Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-12, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Tror till och med det var förra veckan 🥳 Inte ett knyst, som vanligt.

Nej, på tisdag är det tre veckor sen hon sa det 😅
Citera
2025-10-12, 17:49
Medlem
Jag gillade faktiskt dom där "ljuskopparna"
Inte att ha i eget hem men i Hannas så passar dom bra. Dom såg inte så tacky ut, snarare väldigt söta.

Sen kan jag inte heller förstå hur man kan besöka Rusta så många gånger i månaden, för så mycket hinner inte affärsinnehållet uppdateras. Men men, vi har ju alla olika hobbies.
Citera
2025-10-12, 18:00
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Nej, på tisdag är det tre veckor sen hon sa det 😅
Det befäster ju problemet ännu mer. Influenser som ska influera som inte gör det.

H har haft den här arbetsmoralen länge, bare minimum och att lova saker som aldrig kommer.
Citera
2025-10-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Inte att ha i eget hem men i Hannas så passar dom bra. Dom såg inte så tacky ut, snarare väldigt söta.

Sen kan jag inte heller förstå hur man kan besöka Rusta så många gånger i månaden, för så mycket hinner inte affärsinnehållet uppdateras. Men men, vi har ju alla olika hobbies.
Undra om de bara passar i hennes hem eller man ska göra ett köp.
Citera
2025-10-12, 19:34
Medlem
Citat:

Det håller jag också med om. De såg mysiga ut, skulle kanske till och med ha de framme kring jul. Men mest då för jag vet att barnen hade tyckt det var fina.

Jag kan för mitt liv inte förstå varför man inte drar en shoppingrunda EN gång och håller sig till en lista på vad man behöver. Jo det är såklart shoppingberoendet. Men tycker nästan det är äckligt när hon gång på gång åker och handlar för att stilla ett begär som håller i sig i två sekunder.
Citera
2025-10-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Din bild stämmer precis !! Även om behållningen för dom nog är själva ”kamratskapen” här 👍
Stenkoll på precis varje detalj som vi vanliga inte ens tänker på eller har tanken på att kolla upp 🤣🤣 Tillåmed på detaljer som inte finns eller syns !!

100%! Det är i alla fall så jag känner. Det var därför jag började skriva här. För jag insåg att det fanns andra som såg igenom hennes lögner, inte bara jag. Så ja; det är väldigt roligt att diskutera det med andra som håller med.
Citera
2025-10-12, 22:02
Medlem
De där ljusa byxorna är verkligen inte smickrande på henne. Hon borde ha en storlek större för knappen är jättespänd så det ser inte bekvämt ut.
Citera
2025-10-12, 22:03
Medlem
Kul söndagscontent. En pixlad Lars på Ica maxi, en historia om att de varit på Rusta för tusende gången, ett par söta ljushållare, en gravsten och massa adlinks till de där fula brallorna.

Vet inte om jag råkade blunda och missade Lars två-års kalas men visst borde det ha blivit av än tycker man?
Blir påmind när man ser andra influensers i Hannas genre som förbereder i dagar med vackra tårtor och släktkalas, inför sina blivande tvååringar. Borde inte Hanna också bli influerad, iaf lite?
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-10-12 kl. 22:07.
Citera
2025-10-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
De där ljusa byxorna är verkligen inte smickrande på henne. Hon borde ha en storlek större för knappen är jättespänd så det ser inte bekvämt ut.

Nej dom är verkligen inte vackra, ser ut som riktiga mormorsbrallor.
Citera
2025-10-12, 22:20
Medlem
Citat:
Kul söndagscontent. En pixlad Lars på Ica maxi, en historia om att de varit på Rusta för tusende gången, ett par söta ljushållare, en gravsten och massa adlinks till de där fula brallorna.

Vet inte om jag råkade blunda och missade Lars två-års kalas men visst borde det ha blivit av än tycker man?
Blir påmind när man ser andra influensers i Hannas genre som förbereder i dagar med vackra tårtor och släktkalas, inför sina blivande tvååringar. Borde inte Hanna också bli influerad, iaf lite?
Ja hon älskar ju att stjäla content, så varför inte nu? Är det latmasken som gör att hon inte orkar fixa ett kalas för dottern hon väntat så länge på?
Citera
2025-10-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Ja hon älskar ju att stjäla content, så varför inte nu? Är det latmasken som gör att hon inte orkar fixa ett kalas för dottern hon väntat så länge på?

Hanna har ju alla energi i världen att shoppa loss på diverse affärer och har inga problem med att montera in Lars i bilen för att köra galet många mil, så visst borde det finnas lite energi över till att ordna ett enkelt litet kalas med en Lars 2 år tårta.

Jag tycker det känns, taskigt på något sätt gentemot Larsa. Att Hanna som vanligt prioriterar sig själv och sina nöjen.
Hade det handlat om en "vanlig" tvååring så skulle barnet ändå inte komma ihåg detta, men då Hanna dokumenterat hela Lars barndom så kommer Lars själv kunna se att mamma (och pappa) inte firade två-årsdagen. Ingen tårta och presenterna blev gratisprylar från ett samarbete.
Citera
2025-10-12, 23:25
Medlem
Citat:
Hanna har ju alla energi i världen att shoppa loss på diverse affärer och har inga problem med att montera in Lars i bilen för att köra galet många mil, så visst borde det finnas lite energi över till att ordna ett enkelt litet kalas med en Lars 2 år tårta.

Jag tycker det känns, taskigt på något sätt gentemot Larsa. Att Hanna som vanligt prioriterar sig själv och sina nöjen.
Hade det handlat om en "vanlig" tvååring så skulle barnet ändå inte komma ihåg detta, men då Hanna dokumenterat hela Lars barndom så kommer Lars själv kunna se att mamma (och pappa) inte firade två-årsdagen. Ingen tårta och presenterna blev gratisprylar från ett samarbete.
Precis det jag tänker också. Det är sorgligt att hon orkat shoppa mån- sön denna vecka. PLUS att hon gaggar om att nån ångest hon tydligen lever med är som bortblåst just nu. Ändå orkar hon inte kalas. Hon orkar det hon själv tycker är roligt. Och ja jag tycker också på riktigt synd om Lars som kommer kunna läsa detta och förstå när hon är gammal nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in