2026-01-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Eller också spelades det där in igår redan😂 Skulle inte förvåna mig det minsta faktiskt!
Så kan det vara också, än mer patetiskt isåfall 😅
Citera
2026-01-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Eller också spelades det där in igår redan😂 Skulle inte förvåna mig det minsta faktiskt!

På dagens ”god morgon”-bild har hon samma kläder också, så tror det är från idag
Citera
2026-01-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Det är ärligt talat sorgligt att se hennes försök till att vara rolig när hon stapplar omkring med "extrem" träningsvärk. Som om hon behövde haft kryckor nästan 🙄 En vanlig influenser hade varit ute och "gjort ärenden" eller gått till jobbet och KANSKE nämnt att hen haft träningsvärk efter gympasset. Hanna gör det som vanligt till en så stor grej att hon knappt kan gå mellan kök och vardagsrum.
Dessutom verkar hon ha samma gymkläder hon hade på gymmet, hemma! Usch vad snuskigt. Man duschar väl efter gymmet och sen byter kläder!
Det kanske inte blev några intervaller igår utan det kanske bara togs bilder för inlägget sen hem igen som nån spekulerade i sist. Då behöver man ju inte byta kläder menar jag.

Inb4 Ht-försvarare: "hon har säkert dubbla uppsättningar hur vet ni nåt om det?? Hon har säkert tvättat kläderna och torkat dem för att ha dem idag igen!" 🙄
Citera
2026-01-21, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hon har väl samma kläder idag som hon hade igår på gymmet?

Hon sket i att duscha efter ”träningen” igår och somnade på soffan. Luktade i armhålan i morse och tänkte ”ah de funkar idag med!”

Men ja, skulle verkligen inte bli förvånad om hon spelade in den igår…….
Citera
2026-01-21, 17:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag är helt säker på att både godmorgonbilden och dagens träningsvärks video spelades in igår.
För det finns inte en normal människa som vare sig sover i sina träningskläder eller drar på sig ett skitigt svettigt set med gamla träningskläder på morgonen för att sen byta till "dagens outfit".
Citera
2026-01-21, 17:52
Medlem
Never forget
https://postimg.cc/vx7W16X2
Citera
2026-01-21, 18:20
Medlem
Går inte L på förskolan längre?
Citera
2026-01-21, 18:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Never forget
https://postimg.cc/vx7W16X2

Hahahaha den där går inte av för hackor!
Citera
2026-01-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna Theorin "bingo" för första tre månaderna på 2026.

-torrt slitet hår

-ojämn färgning trots besök hos "bästa frisören i Smålandsstenar" (betalt samarbete)

-torr hud i ansiktet och GrOvT eksem kring näsa och ögon, det absolut enda som fungerar är "bla bla bla cremen från samarbetet"

-svåraste synproblemet där Hanna inte ens kan se en decimeter framför sig utan glasögon från samarbete XYZ (glöms däremot bort dagen efter och dåren kör bil utan vare sig glasögon eller linser).

-jättejätteont pga blåsor på läpparna, löses med lypsyl av märket "adlinks". Sanningen är läppförstoring i närmaste större by.

-ont i lungorna enligt Hanna en propp, troligen dålig hållning och träningsvärk efter att hon skrattat åt Leif och Billy.

-Ultra ont i hjärtat, som att det skulle ha stannat helt! Får hjälp på akuten där riktiga människor visar att hjärtat sitter till vänster och inte på högersidan.

-magsäcksområdet, finns inga tecken kvar att beskriva alla gRoVa problem Hanna kommer vältra sig i, pga sin gamla operation..

- samma sak med den nedre delen av Hannas kropp. Vartenda liten åkomma som går att googla fram kommer Hanna ha. Kan garantera att även syfilis kommer drabba Smålandsstenar snart i brist på content.

Med det sagt, glöm inte bort att Hanna sökte akutvården pga TRÄNINGSVÄRK för något år sen, och stolt hoppade runt med kryckor, i något dygn, i sitt nyinflyttade hem så Kebab och typ hans morsa fick lösa hela skiten med att flytta/möblera nya hemmet 😂😂

Ps, satt och tänkte om det är någon åkomma Hanna inte klagat på och tänkte fötterna.
Hann bli lite stolt över Hanna tills jag kom ihåg att Hanna minsann har bölat om snea tår, svårt att få tag på riktigt bekväma skor etc.
Men naveln hennes, den har hon inte gnällt ett ord om, så det får man ge henne.
Ambulans 🚑 har hon inte åkt än. Men det kommer nog det också så småningom. En panikångestattack eller något sådant så hon tror det är en hjärtinfarkt. Det är väldigt otrevligt vet jag av erfarenhet men skulle det drabba H så lär hon ringa 112.
Det är långt kvar innan vi ser slutet på detta sjukdomsförlopp 🩺🩹💊💉
Citera
2026-01-21, 18:32
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag är helt säker på att både godmorgonbilden och dagens träningsvärks video spelades in igår.
För det finns inte en normal människa som vare sig sover i sina träningskläder eller drar på sig ett skitigt svettigt set med gamla träningskläder på morgonen för att sen byta till "dagens outfit".
Men euuwwwww, osmakligt av HT men det ser onekligen ut som det. Att hon spelat in i förväg alltså - vilket känns ännu äckligare än att hon tagit på samma kläder igen 😂😂😂😂😂
Citera
2026-01-21, 18:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ambulans 🚑 har hon inte åkt än. Men det kommer nog det också så småningom. En panikångestattack eller något sådant så hon tror det är en hjärtinfarkt. Det är väldigt otrevligt vet jag av erfarenhet men skulle det drabba H så lär hon ringa 112.
Det är långt kvar innan vi ser slutet på detta sjukdomsförlopp 🩺🩹💊💉

Finns det ens ambulanser där tänkte jag fråga, men jag tror Hanna är en sån som älskar att ringa dom här samtalen först till VC, prata och diskutera om åkomman för att sen överdriva och få en tid.
Precis som hon sagt, att man måste överdriva sitt vårdbehov för att få en tid.
Citera
2026-01-21, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Men euuwwwww, osmakligt av HT men det ser onekligen ut som det. Att hon spelat in i förväg alltså - vilket känns ännu äckligare än att hon tagit på samma kläder igen 😂😂😂😂😂

Hanna i ett nötskal 😂.
Ännu en gång skämmer hon ut sig själv deluxe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in