2026-02-03, 15:10
  #38305
Medlem
Min största fråga är hur hon kunde bli så upp över öronen glad förra veckan när hon fick sin op tid bekräftad.
Hur kunde det svänga så snabbt? Ville hon bara mjölka operationen så länge som möjligt? Fram tills hon fick sin tid, för att sedan kasta in handduken.

Vad skönt det måste vara för H att med en ny sjukdom att snöa in på och läsa på om, vilka biverkningar hon ska anamma och skaffa sig denna gången.
Citera
2026-02-03, 15:11
  #38306
Medlem
För en vecka sen skulle hon fira för att hon fått tid för "operationen", ÄNTLIGEN! Till att idag ba "det blir ingen, jag ska nu utredas för blahahbla". Lär snart komma ett nytt chatte-inlägg om hur länge hon väntat på detta och att NU kommer allt bli bra. Tills effekten av hjärtemojisarna och styrkekramarna klingar av, och sen att VåRDen inte alls kan fixa hennes problem. Då blir det nya diskussioner med dom stackars läkarna och sen en ny utredning och bollen är i rullning igen..

Herregud, den här människan kan fan inte mena ALLVAR. Och gör hon det är hon fan störd på riktigt.
Citera
2026-02-03, 15:19
  #38307
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
För en vecka sen skulle hon fira för att hon fått tid för "operationen", ÄNTLIGEN! Till att idag ba "det blir ingen, jag ska nu utredas för blahahbla". Lär snart komma ett nytt chatte-inlägg om hur länge hon väntat på detta och att NU kommer allt bli bra. Tills effekten av hjärtemojisarna och styrkekramarna klingar av, och sen att VåRDen inte alls kan fixa hennes problem. Då blir det nya diskussioner med dom stackars läkarna och sen en ny utredning och bollen är i rullning igen..

Herregud, den här människan kan fan inte mena ALLVAR. Och gör hon det är hon fan störd på riktigt.
Det låter ju även lite skumt att denna "diagnos" inte har upptäckts tidigare med tanke på hur många undersökningar och prover som tagits genom åren?

PS, jag kan ingenting om detta ämne så det kanske är supersvårt att diagnostisera?
Citera
2026-02-03, 15:21
  #38308
Medlem
Detta är pinsamt. Fyfan va hon terrar vården.
Citera
2026-02-03, 15:31
  #38309
Medlem
När tror vi hon försöker att bli gravid igen? Känns ju som att hela hennes liv loopar kring samma ämne hela tiden.
Citera
2026-02-03, 15:35
  #38310
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsju
När tror vi hon försöker att bli gravid igen? Känns ju som att hela hennes liv loopar kring samma ämne hela tiden.

Ge det en cykel, spiralen ska i och ur en vända först.
Citera
2026-02-03, 15:36
  #38311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsju
När tror vi hon försöker att bli gravid igen? Känns ju som att hela hennes liv loopar kring samma ämne hela tiden.
Nästa vecka åker pisseköppen fram
Citera
2026-02-03, 15:36
  #38312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Det låter ju även lite skumt att denna "diagnos" inte har upptäckts tidigare med tanke på hur många undersökningar och prover som tagits genom åren?

PS, jag kan ingenting om detta ämne så det kanske är supersvårt att diagnostisera?

Går hon ens till en riktigt läkare? Eller nån jävla lokal kvacksalvare i byn?
Citera
2026-02-03, 15:53
  #38313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Det låter ju även lite skumt att denna "diagnos" inte har upptäckts tidigare med tanke på hur många undersökningar och prover som tagits genom åren?

PS, jag kan ingenting om detta ämne så det kanske är supersvårt att diagnostisera?

Om hon nu haft problemen sen hon var 14 så borde hon tagit upp dom när de gjorde infertilitetsutredning, och de borde i sin tur ha upptäckt det då…
Citera
2026-02-03, 15:55
  #38314
Medlem
Om det är adenomyos låter det som att det är något som ger mycket besvär, är väl ändå bra att undersöka det
Citera
2026-02-03, 15:56
  #38315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Ge det en cykel, spiralen ska i och ur en vända först.

Precis - p-staven hade hon väl i cirka 2 veckor innan hon deklarerade att den inte hjälpte och tog ur den igen.
Citera
2026-02-03, 15:57
  #38316
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Går hon ens till en riktigt läkare? Eller nån jävla lokal kvacksalvare i byn?
Tänkte att hon varit i ivf-svängen länge och fått pcos (tror jag det var) diagnos sen tidigare och då måste hon väl ha träffat "riktig" läkare.

Nu när du sa så ser jag framför mig att hon gått till en skummis i en källare i SS 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in