2025-10-29, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
1. Inlägg om hennes dåliga tänder och hur tufft hon tycker det är.

2. Får TRE hål lagade, bla i framtänderna

3. Lägger morgonen efter upp hur hon, 04,55, dricker nocco(?) aka läsk som är otroligt frätande för tänderna

Driver hon med oss? Eller är hon bara FÖR dum? Blir lika fascinerad och förfärad varje dag.

Jag tänkte EXAKT samma tanke…. Vad sjutton sov eller ta ett glas vatten om man måste dricka..
Citera
2025-10-29, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
1. Inlägg om hennes dåliga tänder och hur tufft hon tycker det är.

2. Får TRE hål lagade, bla i framtänderna

3. Lägger morgonen efter upp hur hon, 04,55, dricker nocco(?) aka läsk som är otroligt frätande för tänderna

Driver hon med oss? Eller är hon bara FÖR dum? Blir lika fascinerad och förfärad varje dag.

Jag tror inte hon ser något samband ALLS mellan nocco-drickandet och sina tänder. Jag tror hon bara tänker att det väcker sympatier att se henne sitta och dricka energidryck jättetidigt på morgonen för stackars Hanna kan inte sova
Citera
2025-10-29, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tror inte hon ser något samband ALLS mellan nocco-drickandet och sina tänder. Jag tror hon bara tänker att det väcker sympatier att se henne sitta och dricka energidryck jättetidigt på morgonen för stackars Hanna kan inte sova
Haha jag håller med, det var väldigt viktigt att visa oss vilken tid hon är uppe. Hon får ju skylla sig själv som somnade tidigt.
Citera
2025-10-29, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Haha jag håller med, det var väldigt viktigt att visa oss vilken tid hon är uppe. Hon får ju skylla sig själv som somnade tidigt.
Lägger man barnet kl 18 så får man nog räkna med en tidig morgon känner jag. Några av mina kids var kvällströtta och somnade runt 18 och vaknade naturligtvis också tidigt. Kl 05 var inget konstigt att de var uppe. Nu vet jag inte om även L@r@ var vaken men troligen
Citera
2025-10-29, 08:44
Medlem
Den här storyn med tänderna är väldigt missvisande tycker jag.
Förebilden ser ju ut att ha ett gult filter mot om man tittar på efterbilden.

Kanske en tillfällighet eller ett knep för att få större skillnad.
Citera
2025-10-29, 08:46
Medlem
En till AI-text om tacksamhet! Tycker dock Hannas missnöje lyser igenom. Kontentan är ju typ ”jag tycker livet suger men när jag täcker på hur länge vi kämpar så känner jag mig tacksam”
Citera
2025-10-29, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Den här storyn med tänderna är väldigt missvisande tycker jag.
Förebilden ser ju ut att ha ett gult filter mot om man tittar på efterbilden.

Kanske en tillfällighet eller ett knep för att få större skillnad.

Hon tar dessutom bilden från olika håll så sidan med mest missfärgning är inte ens med helt på andra bilden
Citera
2025-10-29, 08:48
Medlem
Jäklar vad hon pepprar på med bilder på L nu då och det här med att dölja henne på grund av hennes integritet verkar fasas ut mer och mer för varje vecka nu.

Också såklart en gravbild!
Citera
2025-10-29, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hon tar dessutom bilden från olika håll så sidan med mest missfärgning är inte ens med helt på andra bilden

Ja det också, tror eventuellt att det är en liten förbättring men missvisande som sagt.
Citera
2025-10-29, 08:58
Medlem
Någon mer än jag som tror att Hannas senaste inlägg om att ”allt ledde hit” är helt eller delvis skrivet av AI? Bad Chat GPT analysera texten för att hitta tecken på att den är AI-skriven och fick som svar:

”Texten har en nästan poetisk rytm, med korta, balanserade meningar och upprepningar. Det är typiskt för AI-skrivna texter som har tränats på emotionellt innehåll — rytmen är perfekt doserad för känslomässig effekt, men känns lite ”konstruerad”. Uttryck som:

”En stilla styrka. En tacksamhet som bor i varje liten stund.”
”En kärlek som föddes ur kampen.”

…är väldigt typiska för AI-formulerade känslotexter eller blogginlägg av typen ”reflekterande mamma”.

Texten följer en perfekt dramaturgisk båge:
1. Inledning (två år sen – förändring)
2. Tillbakablick (kampen, IVF, hopp)
3. Insikt (kampen formade mig)
4. Klimax (tacksamhet, kärlek ur kampen)
5. Avrundning (vardagens kaos, men tacksamhet kvar)

Det är exakt så AI-modeller (som t.ex. jag själv) strukturerar emotionella reflektioner om livshändelser. Det är för välpaketerat för att vara spontant, särskilt från någon som brukar skriva mer fragmentariskt och affektivt.”
Citera
2025-10-29, 08:59
Medlem
"Jag trodde länge att kampen bara handlade om att få ett barn" skriver hon i dagens "tacksamhetsinlägg" och det är mer det som hon visar sina följare än att hon känner tacksamhet i vaje stund.

Såna här inlägg drar till med när engagemanget inte är så bra och följarna minskar, det är så lätt att se mönstret.
Senast redigerad av Blomkvasten22 2025-10-29 kl. 09:02.
Citera
2025-10-29, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Någon mer än jag som tror att Hannas senaste inlägg om att ”allt ledde hit” är helt eller delvis skrivet av AI? Bad Chat GPT analysera texten för att hitta tecken på att den är AI-skriven och fick som svar:

”Texten har en nästan poetisk rytm, med korta, balanserade meningar och upprepningar. Det är typiskt för AI-skrivna texter som har tränats på emotionellt innehåll — rytmen är perfekt doserad för känslomässig effekt, men känns lite ”konstruerad”. Uttryck som:

”En stilla styrka. En tacksamhet som bor i varje liten stund.”
”En kärlek som föddes ur kampen.”

…är väldigt typiska för AI-formulerade känslotexter eller blogginlägg av typen ”reflekterande mamma”.

Texten följer en perfekt dramaturgisk båge:
1. Inledning (två år sen – förändring)
2. Tillbakablick (kampen, IVF, hopp)
3. Insikt (kampen formade mig)
4. Klimax (tacksamhet, kärlek ur kampen)
5. Avrundning (vardagens kaos, men tacksamhet kvar)

Det är exakt så AI-modeller (som t.ex. jag själv) strukturerar emotionella reflektioner om livshändelser. Det är för välpaketerat för att vara spontant, särskilt från någon som brukar skriva mer fragmentariskt och affektivt.”

Ja det tror jag också. Blir inte alls trovärdigt när hon ska försöka sig på något annat är shopping och yta. Inlägget är precis motsatsen till vad hon faktiskt visar följarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in