2026-09-13, 14:03
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Vad har Hanna gjort med sin valsedel? Det ska inte synas text i öppningen sådär om man lagt i den rätt
Jag reagerade också men det är texten från kuvertet under. På bilden står hon rimligen i kön fortfarande.
Citera
2026-09-13, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Jag reagerade också men det är texten från kuvertet under. På bilden står hon rimligen i kön fortfarande.

Eller så slarvar hon även med röstandet. Som allt annat i hennes liv. Halvmesyrer
Citera
2026-09-13, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
23+3 då om jag räknar rätt? Och det verkar ju som att han levde i magen fram till den dagen om man kollar inläggen precis innan 23/9.

Det som alltid slår mig när jag scrollar ner i Hannas flöde är att hon såg så mycket gladare/lyckligare ut innan Lars föddes. Det känns verkligen som att hon fick en förlossningsdepression som hon aldrig riktigt kommit ur
Hon skriver iallafall att Lars ger henne så mycket glädje och lycka varje dag, det är iallafall fint
Citera
2026-09-13, 19:35
Medlem
Jag har inte förlorat ett barn så kan inte på något sätt sätta mig in i detta. Men det stör mig så jävla mycket med detta mjölkande nio år senare dom förlorade ett barn i vecka 22 (?).
Jag har en kompis som förlorade sitt barn i vecka 19 och hon har aldrig nånsin pratat om det som ett av hennes BARN.
Jag fattar att det är stor skillnad på vecka 19 och 22, men får ändå en sur smak i munnen av HT’s exponerande av ett barn som uppenbarligen var för sjukt för att överleva? Varför detta mjölkande nio år senare?!
Citera
2026-09-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Jag har inte förlorat ett barn så kan inte på något sätt sätta mig in i detta. Men det stör mig så jävla mycket med detta mjölkande nio år senare dom förlorade ett barn i vecka 22 (?).
Jag har en kompis som förlorade sitt barn i vecka 19 och hon har aldrig nånsin pratat om det som ett av hennes BARN.
Jag fattar att det är stor skillnad på vecka 19 och 22, men får ändå en sur smak i munnen av HT’s exponerande av ett barn som uppenbarligen var för sjukt för att överleva? Varför detta mjölkande nio år senare?!

För att det ger likes och kommentarer såklart. Ofta kommer såna där inlägg efter en period där hon antingen inte publicerat nåt på länge eller också fått massa kritik; då för att få sympatier.
Citera
2026-09-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hon skriver iallafall att Lars ger henne så mycket glädje och lycka varje dag, det är iallafall fint

Ja det kändes som ett direkt svar på det jag skrev 🙃
Citera
2026-09-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Ja det kändes som ett direkt svar på det jag skrev 🙃
Säkerligen, men tror du inte att hon är ärlig?
Citera
2026-09-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
För att det ger likes och kommentarer såklart. Ofta kommer såna där inlägg efter en period där hon antingen inte publicerat nåt på länge eller också fått massa kritik; då för att få sympatier.
Dels det, hon lever dessutom i en låtsasvärld där hon tror att hon spelar den stora huvudrollen
Citera
2026-09-13, 20:43
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia

Håller med, en vän till mig fick gå igenom en väldigt traumatisk abort i vecka 19. Det var några år sedan, men både hon och hennes man är fortfarande ärrade av det. Med det sagt... Hon kallar det absolut inte sitt barn? Hon skulle aldrig säga till sina levande barn att de har ett storasyskon, plus att det känns helt sjukt att lägga på en snart treåring 😬

Insåg nyss att min dotter (3 i vinter) inte riktigt vet vad döden är, och det är en så stor del av laras liv att hon klär upp sig för kyrkogården? Hjälp.
Citera
2026-09-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Håller med, en vän till mig fick gå igenom en väldigt traumatisk abort i vecka 19. Det var några år sedan, men både hon och hennes man är fortfarande ärrade av det. Med det sagt... Hon kallar det absolut inte sitt barn? Hon skulle aldrig säga till sina levande barn att de har ett storasyskon, plus att det känns helt sjukt att lägga på en snart treåring 😬

Insåg nyss att min dotter (3 i vinter) inte riktigt vet vad döden är, och det är en så stor del av laras liv att hon klär upp sig för kyrkogården? Hjälp.

Samma här. Min vän har två söner och vet att det var en flicka dom förlorade. Aldrig nånsin hon skulle prata om detta som deras ”lillasyster”. Dom vet nog aldrig ens om att detta barn fanns.
Lars har växt upp med sin ”storebror” på kyrkogården, som alltså aldrig ens har levt…
Citera
2026-09-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Säkerligen, men tror du inte att hon är ärlig?

Tror säkert hon älskar Lars och att de kan ha fina stunder, men tror varken hon är glad eller lycklig.
Citera
2026-09-14, 03:11
Medlem
FruKrokodils avatar
Oavsett vecka 19,22 eller 24 så är det otroligt magstarkt att ha förstorade foton på ett lik som man pryder både barnrum,vardagsrum och ger bort i julklapp till sina släktingar. Det är inte vackert utan bara..sjukt.

För vem kan ens tänka sig att ta bild på sin döda farmor (på liket dvs) och tapetsera väggarna med? Absolut ingen (förutom nån random serie-mördare)..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in