2026-09-01, 12:11
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hör och häpna! Hanna har avbrutit sina studier innan det ens började.

"Personen är i dagsläget inte registrerad på kursen. Registrering har funnits men det finns nu ett avbrott."
Haha, man dör ju lite inombords 😂😂😂😂
Citera
2026-09-01, 12:23
Medlem
Citat:

"Personen är i dagsläget inte registrerad på kursen. Registrering har funnits men det finns nu ett avbrott."
Som alla sagt! Hon kommer aldrig att påbörja detta och kommer inte heller att säga något om det. Kan inte tänka mig att ingen har frågat om det. Men när en person frågar vilket baksamspray hon använder till L då får vi veta det på studs! Hon är så oklar i allt.....
Citera
2026-09-01, 12:24
Medlem
Citat:

Hjälp denna människa alltså 😂
Citera
2026-09-01, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Varför måste hon göra det till en happening med byte av sovplats, snacksbricka och film varje gång K jobbar kväll/natt/helg? Det händer ju hela tiden när han jobbar skift. Barnet måste ju få rutiner i livet även om en förälder jobbar oregelbundna tider. Förstår inte hur de tänker. Och ”delar allting” eh, så hon lägger upp vindruvor, tar med brickan till madrassen och sitter där och skär dem? 🙃
Mm lika mkt sanning i det som att Lara sitter framåtvänd 1 % av tiden för att hon mådde illa 😅
Citera
2026-09-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Som alla sagt! Hon kommer aldrig att påbörja detta och kommer inte heller att säga något om det. Kan inte tänka mig att ingen har frågat om det. Men när en person frågar vilket baksamspray hon använder till L då får vi veta det på studs! Hon är så oklar i allt.....

Japp hon klarar alltså inte ens av påbörja att läsa en skitkurs 7.5 hp på 25 procent men gumman leker viktig i sina reklam tex Ica Maxi där hon går igenom allt fint som de har inför hösten, att hon ska plugga. När blev det okej att ljuga så mkt som hon gör?

https://imgur.com/a/7TYjfBb

"Kanske ny almanacka, kanske lite nya pennor. " 😅😅
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-09-01 kl. 12:36.
Citera
2026-09-01, 12:33
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:

Skräll på skräll idag! Eller inte 🙃 Hur kan en människa inte genomföra nånting alls??
Citera
2026-09-01, 12:37
Medlem
Trodde faktiskt hon skulle börja plugga… men okej. Ytterligare en hösttermin hemma…
Citera
2026-09-01, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Skräll på skräll idag! Eller inte 🙃 Hur kan en människa inte genomföra nånting alls??

Jag skulle vilja ha henne som praktikant hos mig för några dagar, hon hade inte ens överlevt 1 timme på mitt jobb.
Citera
2026-09-01, 12:59
Medlem
Citat:
Japp hon klarar alltså inte ens av påbörja att läsa en skitkurs 7.5 hp på 25 procent men gumman leker viktig i sina reklam tex Ica Maxi där hon går igenom allt fint som de har inför hösten, att hon ska plugga. När blev det okej att ljuga så mkt som hon gör?

https://imgur.com/a/7TYjfBb

"Kanske ny almanacka, kanske lite nya pennor. " 😅😅

När hon filmade samarbetet med ICA hade hon säkert sikte på att börja plugga, men dagen efter så fick hon kalla fötter och ångrade sig....så måste det ju ha varit.....eller inte....hon hade ju uppenbarligen tackat ja först.
Citera
2026-09-01, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulleribocken
Hon ser väldigt stolt ut över att det är så mycket frukt på brickan, men alltså det är en jäkla mängd för en vuxen och en snart 3-åring! En frukt hade väl räckt till barnet?

Vet inte om jag missuppfattar men ser ut som att hon blåser i barnets ansikte och att L vänder bort ansiktet och vill iväg. Jag kanske är känslig men hade inte velat ha någons utandningsluften på mig blåst så i ansiktet och hatar när folk gör så på både bebisar och hundar och man klart ser att de inte uppskattar det. Blä.

Reagerade också på det. Varför blåser man någon i ansiktet? Konstigt.
Citera
2026-09-01, 13:06
Medlem
Citat:

Vem har meddelat dig det? Inte förvånad alls. Hon kanske väntar på att bli sjuksköterska eller nåt. Haha skoja bara.
Citera
2026-09-01, 14:10
Medlem
Det blir ju fan inget gjort för den här människan. Hon är totalt katastrof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in