mer därtill - bättre köpt en knattepinne eller liknande. Undra vem som egentligen ville ha glassen??

De köpte en låda knattepinne också
Citera
2026-08-29, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
I mitt tycke - inte en enda glass lämplig för en 3-åring! Det är ju en hel måltid och mer därtill - bättre köpt en knattepinne eller liknande. Undra vem som egentligen ville ha glassen??

Alltså sandwich okej, men det är ju smidigt för föräldrarna att köpa en massa annan glass 😉
Citera
2026-08-29, 11:18
Medlem
dekadentens avatar
539 kr för 23 glassar... Wow
Citera
2026-08-29, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
H:s jäkla tjat om att hon delar saker för att man inte ska känna sig ensam är ren bullshit. Allt handlar om att hon själv inte vill känna sig ensam. Är det någon på riktigt som bryr sig om hennes mens, kommande op eller sköldkörtelvärden? Hon känner sig ensam och delar sina trista kroppsliga besvär med en önskan om empati från cyberkompisarna…

Igår något ointressant glassbilsgnäll. Nu barnets hår. Så deprimerande storys.

Ungen umgås bara med mormor o kusinen.. deppigt
Citera
2026-08-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
539 kr för 23 glassar... Wow

Bloggbevakning har ett inlägg om Hannas glassköp!
Citera
2026-08-29, 13:04
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Och en till AI-text på sin pappas begravningsdag. Jag förstår att man saknar en bortgången förälder, det gör även jag, men att skriva en lång text med hjälp av AI som inte alls passar HTs egna ordförråd blir ju enbart löjligt!!!
Citera
2026-08-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Och en till AI-text på sin pappas begravningsdag. Jag förstår att man saknar en bortgången förälder, det gör även jag, men att skriva en lång text med hjälp av AI som inte alls passar HTs egna ordförråd blir ju enbart löjligt!!!

En AI text där man passar på att använda sig av sitt IVF content istället för att bara skriva något fint om sin pappa.
Citera
2026-08-29, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
De köpte dessa

Utvalda Glassiker
Ett stort lyxigt mixpack med stora klassiker från GB (fullstora glassar), Magnum, Tip Top, Nogger, Sandwich och nyheten Magnum Crunchy Salted Caramel.

Innehåller:

5 st Magnum Mandel

3 st Tip Top

6 st Nogger

6 st GB Sandwich

3 st Magnum Crunchy Salted Caramel

532 kr
Ingen av dem är väl något som en snart 3 åring gillar. Så löjligt. Det är Hanna som vill ha dem och sen skyller hon på Lars.
Citera
2026-08-29, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ingen av dem är väl något som en snart 3 åring gillar. Så löjligt. Det är Hanna som vill ha dem och sen skyller hon på Lars.

Nogger och sandwich kan nog gå hem hos en treåring iallfall.

Övriga vet jag inte.
Citera
2026-08-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Min treåring äter allt, bara det är glass så det tror jag nog. Men hon hinner inte få någon innan Hanna tröstätit upp dom pga anledningar.
Citera
2026-08-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkkonatigprick
En AI text där man passar på att använda sig av sitt IVF content istället för att bara skriva något fint om sin pappa.
Kom in för att skriva samma.
Citera
2026-08-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Kom in för att skriva samma.

Förstår inte varför hon ska blanda in det i sorgen efter sin pappa.
Uppmärksamhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in