Igår, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Nu börjas det. Bara att vänja dig. Här ska man kritisera Hanna. Jag känner dock som du att Hanna är en vanlig tjej som lägger ut vanliga grejer. Alla ska vara så perfekta alltid på Instagram.
Hur många gånger ska folk förklara för dig att tråden handla om Hanna?? Folk har åsikter. Det är ett diskussionsforum. Högt och lågt. Och att hon smackar på solpuder av alla grejer är ändå rätt roligt.
Citera
Igår, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Hur många gånger ska folk förklara för dig att tråden handla om Hanna?? Folk har åsikter. Det är ett diskussionsforum. Högt och lågt. Och att hon smackar på solpuder av alla grejer är ändå rätt roligt.
Det är inte diskussioner. Ni är elaka men det förstår ni väl inte. Hon får sminka sig som hon vill och om hon tycker det är snyggt så är det hennes ensak. Det är bara töntigt att vuxna personer bryr sig om hur en person väljer att sminka sig. Jag undrar verkligen hur ni hade reagerat om hon bad er sluta med detta eller sa att hon mådde dåligt över detta. Jag hoppas att hon gör det en dag och att ni då väljer att lägga av.
Senast redigerad av Abrakadabra77 Igår kl. 22:54.
Citera
Igår, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Borde det inte vara dags att reklama vinterkläder snart? Ser inte ut att bli nån nordbjörn och Kuling i år.

Hmm.. kan ju vara efter fadäsen förra året då hon gjorde reklam för alla samtidigt.
Alla var lika fantastiska och det enda kläderna Lars behövde, its all about the money 💰.
Företagen fick ju gå ut och pudla och skriva att "allt var ett beklagligt missförstånd för så här ska det inte gå till i ett samarbete".
Citera
Idag, 00:10
Medlem
Citat:
Det är inte diskussioner. Ni är elaka men det förstår ni väl inte. Hon får sminka sig som hon vill och om hon tycker det är snyggt så är det hennes ensak. Det är bara töntigt att vuxna personer bryr sig om hur en person väljer att sminka sig. Jag undrar verkligen hur ni hade reagerat om hon bad er sluta med detta eller sa att hon mådde dåligt över detta. Jag hoppas att hon gör det en dag och att ni då väljer att lägga av.
Detsamma gäller ju dig i andras trådar. Snälla sluta kasta sten i glashus. Du ser ännu dummare ut då
Citera
Idag, 00:12
Medlem
Citat:
Detsamma gäller ju dig i andras trådar. Snälla sluta kasta sten i glashus. Du ser ännu dummare ut då
Det är inte mig vi ska diskutera men det vet du redan.
Citera
Idag, 00:28
Medlem
Citat:
Det är inte mig vi ska diskutera men det vet du redan.
Sluta låtsas som att du inte gör samma sak då. Hycklare. Nu svarar jag inte mer på dina idiotier
Citera
Idag, 00:43
Medlem
Citat:
Sluta låtsas som att du inte gör samma sak då. Hycklare. Nu svarar jag inte mer på dina idiotier
Men yes. Jag känner ånger för det jag har skrivit och det hoppas jag att ni också gör en dag. Jag ska be om ursäkt till de jag har skrivit om. Nu ser jag framemot Hannas content imorgon.
Citera
Idag, 01:00
Medlem
Citat:
Men yes. Jag känner ånger för det jag har skrivit och det hoppas jag att ni också gör en dag. Jag ska be om ursäkt till de jag har skrivit om. Nu ser jag framemot Hannas content imorgon.

Den här tråden är inte till för din personliga rannsakning eller avbön, absolut ingen bryr sig. Tråden handlar inte om någon jagsvag användare som får panikångest/blir sekundärkränkt av att andra konstaterar att Hanna Theorin går runt med ett orange ansikte, som vanligt, varje år mellan oktober-första resan till TuRkIeT. Den som säger något annat beter sig som att kejsaren inte är naken.
Kolla bara på Hannas jack-kragar, dom är vidriga pga allt solpuder/orangea klet.

Hanna skrattar till och med åt det själv och gör content om sina smutsiga kragar. Så vad är ditt problem?
Citera
Idag, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Den här tråden är inte till för din personliga rannsakning eller avbön, absolut ingen bryr sig. Tråden handlar inte om någon jagsvag användare som får panikångest/blir sekundärkränkt av att andra konstaterar att Hanna Theorin går runt med ett orange ansikte, som vanligt, varje år mellan oktober-första resan till TuRkIeT. Den som säger något annat beter sig som att kejsaren inte är naken.
Kolla bara på Hannas jack-kragar, dom är vidriga pga allt solpuder/orangea klet.

Hanna skrattar till och med åt det själv och gör content om sina smutsiga kragar. Så vad är ditt problem?
Nej, jag skrev det däruppe att det inte är mig som ska diskuteras. Ingen bryr sig heller om ditt liv när du nämner det. Men ville bara visa att jag är ångerfull och det kan ni också vara. Jag blir inte kränkt men det är töntigt att gå på Hannas sminkning. Vill hon sminka sig så då är det fine för mig. För övrigt tyckte jag inte att det var vidrigt med smink på jackan som lätt tas bort med vatten. Det ser konstigt ut men inte vidrigt. Man kan skriva Turkiet på ett mognare sätt än med denna fjortis-stilen.
Senast redigerad av Abrakadabra77 Idag kl. 01:26.
Citera
Idag, 01:51
Medlem
Citat:
Vill hon sminka sig så då är det fine för mig. För övrigt tyckte jag inte att det var vidrigt med smink på jackan som lätt tas bort med vatten. Det ser konstigt ut men inte vidrigt. Man kan skriva Turkiet på ett mognare sätt än med denna fjortis-stilen.
Hanna får sminka sig hur fasen hon vill, precis som att andra får tycka att det ser för jävligt ut 🤷
Citera
Idag, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Hanna får sminka sig hur fasen hon vill, precis som att andra får tycka att det ser för jävligt ut 🤷

Precis, Hanna älskar solpuder och billig BUS på ansiktet och det får hon fortsätta att göra (hennes signum som sagt).
Det blir enbart negativt laddat så fort någon vit riddare kommer in och gråter för att någon har kommenterat detta, innan var det bara ett konstaterande.
Citera
Idag, 02:35
Medlem
Citat:
Nej, jag skrev det däruppe att det inte är mig som ska diskuteras. Ingen bryr sig heller om ditt liv när du nämner det. Men ville bara visa att jag är ångerfull och det kan ni också vara. Jag blir inte kränkt men det är töntigt att gå på Hannas sminkning. Vill hon sminka sig så då är det fine för mig. För övrigt tyckte jag inte att det var vidrigt med smink på jackan som lätt tas bort med vatten. Det ser konstigt ut men inte vidrigt. Man kan skriva Turkiet på ett mognare sätt än med denna fjortis-stilen.

Vad skönt att vi är överens om att tråden inte handlar om mig, eller dig.
Utan om Hanna "Donald Trump" Theorin.
Och vill hon se ut som honom- be my guest!

Snart kommer det upp ett inlägg där det står "såå många har frågat om min sminkrutin så här kommer den (adlinks på adlinks)"
Senast redigerad av FruKrokodil Idag kl. 02:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in