2025-09-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Upp till bevis nu H, langa fram en video på underbarnet Lars som tydligen kan berätta om sina bästa kompisar och vilka lekar dom lekt. Skulle gärna vilja höra henne prata! Vi har fått höra 1 väldigt otydligt ord.

Verkligen! Det skulle vara suveränt content. Tänker att Larsa ska tala in Hannas nästa caption.
Barn sägs ju få bättre språkförståelse av läsningen och enligt Hannas samarbeten så läser dom mycket!
Och Larsa hade ju favoritböcker från att hon mer eller mindre var nyfödd så kanske därför Lars är en sån extraordinär begåvning, särskilt då Hanna själv inte äger en endaste bok.
Citera
2025-09-11, 23:12
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad är ”kuksugstappatdet” för något?
Det mest avancerade ordet i HTs vokabulär.

Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Och där försvann det inlägget.....
Hon klarar verkligen inte den minsta kritik eller ifrågasättande. Nu blir det stamp i golvet och galenskap igen
Det är nog för att hon är så otrevlig mot sina följare som hon tappat så många den senaste tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det var en lång harang angående inskolning på förskolan. Det mesta sågs vara skrivet av AI.
Sen skrev hon bla annat att Lars trivs så bra och kommer hem och berättar om sina nya bästa kompisar och vilka lekar de lekt.

Nån tyckte det var lite tidigt att ett barn som inte ens fyllt två år kan vara så specifik och då blev Hanna sur, gav ett otrevligt svar och då tyckte andra att hon var otrevlig utan anledning.

Sen tog hon tydligen bort inlägget för kritik fixar hon inte.
Nu blir det nog en lång paus från sociala medier så hon kan gråta ut framför TVn i två dagar.
Citera
2025-09-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Det mest avancerade ordet i HTs vokabulär.

Det är nog för att hon är så otrevlig mot sina följare som hon tappat så många den senaste tiden.

Nu blir det nog en lång paus från sociala medier så hon kan gråta ut framför TVn i två dagar.

Hanna har tappat typ 100 följare idag vad jag kan se från min vy.
Hon behöver verkligen ha kvar sina inlägg och kunna bjuda på annat än adlinks och betalda samarbeten.
Man kan/får inte vara så otroligt känslig att man inte kan sköta sig när någon skriver minsta lilla som kan uppfattas/vridas till något negativt.
Följer hon inga andra influensers? Ser hon inte hur deras kommentarsfält ser ut?
Alla håller inte alltid med, och så fungerar det i stora livet utanför bostadsrätten i Smålandsstenar.
Citera
2025-09-11, 23:23
Citat:
bostadsrätten i Smålandsstenar.
Att kalla sig "husägare" när man har köpt en billig och fallfärdig bostadsrätt i en kommun med dåliga framtidsutsikter hjälper ju inte direkt HT mot fler följare.
Citera
2025-09-11, 23:23
Undrar varför inte K har friat till HT än. En sån pangbrud vill han väl inte förlora!
Citera
2025-09-11, 23:26
Medlem
Citat:
Undrar varför inte K har friat till HT än. En sån pangbrud vill han väl inte förlora!

Dom är väl förlovade sen länge?
Nej jag undrar också varför bröllopet dröjer när de ändå verkar ha bitarna på plats.
De äger väl bostadsrätten tillsammans och har barn ihop.
Det finns kanske anledningar som omvärlden inte vet något om, kanske ett dolt missbruk (spel, mat eller shopping?).
Fria teorier från mitt håll.
Citera
2025-09-11, 23:28
Citat:
Nej jag undrar också varför bröllopet dröjer när de ändå verkar ha bitarna på plats.
Det finns kanske anledningar som omvärlden inte vet något om, kanske ett dolt missbruk (spel, mat eller shopping?).
Jaså, visste inte att de var förlovade. Ja det finns säkert något problem som gör att bröllopet dröjer. Tjänar man en miljon om året borde man kunna ställa till med en fest. Men tråkigt med ett bröllop med noll gäster i och för sig.
Citera
2025-09-11, 23:32
Medlem
Citat:
Att kalla sig "husägare" när man har köpt en billig och fallfärdig bostadsrätt i en kommun med dåliga framtidsutsikter hjälper ju inte direkt HT mot fler följare.

Hon skulle ju kunna göra något roligt av det, typ en Leif och Billy/Morran och Tobias version men från Smålandsstenar. Följarna sviker ju så hon måste roa pöbeln på annat sätt än nu.
Det som saknas där hemma är däremot humor och lite självdistans. Är man så otroligt lättkränkt som Hanna är blir det svårt att göra någonting utanför sin egna bubbla.
Citera
2025-09-11, 23:33
Medlem
Citat:
Fallfärdig var väl ändå att ta i, jag hade lätt kunnat flytta in där utan att ens måla om. Kan dock hålla med om att hon inte bör kalla sig för husägare.
Och kommun utan framtidsutsikter, vad grundar du det på? Det finns två riktigt stora industrier i Smålandsstenar med tillsammans flera hundra anställda, K jobbar på den ena av dom. Det är en väldigt företagsam byggd där det satsas ganska mycket.
Citera
2025-09-11, 23:38
Medlem
Citat:
Jaså, visste inte att de var förlovade. Ja det finns säkert något problem som gör att bröllopet dröjer. Tjänar man en miljon om året borde man kunna ställa till med en fest. Men tråkigt med ett bröllop med noll gäster i och för sig.

Det kan säkert bli ett fantastiskt fint bröllop utan massa gäster.
Jag har tex redan gift mig en gång storslaget med kyrka/150 gäster etc men skulle jag gifta mig igen så blir det hemma i soffan med två vittnen.
Hanna och Kebab känns som två väldigt enkla människor som skulle få panikångest i månader om de skulle behöva anordna ett bröllop för mer än tre personer.
Tycker däremot det var märkligt att de inte gifte sig i samband med Larsas dop, där hade de ett perfekt tillfälle.
Citera
2025-09-12, 06:15
Medlem
Citat:

De har inga roliga domar eller liknande på sig i alla fall. Men det lät jag väl inte vara ensam om att ha kollat upp 😅
Citera
2025-09-12, 06:33
Medlem
Har hon nämnt att hon vill gifta sig? Har missat det i så fall 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här