2026-02-03, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Verkligen helt absurt beteende.

Om jag vore HT skulle jag inte elda på med dessa "stora svåra beslut" innan de faktiskt ska till och hända.

Tänk vad mycket mer stabil hon skulle verka om hon INTE la ut bild på köksplasten och en bild när de "är i full gång" utan istället lägga ut HELA storyn - från inköp till färdigt resultat - direkt.

När det gäller hennes "OpeRaTioN" är det helt ofattbart att hon ens börjat lägga ut allt hon "tagit beslut om" innan beslutet ens är taget på riktigt.

Om detta bara är för klick och content är hon sjukare än jag trodde.
Hon kan inte lägga ut hela storyn från inköp till färdigt resultat. Av den enkla anledningen att hon inte lyckas få nåt färdigt resultat. Inget hon gör blir färdigt.

Men det hade varit såå mycket trevligare att få något ordentligt nån gång. Hennes påbörjade grejer är inget att se.
Citera
2026-02-03, 10:07
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hon kan inte lägga ut hela storyn från inköp till färdigt resultat. Av den enkla anledningen att hon inte lyckas få nåt färdigt resultat. Inget hon gör blir färdigt.

Men det hade varit såå mycket trevligare att få något ordentligt nån gång. Hennes påbörjade grejer är inget att se.
Ja men exakt, precis det är ju hennes problem och att hon verkligen verkligen inte vet hur man är "influenser" på bästa sätt.
Citera
2026-02-03, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Det kommer komma ett inlägg antingen ikväll eller imorgon i stil med följande:
”jag ska inte behöva göra denna ”operation” pga att jag inte är utredd för VARFÖR jag blöder så mycket. Det är vårdens ansvar att utreda, innan jag gör detta. Jag är för ”ung” för denna operation och för att ev aldrig kunna bli gravid”.

Jag vill inte vara tjatig,men anledningen till att jag tidigare frågade om hon har PCOS är pga, vid PCOS (androgena varianten) kommer mensen ofta sällan eller oregelbundet. Då kan livmoderslemhinnan byggas upp under lång tid. Endometriablation tar bort slemhinnan men påverkar inte hormonerna som driver PCOS. Kroppen kan därför fortsätta försöka bygga ny slemhinna. Efter en ablation kan slemhinnan växa ojämnt eller bli instängd. Det kan ge smärta och oregelbundna blödningar.

Hon var ingen bra kandidat från början och detta borde ha informerats tidigare, kan en tycka. Så kostnadseffektivt.
Citera
2026-02-03, 14:46
Medlem
Det blir ingen operation hahaha som vi redan visste.
Citera
2026-02-03, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Jag vill inte vara tjatig,men anledningen till att jag tidigare frågade om hon har PCOS är pga, vid PCOS (androgena varianten) kommer mensen ofta sällan eller oregelbundet. Då kan livmoderslemhinnan byggas upp under lång tid. Endometriablation tar bort slemhinnan men påverkar inte hormonerna som driver PCOS. Kroppen kan därför fortsätta försöka bygga ny slemhinna. Efter en ablation kan slemhinnan växa ojämnt eller bli instängd. Det kan ge smärta och oregelbundna blödningar.

Hon var ingen bra kandidat från början och detta borde ha informerats tidigare, kan en tycka. Så kostnadseffektivt.

Det kanske var detta hon fattade i söndags när hon googlade…
Citera
2026-02-03, 14:49
Medlem
Alltså vilket jävla skämt hon är. Förlåt, men tycker hon detta är content? Nu har ju den här tråden koll, men gemeneman som följer henne kan ju inte fatta nånting?
Citera
2026-02-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Det blir ingen operation hahaha som vi redan visste.

Alltså……… fyfan vad pinsam hon är! Jag skäms åt henne 😆
Citera
2026-02-03, 14:57
Medlem
Det här ger verkligen tyngd åt att mycket av det som skrivs här stämmer.

Hanna är verkligen inte normal. Helt sjukt att hon beter sig såhär och inte ens skäms.

Det är så mycket återkommande dåliga beteenden.... kan hon inte se det själv? Har hon dåligt minne? Dålig självinsikt?
Citera
2026-02-03, 15:00
Medlem
Hanna ska få ytterligare en utredning 🥳 nu jäklar är lyckan gjord. Hoppas hon kan dra ut på det riktigt länge så hon får njuta av uppmärksamheten.
Citera
2026-02-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Alltså vilket jävla skämt hon är. Förlåt, men tycker hon detta är content? Nu har ju den här tråden koll, men gemeneman som följer henne kan ju inte fatta nånting?
De är de här som gör att man undrar varför hon tror att detta är bra content. Hade hon varit smart hade styrt mot mera vardagliga saker och inte så personliga. Så hade hon sluppit bli så granskad.
Citera
2026-02-03, 15:07
Medlem
Jag dör. Snacka om ambivalent människa.
Citera
2026-02-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hanna ska få ytterligare en utredning 🥳 nu jäklar är lyckan gjord. Hoppas hon kan dra ut på det riktigt länge så hon får njuta av uppmärksamheten.
Tjoho!! Alltså man blir ju mållös... all tid alla resurser hon tagit upp för problem som förmodligen inte ens finns?! Grattis till beslutet om spiral men det kan ta över ett halvår innan man blir blödningsfri om man blir det. Tvek om hon står ut så länge men det blir ju massor att uppdatera om 🙄 Hon kommer ju uppdatera som om hon är den enda kvinnan i världen som har spiral för det är det enda händelserika i hennes liv. Sjukskrivning minst en vecka efter insättning förutspår jag. Men VåRdEN koMmER hA kOLL!! 🙄🙄🙄🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in