2026-01-06, 19:24
Medlem
Följartappet fortsätter! Undrar om det kommer upp nån ny tävling snart eller om Hanna tröttnat på det
Citera
2026-01-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Följartappet fortsätter! Undrar om det kommer upp nån ny tävling snart eller om Hanna tröttnat på det
Tappet kanske börjat stressa henne och därför har hon steppat upp med content? Idag i alla fall
Citera
2026-01-06, 19:34
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Å då åker inte du med ditt barn å shoppar för nöjes skull om ditt barn inte är helt kry? Det är ju det jag säger…att man gör det man själv anser är rätt i varje situation.
Nu är mina barn stora men det gjorde jag verkligen inte. Är man ego och bara tänker på sig själv känns det väl rätt antagligen.
Senast redigerad av Knappast....... 2026-01-06 kl. 19:41.
Citera
2026-01-06, 19:36
Medlem
Citat:
Finns inget utrymme till något annat utöver det hon skriver, är det så du menar? Isåfall förstår jag dig lite bättre och hur du tar in saker och ting 😊 Märker ju hur du tolkar och tar in det jag skriver också 😉

Du märker ingenting så blink på dig med. Men visst, H har säkert massa superduperviktiga ärenden flera mil bort varje dag. Gärna då L är sjuk. Så måste det vara.
Citera
2026-01-06, 19:37
Medlem
Citat:
Å då åker inte du med ditt barn å shoppar för nöjes skull om ditt barn inte är helt kry? Det är ju det jag säger…att man gör det man själv anser är rätt i varje situation.

Hahhahaa nej givetvis drar man inte ut sitt sjuka barn för shoppingrundor.🙄🫩
Citera
2026-01-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad är MBP?
Münchhausen by proxy. Det heter dock inte så längre.
Citera
2026-01-06, 20:41
Medlem
Så hon erkänner att ungen är sjuk/nedsatt ändå ska hon ut i bilen för att köpa en jävla snöskyffel? Äckligt.
Citera
2026-01-06, 20:42
Medlem
Citat:
Kan inte förstå hur du kan gå in och försvara Hanna som är ute och shoppar i princip varje dag när Lars är sjuk. Du tycker alltså inte att det finns någon gräns när ens barn är sjukt?!
Citera
2026-01-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhannasvensson
För ett konto som bara är 1,5 år gammalt är det rätt imponerande att hinna med över 1600 inlägg, nästan uteslutande om Hanna och hennes föräldraskap – mother of the year, som alltså lägger all den tiden på att skriva om en annan mamma. Vilket engagemang. Det börjar snarare likna en personlig fixering än oro för H och L:s välmående.

Hahaha snyggt försök
Citera
2026-01-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Kan inte förstå hur du kan gå in och försvara Hanna som är ute och shoppar i princip varje dag när Lars är sjuk. Du tycker alltså inte att det finns någon gräns när ens barn är sjukt?!

Visst är det rätt galet? Behöver man verkligen en snöskyffel så desperat så kunde väl K kört själv, men han är nog 1. Inte betrodd 2. Eller så skulle Hanna in på Dollarstore och spendera pengar som hon kunde haft till hallon och jordgubbar.
Så tjatar folk om att Hanna får ta egna beslut men jaaa det får hon ju men vad vissa inte fattar är att några tycker det är åt helvete FEL beslut 😅
Citera
2026-01-06, 22:42
Medlem
Så ansvarigt av H att ta ut Lars på offentliga platser om nu hon har så dåligt immunförsvar. Då kanske man ska ta lunchen hemma och inte på max om hon har varit så dålig de senaste dagarna. Hur kan inte kebaben säga ifrån eller bara vara hemma med Lars själv om nu H vill spendera mera.
Detta är sånt tydligt exempel för H där egot går före Lars.
Citera
2026-01-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Så ansvarigt av H att ta ut Lars på offentliga platser om nu hon har så dåligt immunförsvar. Då kanske man ska ta lunchen hemma och inte på max om hon har varit så dålig de senaste dagarna. Hur kan inte kebaben säga ifrån eller bara vara hemma med Lars själv om nu H vill spendera mera.
Detta är sånt tydligt exempel för H där egot går före Lars.
Vi vet ju dock inte om Kebaben säger ifrån, det hade Hanna aldrig erkänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in