Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Den där trollarmen hittar alltid saker att haka upp sig på så gör som vi andra och läs inte deras skit, går aldrig att få rätt mot en idiot.
Hanna är precis som du säger väldigt inkonsekvent och antingen så ljuger hon om hur mycket och ofta Lars (och hon själv) är sjuka eller så är en dålig förälder som aldrig låter sitt barn få vara hemma och vila upp sig utan alltid ska tvingas med till olika affärer, i en bil hon avskyr att åka i.
Sen vet jag inte väglaget i hennes by men större delen av landet har trafikvarningar pga enorma snömängder, även Småland. Varför måste man ändå ut och åka tio mil för en jäkla spade då liksom? Med en sjuk unge och allt.
Gissar att både Hanna och Kebaben hade blivit uppätna först på savannen iaf.
Nej det är det som är märkligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Josefsmaria66
För mig är anklagelser om MBP mycket allvarligare och mer värt att diskutera än att reta upp sig på vem som gör vilka sysslor osv i ett hushåll. För mig känns det mer som något som är upp till varje familj. 😊
Om du visste hur mycket sjuka, jättesjuka, småsjuka, inbillningssjuka, avundsjuka människor som är ute å shoppar i tid och otid !!
Min kritik handlade inte om vem som gör vad i ett förhållande utan att ofta åka runt sjuk och med ett sjukt barn och handla. Som man brukar säga så pratar vi om H här, ja det finns många dårar där ute
Citat:
Ursprungligen postat av
Bullkaka
Vad är MBP?
Münchhausen by proxy, föräldern simulerar sjukdom hos sitt barn eller gör barnet sjukt.
Annars har jag mest läst att folk skrivit mest om münchhausen, som handlar om simulerad sjukdom hos sig själv.