2025-09-06, 14:49
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Jo, för det visar en utredning som hon isåfall får göra och det behöver inte en offentlig person gå ut med. Diagnoser är känsligt. Sjävklart är inte en depression lätt.
Nej men det var så du uttryckte dig.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-06 kl. 14:59.
Citera
2025-09-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Nej men det var så du uttryckte dig.
Menade inte så. Menade att det kanske är en lättare form av depression då dessa också finns än en diagnos som tar lång tid att fastslå. Sedan behöver det ju inte vara något. Hon behöver inte ens kolla upp sig för mig. Det är inget jag kräver. Hon gör vad hon vill.
Citera
2025-09-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Precis så, noll inspirerande content.
Vet. Möjligheten finns men h är (förlåt) bara väldigt tråkig så det är därför hennes stora kanal är så död. Visst massa samarbeten o ”jobb” denna vecka, jag blev intresserad av EN produkt denna vecka helt ärligt. Men jag faller nog inte heller in i dom hon vill nå, vad det nu ska vara? Sån spretig människa. Andra influ har spretiga konton men det finns ändå en lite röd tråd om det som läggs ut. Men Hs konto spretar mer än mest och överallt. H har tappat greppet. Men kul att det finns folk som gillar H. Samtidigt kan man ju också undra varför just H har en så stor tråd på FB 🫣 Det är inte för att hon är en ”skön” influ/person. Just saying 🤓
Citera
2025-09-06, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Vet. Möjligheten finns men h är (förlåt) bara väldigt tråkig så det är därför hennes stora kanal är så död. Visst massa samarbeten o ”jobb” denna vecka, jag blev intresserad av EN produkt denna vecka helt ärligt. Men jag faller nog inte heller in i dom hon vill nå, vad det nu ska vara? Sån spretig människa. Andra influ har spretiga konton men det finns ändå en lite röd tråd om det som läggs ut. Men Hs konto spretar mer än mest och överallt. H har tappat greppet. Men kul att det finns folk som gillar H. Samtidigt kan man ju också undra varför just H har en så stor tråd på FB 🫣 Det är inte för att hon är en ”skön” influ/person. Just saying 🤓
Jag tror att tråden är stor pga man lägger så mycket vikt vid allt hon lägger ut. Det görs nog inte i alla trådar. Brer hon en macka så kommenteras det att hon har för mycket smör osv osv.
Citera
2025-09-06, 16:15
Medlem
Där valde L att jobba lite igen
Citera
2025-09-06, 17:27
Medlem
Citat:
Jag tror att tråden är stor pga man lägger så mycket vikt vid allt hon lägger ut. Det görs nog inte i alla trådar. Brer hon en macka så kommenteras det att hon har för mycket smör osv osv.
Om du tänker på bregottsamarbetet så ja, mängden smör var, i alla fall i mina ögon, sjuk och speciellt som överviktsopererad. Inte konstigt att blir mycket i tråden då.
Citera
2025-09-06, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Ser framför mig hur Hanna instruerar Lars att gå och sätt dig i kaninstolen. Lars ser inte speciellt glad eller engagerad ut. Undrar hur många omtagningar det behövdes innan Hanna var nöjd.
Detta barnarbete känns inte bra alls i magen.
Citera
2025-09-06, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Om du tänker på bregottsamarbetet så ja, mängden smör var, i alla fall i mina ögon, sjuk och speciellt som överviktsopererad. Inte konstigt att blir mycket i tråden då.
Nej, tog ett exempel bara men ja just det hon gjorde ett samarbete med Bregott. Jo, men man hittar alltid något att kommentera. Så små saker liksom.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-09-06 kl. 17:46.
Citera
2025-09-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Tror faktiskt inte att H lider av varken depression eller har någon NPF diagnos. Hon har nog bara en personlighet som många inte förstår sig på🤭.

Tror inte jag heller, hon har en jäkligt trist personlighet "bara" vilket är illa nog.
Vore det en depression får man ju verkligen hoppas att Kebaben eller annan nära tar tag i det och inte låter henne fortsätta på det här sättet hon gör.
Citera
2025-09-06, 18:03
Medlem
Citat:

Tråden är stor för att vi är många som har följt henne och tycker att hon är en "märklig" influenser. Men också stor för att det finns de som försvarar henne i EXAKT allt hon gör och säger.
Det drar också hit massor av människor.
Jag för egen del var inte alls inne här mycket innan hennes fanclub började försvara henne i allt.
Citera
2025-09-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Undrar hur mycket veckopeng hon får?

Ja det är sorgligt verkligen att hon inte kan låta bli att skriva om henne och lägga ut bilder.
Citera
2025-09-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ser framför mig hur Hanna instruerar Lars att gå och sätt dig i kaninstolen. Lars ser inte speciellt glad eller engagerad ut. Undrar hur många omtagningar det behövdes innan Hanna var nöjd.
Detta barnarbete känns inte bra alls i magen.

Det syns ju att det är flera klipp. Måste också vara svårt att få till att inte ansiktet ska synas. Men varför visa henne öht. Tyckte det var onödigt i detta klipp. Hon hade kunnat köra utan barnet. Det är ju förbjudet för influencers att använda barn i inlägg som genererar pengar typ som samarbeten tex i vissa stater i usa och även i frankrike. Det finns ju en anledning. Dessa ofrivilliga barninfluencers mår ju inte så bra psykiskt sen när de blir äldre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in