Citat:
Ursprungligen postat av
Anso22
Absolut håller med där, att det är en lätt sak, men det blir överdrivet hela grejen tillsammans med allt annat det gnälls på menade jag. Tråden ter sig inte mer begåvad än Hanna, som man gärna framställer som lågbegåvad. Då kommer frågan som vanligt, vad gör du här då? Ja, jag tycker fenomenet är intressant.
Men den andra tjejen man i tråden relaterar till… ”lagom”- jisses om Hanna hade betett sig som henne, då hade anmälningarna till soc rasat in och den här tråden hade svämmat över av förfasningar. Det är lite som att man har bestämt sig gällande H, oavsett vad hon gör. Det är den jag menar bli överdriven och är inte riktad som en kommentar till specifikt dig.
Jag tror dock att alla trådar på Flashback är, till synes, rätt ”lågbegåvade”. Om man läser många inlägg som man tycker är ”lågbegåvade” så drar man nog den generella slutsatsen att så gäller för hela tråden och alla som skriver, trots att det bara är några få av väldigt många. Vi är MÅNGA som skriver här, det är inte alla inlägg som tar upp korkade saker.