2025-09-11, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja men precis, överbegåvade Lars kanske kan börja läsa in texten till hennes samarbeten. Vore ju jättegulligt.
För ett par månader sedan kunde Lars kanske 10 ord, så språkutvecklingen måste ha gått rasande snabbt.

Snart har Lars säkert synpunkter på läroplanen i förskolan också eftersom hon är ett sådant geni! Hon kan kanske korrekturläsa Hannas inlägg framöver så vi slipper massa hittepå ord och syftningsfel.
Citera
2025-09-11, 16:13
Medlem
Och där försvann det inlägget.....
Hon klarar verkligen inte den minsta kritik eller ifrågasättande. Nu blir det stamp i golvet och galenskap igen
Citera
2025-09-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Snart har Lars säkert synpunkter på läroplanen i förskolan också eftersom hon är ett sådant geni! Hon kan kanske korrekturläsa Hannas inlägg framöver så vi slipper massa hittepå ord och syftningsfel.

Hahaha jaa såklart! Jag förstår att man är stolt över sina barn men tänker att om Lars vore såhär pass begåvad så borde det nämnts förut. Eller är det först nu någon verkligen pratar med Lars ist för bara grymtanden och pitchade högfrekventa ljud bakom en kamera?
Citera
2025-09-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Och där försvann det inlägget.....
Hon klarar verkligen inte den minsta kritik eller ifrågasättande. Nu blir det stamp i golvet och galenskap igen

Gud vad löjligt. Men det började ju inte bra då inte alla höll med och någon vågade ju tom klaga på att Hanna var dryg mot sina följare.
Citera
2025-09-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.

Hahaha, roligaste jag läst i denna tråden på länge!
Citera
2025-09-11, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Nån skrev ju till henne att hon svarade spydigt 😅
undrar om det blev en block...
Citera
2025-09-11, 16:45
Medlem
Citat:
Gud vad löjligt. Men det började ju inte bra då inte alla höll med och någon vågade ju tom klaga på att Hanna var dryg mot sina följare.
Hon vill ha en fin fasad och då passar det sig inte att ifrågasätta. De som ifrågasatte blev säkert även blockade
Citera
2025-09-11, 16:46
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ja men precis, överbegåvade Lars kanske kan börja läsa in texten till hennes samarbeten. Vore ju jättegulligt.
För ett par månader sedan kunde Lars kanske 10 ord, så språkutvecklingen måste ha gått rasande snabbt.

Hanna påstod att L hade en favoritbok när hon var 3 månader……
Citera
2025-09-11, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag tyckte ändå det var lite intressant att se 3-4 sidor med vad folk jobbar med. Det finns så mycket yrken som man knappt vet att dom finns. Också intressant att det finns så många som verkligen älskar sina jobb. HT brukar ju ofta ställa frågor men så gott som aldrig redovisa svaren och då känns det ju väldigt meningslöst.
Om jag ska vara ärlig så tror jag hon själv skrivit vissa av inläggen o lagt in, hon vill att det ska se ut att många följare svarar henne men som vanligt… märkligt att få så många svar på en fråga, när hon i övriga inlägg bara får ca 10 st 🤔
Citera
2025-09-11, 17:06
Medlem
Neej, vad är det för inlägg från idag som jag har missat? Vad skrev hon?
Citera
2025-09-11, 17:09
Medlem
Citat:
Jag tror att de där tre timmarna kommer utökas tämligen snart. Och Hanna kommer skylla på att "Lars trivs så bra på fsk så hon måste få vara där x-antal timmar fler"
HUNDRA PROCENT!
Citera
2025-09-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Neej, vad är det för inlägg från idag som jag har missat? Vad skrev hon?

Det var en lång harang angående inskolning på förskolan. Det mesta sågs vara skrivet av AI.
Sen skrev hon bla annat att Lars trivs så bra och kommer hem och berättar om sina nya bästa kompisar och vilka lekar de lekt.

Nån tyckte det var lite tidigt att ett barn som inte ens fyllt två år kan vara så specifik och då blev Hanna sur, gav ett otrevligt svar och då tyckte andra att hon var otrevlig utan anledning.

Sen tog hon tydligen bort inlägget för kritik fixar hon inte.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-09-11 kl. 17:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in