2025-10-07, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Väntar fortfarande på den där peruken som skulle vara med som rekvisita 😇
Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge, eller hur?
Kevin skulle ju ha den. Jag väntar ivrigt.
Citera
2025-10-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Kevin skulle ju ha den. Jag väntar ivrigt.
Då är vi två 😃
Citera
2025-10-07, 16:30
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Väntar fortfarande på den där peruken som skulle vara med som rekvisita 😇
Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge, eller hur?
Jaa men precis 😂
Väntar även på rummet som skulle målas och flyttas och även köket skulle väl göras om och visas?
Citera
2025-10-07, 17:38
Medlem
Citat:
Då är vi två 😃

Asiatiska butiken någon? 😎
Jag undrar var tävlingen är som eventuellt, kanske, förmodligen, möjligen, kanhända skulle komma förra veckan eller i början av denna.
Citera
2025-10-07, 18:07
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag undrar var tävlingen är som eventuellt, kanske, förmodligen, möjligen, kanhända skulle komma förra veckan eller i början av denna.
Det har jag missat men nu längtar man ju oerhört 🙈
Citera
2025-10-07, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jaa men precis 😂
Väntar även på rummet som skulle målas och flyttas och även köket skulle väl göras om och visas?
Asiatiska affären väntar man också på!
Citera
2025-10-07, 18:42
Medlem
Jag är helt säker på att Hanna fjantade runt i olika affärer och handlade inför Lars kalas, och nu blev/blir det inget firande hemma (eller missförstår jag henne?).

Har hon fått såpass social ångest att hon inte längre fixar ett litet enkelt kalas för närmaste släkten hemma? Eller har dom någon hasch-odling som ingen får se?
Har aldrig sett dom ha besök från någon i sitt nya hus (där det skulle finnas mer plats för släkt och vänner).
Citera
2025-10-07, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag är helt säker på att Hanna fjantade runt i olika affärer och handlade inför Lars kalas, och nu blev/blir det inget firande hemma (eller missförstår jag henne?).

Har hon fått såpass social ångest att hon inte längre fixar ett litet enkelt kalas för närmaste släkten hemma? Eller har dom någon hasch-odling som ingen får se?
Har aldrig sett dom ha besök från någon i sitt nya hus (där det skulle finnas mer plats för släkt och vänner).

Ja hon berättade att hon handlade pynt, men det kanske var till när de firade dom tre… inget vi fick se i alla fall!

Undrar också vad anledningen är till att de inte verkar styra någon planering alls av att fira Lars. Varken hos sig eller hos någon annan
Citera
2025-10-07, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Pack-videon inför Turkietresan då?
Citera
2025-10-07, 19:14
Medlem
Då har dom firat L hos gammelmormor så slapp de stå för de kalaset själv. Där var ju den halvan av familjen på plats så det var ju lägligt.

Smart Hanna.

Då blir väl nästa kalas hos mormor och då kommer väl hennes bror och den familjen dit så slipper hon stå för det kalaset också.

Smidigt.
Citera
2025-10-07, 19:19
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Ok, kalas hos gammelmormor/morfar som då borde vara HTs mormor & morfar. Kusiner och farmor som borde vara K's mamma?
Citera
2025-10-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Ok, kalas hos gammelmormor/morfar som då borde vara HTs mormor & morfar. Kusiner och farmor som borde vara K's mamma?

Gammelmormor kan vara kevins mormor också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in