2025-10-28, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hanna skulle på ett event i Stockholm idag, har inte hört något mer om det 🤔
Det var nog inte idag hon skulle dit. Hon skrev bara att hon hade tackat ja till att åka på det, inte när det var. Dom skulle ju vara i Malmö hela den här veckan, vad hände med det?
Citera
2025-10-28, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Ja det var ju förtroendeingivande att Hanna gör reklam för hemkörning via Wolt som inte levererar i Smålandsstenar…

Fast det säger hon ju också i och för sig, att det är synd att tjänsten inte finns där hon bor?
Citera
2025-10-28, 17:48
Medlem
Citat:

Var det idag? Hoppas hon kommer iväg när det nu var, det skulle nog hon behöva.
Citera
2025-10-28, 18:20
Medlem
Citat:
Idag sa hon väl aldrig? Eventinbjudningar kan komma månader innan.
Sorry för tjat, såg nu att att flera skrivit 🙄
Citera
2025-10-28, 18:27
Medlem
På videon där hon svamlar om vad hon tror tandläkaren gjorde, tycker jag mig ana att brynen är fixade? Ser sådär uppborstade ut som vid en brown-lift
Citera
2025-10-28, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladlusbus
På videon där hon svamlar om vad hon tror tandläkaren gjorde, tycker jag mig ana att brynen är fixade? Ser sådär uppborstade ut som vid en brown-lift
Det är ju lätt att fixa själv med brynvax
Citera
2025-10-28, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Det är ju lätt att fixa själv med brynvax
Stämmer nog... eftersom hon inte lagt upp nåt om brynen i flödet.
Citera
2025-10-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Idag sa hon väl aldrig? Eventinbjudningar kan komma månader innan.
Sorry för tjat, såg nu att att flera skrivit 🙄
Inga problem, jag måste ha hört fel🤭
Citera
2025-10-28, 21:51
Medlem
Intressant kombination med en svart-vit matta och grå soffa. Hoppas tvätt/städmedlet hon gjorde reklam för (sini?) är bra för fläckborttagning.
Citera
2025-10-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigpink
Hon har ju skrivit om potträning ett bra tag nu. Så tänkte att de ändå är något annat nu när hon skriver "aktiv träning". L har ju ofta 4-5 dagar i sträck som hon inte är på fsk. Då kan de ju klämma in en 3 dagars. Vad tänker du "aktiv träning" betyder? För mig betyder det typ aktivt plocka bort blöjan helt och se om det funkar. Många barn slutar alldeles för sent i dagsläget vilket inte är bra för barn fysiskt eller psykisk (självförtroende boost) osv.

*Jag räknar inte in nattorrhet i detta för det är ju ett hormon som bildas och är individuellt när i livet det sker.

Jag upplever faktiskt inte alls att hon skrivit om detta särskilt mycket. Hon kanske har nämnt det ett par gånger men inga detaljer (tack och lov, låt barnet potträna utanför internet), jag spökföljer dock bara så kan förstås ha missat alla inlägg om detta. Att barn generellt blir blöjfria senare handlar ju framförallt om att blöjorna är så effektiva att incitamentet är dåligt, det är inte skadligt (om än förstås inte lämpligt att friska barn inte pottränas). L har precis fyllt två, så inte direkt i riskzonen för att vara sen att pottränas. Aktiv träning för mig innebär tex att man varje dag (eller varannan eller var tredje) tar bort blöjan när man är hemma och ser hur det går. Just i detta fall var det dock nog mer en textrad i ett manus till en reklam, inte en sanning om deras vardag. Att bli blöjfri på tre dagar är en metod inte en lag, det går alldeles utmärkt att göra på andra sätt också.
Citera
2025-10-28, 22:56
Medlem
Jag tycker tänderna blev bra. Sen att det är helt jäkla galet att en ung vuxen kan sitta och sörpla läsk hela dagarna trots att den har tre olagade hål i tänderna varav två hål i framtänderna (hur kan man ens få det?).

Hoppas snuskmunnen blir mer motiverad av att använda tandborsten även till vardags och inte enbart när det vankas samarbete (enligt hennes colgate-reklam så behöver hon inget mer än deras fantastiska tandkräm).
Citera
2025-10-29, 06:37
Medlem
1. Inlägg om hennes dåliga tänder och hur tufft hon tycker det är.

2. Får TRE hål lagade, bla i framtänderna

3. Lägger morgonen efter upp hur hon, 04,55, dricker nocco(?) aka läsk som är otroligt frätande för tänderna

Driver hon med oss? Eller är hon bara FÖR dum? Blir lika fascinerad och förfärad varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in