Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-13, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Absolut håller med där, att det är en lätt sak, men det blir överdrivet hela grejen tillsammans med allt annat det gnälls på menade jag. Tråden ter sig inte mer begåvad än Hanna, som man gärna framställer som lågbegåvad. Då kommer frågan som vanligt, vad gör du här då? Ja, jag tycker fenomenet är intressant.
Men den andra tjejen man i tråden relaterar till… ”lagom”- jisses om Hanna hade betett sig som henne, då hade anmälningarna till soc rasat in och den här tråden hade svämmat över av förfasningar. Det är lite som att man har bestämt sig gällande H, oavsett vad hon gör. Det är den jag menar bli överdriven och är inte riktad som en kommentar till specifikt dig.
Fast HT är en rätt kass förälder. Jag skiter i Sara Lagom, tråden handlar inte om henne. Ja, det hackas på allt här men HT är inte en bra förälder för det.
Citera
2025-04-13, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Beror nog på det då. För den här typen av content hon bjuder på nu kan en definitivt vara utan 😅
Men tack för förklaring. Så kan det säkert vara. Sen jag började kika in har hon dock bara varit ute och supit. Är som att kolla in ungdomsblogg från 2007.

Ja exakt. Och det kanske man gör när ens man från en dag till en annan säger att man vill skiljas när man har två små barn? Vad vet jag.
Citera
2025-04-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ja HUR kan man tycka att hon är en bra förebild för sina barn undrar jag.

Men herregud låt henne vara! Jag hade också mått skit om min man betett sig så. Ena dagen tittat på en tomt för att bygga hus, andra dagen säga att man vill skiljas. Det var för typ 2-3 månader sedan. Hon festar och har sig när hon inte bor med barnen. Det går inte ens att jämföra henne med Hanna.
Citera
2025-04-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Den står väl ändå på en stol.
Ändå inte mysigt.
Citera
2025-04-13, 11:33
Medlem
Citat:
Absolut håller med där, att det är en lätt sak, men det blir överdrivet hela grejen tillsammans med allt annat det gnälls på menade jag. Tråden ter sig inte mer begåvad än Hanna, som man gärna framställer som lågbegåvad. Då kommer frågan som vanligt, vad gör du här då? Ja, jag tycker fenomenet är intressant.
Men den andra tjejen man i tråden relaterar till… ”lagom”- jisses om Hanna hade betett sig som henne, då hade anmälningarna till soc rasat in och den här tråden hade svämmat över av förfasningar. Det är lite som att man har bestämt sig gällande H, oavsett vad hon gör. Det är den jag menar bli överdriven och är inte riktad som en kommentar till specifikt dig.

Jag tror dock att alla trådar på Flashback är, till synes, rätt ”lågbegåvade”. Om man läser många inlägg som man tycker är ”lågbegåvade” så drar man nog den generella slutsatsen att så gäller för hela tråden och alla som skriver, trots att det bara är några få av väldigt många. Vi är MÅNGA som skriver här, det är inte alla inlägg som tar upp korkade saker.
Citera
2025-04-13, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Tråkigt att inte Hanna googlat på vilka blommor hon köpte för det är på tok för tidigt att plantera ut Pelargoner nu. De kommer troligtvis stendö, vi bor längre söder än Hanna och det är fortfarande nollgradigt på nätterna här.

Nu var det ju den supersmarta 1,5 åringen Lars som valde blommorna. Samma 1,5 åring som säger jag älskar dig och kan hitta påskägg efter en skattkarta. Hanna och Kebaben har lyckats avla ett geni tydligen.
Citera
2025-04-13, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nu var det ju den supersmarta 1,5 åringen Lars som valde blommorna. Samma 1,5 åring som säger jag älskar dig och kan hitta påskägg efter en skattkarta. Hanna och Kebaben har lyckats avla ett geni tydligen.

Synd att inte Lara googlade på vilken sorts blommor hon valde då, haha!
Citera
2025-04-13, 11:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Fast HT är en rätt kass förälder. Jag skiter i Sara Lagom, tråden handlar inte om henne. Ja, det hackas på allt här men HT är inte en bra förälder för det.

För att det vet vi, baserat på ögonblicks verk på en Instagram?
Citera
2025-04-13, 12:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Ja exakt. Och det kanske man gör när ens man från en dag till en annan säger att man vill skiljas när man har två små barn? Vad vet jag.

Det hade jag också, och tråden handlar ju inte om henne. Men jämförelsen blir intressant av den anledningen att om Hanna hade gjort på liknande sätt…… vilket liv det hade varit.
Citera
2025-04-13, 12:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Haha men va? Du sitter och försvarar Hanna dagarna i ända men tycker att Sara är en dålig förebild?

I det faktum grundat på vad hon lägger ut nuförtiden så ja, jämfört med vad vi hade sagt om Hanna la ut såna inlägg, så ja det tycker jag. Hade som sagt blivit ett jäkla liv om Hanna lagt ut festar bilder med sin förälder.
Citera
2025-04-13, 12:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Jag tror dock att alla trådar på Flashback är, till synes, rätt ”lågbegåvade”. Om man läser många inlägg som man tycker är ”lågbegåvade” så drar man nog den generella slutsatsen att så gäller för hela tråden och alla som skriver, trots att det bara är några få av väldigt många. Vi är MÅNGA som skriver här, det är inte alla inlägg som tar upp korkade saker.

Absolut inte. Men många.
Citera
2025-04-13, 12:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Synd att inte Lara googlade på vilken sorts blommor hon valde då, haha!

Kanske hennes mamma och pappa får lyfta in blommorna över natten. Det får vi göra till in i juni där jag bor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in