Citat:
Ursprungligen postat av
A-Melia
För en vecka sen skulle hon fira för att hon fått tid för "operationen", ÄNTLIGEN! Till att idag ba "det blir ingen, jag ska nu utredas för blahahbla". Lär snart komma ett nytt chatte-inlägg om hur länge hon väntat på detta och att NU kommer allt bli bra. Tills effekten av hjärtemojisarna och styrkekramarna klingar av, och sen att VåRDen inte alls kan fixa hennes problem. Då blir det nya diskussioner med dom stackars läkarna och sen en ny utredning och bollen är i rullning igen..
Herregud, den här människan kan fan inte mena ALLVAR. Och gör hon det är hon fan störd på riktigt.
Det låter ju även lite skumt att denna "diagnos" inte har upptäckts tidigare med tanke på hur många undersökningar och prover som tagits genom åren?
PS, jag kan ingenting om detta ämne så det kanske är supersvårt att diagnostisera?