Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Jag har gjort annat. Men detta är ot.

Så när man väl själv får kritik då är det lämpligt att fatta att saker och ting är OT. Inte annars 😅
Citera
2025-10-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ingen har anklagat Hanna för att vara den enda som gör detta. Men denna tråd handlar om Hanna så blir bara OT det du skriver nu

Mitt inlägg handlade lika mycket om H som det jag svarade på. Gjorde också en reflektion av hennes reklamarbetare.
Citera
2025-10-02, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Så när man väl själv får kritik då är det lämpligt att fatta att saker och ting är OT. Inte annars 😅
Va? Jag försöker att bara svara på frågor om Hanna. Och jag tycker att hon gör mycket bra. Men det är lite sega uppdateringar men men.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-10-02 kl. 19:54.
Citera
2025-10-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahah helt fantastisk. Hanna har en köpstark publik i Asien. Något har hon lyckats med iaf.
Hon har fler folk från Finland enligt sidan. Audience location by country
Sweden
88.22%
Finland
1.53%
Citera
2025-10-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hon har fler folk från Finland enligt sidan. Audience location by country
Sweden
88.22%
Finland
1.53%

Sådana där sidor kan du inte lita på. Det är rent hittepå och ingen statistik källa.
Det saknas dessutom ~10 % men det kanske du missade av bara farten.
Kommer inte läsa eller svara mer gällande detta.

Hanna köper följare och har så gjort länge, det får du bara svälja.
Citera
2025-10-02, 20:11
Medlem
Yrken Hanna aldrig ska ta - skådespelare!
🤣
Citera
2025-10-02, 20:26
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
🤣
Håller med, tycker inte hon har en naturlig fallenhet för det, varken för skojsiga eller allvarliga grejer. Känns så krystat med konstiga miner...
Citera
2025-10-02, 20:36
Medlem
Detta samarbetet är nog det värsta jag har sett. Hon pratar snabbt, osammanhängande och irrelevant, och varför behöver hon spela så mycket teater, alla miner och konstiga grejor hon håller på med? Andra influencers verkar behöva ha godkänt på sina samarbeten innan de publiceras, behöver inte H det, hur kan detta ha godkänts?
Citera
2025-10-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oid
Detta samarbetet är nog det värsta jag har sett. Hon pratar snabbt, osammanhängande och irrelevant, och varför behöver hon spela så mycket teater, alla miner och konstiga grejor hon håller på med? Andra influencers verkar behöva ha godkänt på sina samarbeten innan de publiceras, behöver inte H det, hur kan detta ha godkänts?

Vi slapp de fula plastblommorna i alla fall - de skall hon ju alltid ha med i vanliga fall!
Citera
2025-10-02, 20:52
Avstängd
Jag tycker det sista samarbetet var lite roligt och lättsamt, en av de bättre 🙂.
Citera
2025-10-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Sådana där sidor kan du inte lita på. Det är rent hittepå och ingen statistik källa.
Det saknas dessutom ~10 % men det kanske du missade av bara farten.
Kommer inte läsa eller svara mer gällande detta.

Hanna köper följare och har så gjort länge, det får du bara svälja.
Va? Den använde bloggbevakning och den stämmer nog med största del. Du får upp samma sak om du går in där. Enligt den har hon iallafall liten del köpta följare.
Citera
2025-10-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
🤣
Hon vill nog inte bli skådespelerska heller. Roligt att hon bjuder på sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in