2025-08-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Undrar hur länge de ska campa. Några dagar gissar jag om Lars behöver typ 16 plagg…

”Några”? Ser snarare ut som veckor. Campade med 2-åring i somras som dessutom pottränades i samma veva. Var borta en vecka och hade typ inte ens en fjärdedel av det där. Alltså Hanna..
Citera
2025-08-15, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
det måste vara köpta följare, verkar vara lätt att köpa det! börjar säkert smått för att det inte ska verka konstigt. men vet man att hon hade 48 häromdagen så ter det sig konstigt ändå...

Om du följer henne så ser du ju vilka som följer.. köpta följare syns det nog om det är.
Citera
2025-08-15, 18:42
Medlem
Hon går ut starkt på snap genom att försöka tråka sina nya följare till döds genom att tjattra på om sitt hår som typ ingen kan relatera till. För att sen inte posta på ett dygn.
Kunde hon inte pratat mer om försöken till pott-träning och visa hur hon tänker om Larsas gigantiska klädpackning. Gissar att det är något samarbete på gång så dockan/barnslaven behöver mycket ombyten.
Citera
2025-08-15, 18:43
Medlem
Citat:
nä, rätt säker på att hon inte behöver acceptera följare. det är inte samma sak som en vänförfrågan. jag behövde då inte vänta på att bli "accepterad". dessutom har jag ytterst svårt att tro att den människan skulle sitta och klicka 800 ggr på en knapp under en och samma dag, det är ändå lata hanna vi pratar om!

Det beror på vilka inställningar man har. Jag behöver acceptera följare på mitt konto på snap- chat, annars går det inte följa.
Citera
2025-08-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon går ut starkt på snap genom att försöka tråka sina nya följare till döds genom att tjattra på om sitt hår som typ ingen kan relatera till. För att sen inte posta på ett dygn.
Kunde hon inte pratat mer om försöken till pott-träning och visa hur hon tänker om Larsas gigantiska klädpackning. Gissar att det är något samarbete på gång så dockan/barnslaven behöver mycket ombyten.

Har de börjat pott-träna? Spännande!
Citera
2025-08-15, 19:03
Medlem
Citat:
875?! igår hade hon 48 😂
Oj, det är ju jättebra att det ökar
Citera
2025-08-15, 19:05
Medlem
Citat:
det måste vara köpta följare, verkar vara lätt att köpa det! börjar säkert smått för att det inte ska verka konstigt. men vet man att hon hade 48 häromdagen så ter det sig konstigt ändå...
Varför måste det vara köpta?
Citera
2025-08-15, 19:08
Medlem
Inte konstigt om L vaknar tidigt om hon blir nattad kl 18. Kan inte förstå hennes tanke när det gäller rutiner och att göra saker så enkelt som möjligt för både sig själv och L. I många avseende....
Citera
2025-08-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Inte konstigt om L vaknar tidigt om hon blir nattad kl 18. Kan inte förstå hennes tanke när det gäller rutiner och att göra saker så enkelt som möjligt för både sig själv och L. I många avseende....
Vet vi att hon nattas med flaskan eller får hon den en stund innan hon ska sova?
Citera
2025-08-15, 19:32
Medlem
Citat:
Vill vi verkligen veta hur det går med potträningen? Jag tycker det räcker gott med H:s pissekopp och vill inte se L@r@s också😳
Citera
2025-08-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Har de börjat pott-träna? Spännande!
Haha ungen lär ju kissa stup i ett med tanke på hur mycket Festis/välling/saft hon får…
Citera
2025-08-15, 19:39
Medlem
Citat:

Var har du läst att de pottränar? Inte sett det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in